Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

#PrasówkaEcomersy: tydzień 28.02 - 04.03

2022.03.07

Dużo pisaliśmy o wojnie w Ukrainie i jej konsekwencjach, zaangażowaniu InPostu oraz Ubera w pomoc, ataku grupy Anonymous na strony rządowe Rosji i Białorusi, akcji Firmy dla Ukrainy fundacji Pomagam, reakcjach największych portali społecznościowych na konflikt oraz firmach, które bojkotują rosyjski rynek. Oprócz tego, radziliśmy, jak zwiększyć poziom cyberbezpieczeństwa w Polsce oraz jak zaskoczyć klientki podczas Dnia Kobiet. Opublikowaliśmy też TOP lutego 2022, czyli zestawienie najchętniej czytanych tekstów. Z kolei w Ecomersach Basic znalazł się artykuł na temat obsługi klienta biznesowego w e-commerce.

Cyberbezpieczeństwo w Polsce. Sprawdź koniecznie, co warto wiedzieć!

Od czwartku jesteśmy zasypywani różnego rodzaju wiadomościami na temat wojny rosyjsko-ukraińskiej. Wiele z nich to tzw. fake newsy, czyli zmanipulowane czy całkowicie fałszywe informacje. Polacy, podobnie jak inni członkowie krajów sojuszniczych, są teraz bardziej niż kiedykolwiek narażeni na cyberataki.

https://ecomersy.pl/cyberbezpieczenstwo-w-polsce-sprawdz-koniecznie-co-warto-wiedziec

InPost i Uber angażują się w pomoc dla Ukrainy

Od kilku dni Polacy cały czas mobilizują się do pomocy swojemu wschodniemu sąsiadowi. Wsparcie oferują nie tylko jednostki, ale też firmy. Zarówno Uber, jak i InPost zajęły się transportem rzeczy zbieranych podczas licznych zbiórek.

https://ecomersy.pl/uber-oraz-inpost-angazuja-sie-w-pomoc-dla-ukrainy

Anonymous atakuje strony rządowe Rosji i Białorusi

Hakerzy ze znanej grupy Anonymous jawnie opowiedzieli się przeciwko Rosji. W niedzielę w nocy postanowili zablokować dostęp do rządowych stron Rosji i Białorusi, o czym poinformowali na Twitterze.

https://ecomersy.pl/anonymous-atakuje-strony-rzadowe-rosji-i-bialorusi

TOP lutego 2022

Jakie teksty opublikowane w lutym szczególnie zainteresowały naszych czytelników? Bardzo chętnie zaglądali zarówno do newsów, jak i dłuższych artykułów. Dużą popularnością cieszyły się treści związane z Grupą CCC i jej sukcesem na koniec IV kwartału 2021, niemiecką drogerią DM w Polsce czy nową usługą od Shoper. W topce znalazły się też: zestawienie operatorów przesyłek, poradnik, jak uzyskać pomoc na Facebooku czy tekst na temat znaczenia link buildingu. Nasi czytelnicy chcieli też się dowiedzieć, o co chodzi z kontrowersyjną kampanią Adidasa oraz z możliwym zniknięciem Facebooka i Instagrama z Europy. Opublikowaliśmy też wywiad Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste, na temat kapitału na marketing w e-commerce oraz artykuł o UX (user experience).

https://ecomersy.pl/top-lutego-2022

Fundacja Pomagam z akcją Firmy dla Ukrainy

Lista polskich firm, które nie chcą już współpracować z rosyjskimi producentami, stale rośnie. Znalazły się na niej takie marki, jak InPost, Biedronka Netto czy Stokrotka.

https://ecomersy.pl/polskie-firmy-i-sklepy-rezygnuja-z-rosyjskich-produktow-i-uslug

Dzień kobiet w e-commerce. Jak zaskoczyć klientki?

Zastanawiasz się, co możesz przygotować dla swoich klientów z okazji Dnia Kobiet? W branży e-commerce ten dzień to kolejna okazja, by zainteresować odbiorców. Kupować będą przede wszystkim mężczyźni – dla swoich wybranek, matek, sióstr, przyjaciółek. Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się na to wydarzenie i jak najlepiej je wykorzystać.

https://ecomersy.pl/dzien-kobiet-w-e-commerce-jak-zaskoczyc-klientki

Reakcje największych portali społecznościowych na wojnę w Ukrainie

Dzisiaj mija tydzień od wybuchu wojny na terytorium Ukrainy. Żyjemy jednak w czasach, w których walki odbywają się nie tylko na froncie, ale również w Internecie. Co to właściwie oznacza? Wiele osób mówi o wojnie dezinformacyjnej, jednak firmy-giganci mogą wywrzeć też pozytywny wpływ na obecną sytuację.

https://ecomersy.pl/reakcje-najwiekszych-portali-spolecznosciowych-na-wojne-w-ukrainie

Coraz więcej firm bojkotuje rosyjski rynek

Mijają kolejne dni konfliktu na wschodzie i coraz więcej firm rezygnuje ze swojej działalności w Rosji bądź wycofuje rosyjskie produkty. Może to przynieść katastrofalne skutki dla tamtejszej gospodarki – wystarczy spojrzeć na kurs rubla. Zostały nałożone również oficjalne sankcje.

https://ecomersy.pl/coraz-wiecej-firm-bojkotuje-rosyjski-rynek

Ecomersy Basic #18: Obsługa klienta biznesowego w e-commerce

Wiele pisaliśmy o tym, jak dotrzeć do indywidualnego klienta lub jak poszerzyć swoje grono odbiorców. Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić Ci kilka sposobów na zdobycie kontaktów biznesowych. Dowiesz się, na czym polega marketing B2B i jak sprawić, aby był skuteczny. Poznasz też różnice w pozyskiwaniu pojedynczych konsumentów i firm bądź organizacji.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-18-obsluga-klienta-biznesowego-w-e-commerce

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...