Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

InPost i Uber angażują się w pomoc dla Ukrainy

2022.02.28

Od kilku dni Polacy cały czas mobilizują się do pomocy swojemu wschodniemu sąsiadowi. Wsparcie oferują nie tylko jednostki, ale też firmy. Zarówno Uber, jak i InPost zajęły się transportem rzeczy zbieranych podczas licznych zbiórek.

Pomagają zarówno jednostki, jak i firmy czy organizacje

W całym kraju organizowane są akcje pomocowe, w których biorą udział tysiące naszych rodaków. W niektórych częściach Polski zniesiono nawet zakaz handlu w niedziele, aby ułatwić nabywanie niezbędnych produktów dla uchodźców. Instrukcje dotyczące udzielania pomocy przygotowały takie miasta, jak Kraków, Łódź, Warszawa czy Rzeszów. Na oficjalnej stronie gov.pl znalazły się też informacje o stronie pomagamukrainie.gov.pl.

Zaangażowanie Ubera

Wielu pracowników Ubera pochodzi z Ukrainy, o czym firma nie zapomina. Wystosowała odpowiednie oświadczenie na ten temat, w którym obiecała też przekazać 2 mln zł na wsparcie w postaci „voucherów, darowizn, dofinansowań i innych form”. Użytkownicy aplikacji otrzymali też powiadomienie, że mogą dojechać na jedno z miejsc zbiórek bezpłatnie, przy wykorzystaniu kodu PCKWARSZAWA (działającego na terenie całego państwa). Mieszkańcy takich miast, jak Lublin czy Rzeszów dojadą Uberem do przejść granicznych i otrzymają zniżki rzędu 100 zł z kodem POMOCLUBELSKIE lub POMOCPODKARPACKIE.

InPost, Flixbus i Panek też pomagają

W pomoc zaangażował się także InPost, którego prezes, Rafał Brzoska, obiecał pomoc osobom organizującym zbiórki. Zachęca ich do kontaktu poprzez LinkedIn. Oprócz tego, wsparcia udziela też Flixbus i Panek. Uchodźcom udostępnione zostały autobusy, a 1000 aut osobowych wyłączono z floty, aby wykorzystać je do pomocy Ukraińcom.

 

źródło zdjęcia: Facebook InPost

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...