Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

InPost i Uber angażują się w pomoc dla Ukrainy

Poniedziałek, 28 Luty 2022

Od kilku dni Polacy cały czas mobilizują się do pomocy swojemu wschodniemu sąsiadowi. Wsparcie oferują nie tylko jednostki, ale też firmy. Zarówno Uber, jak i InPost zajęły się transportem rzeczy zbieranych podczas licznych zbiórek.

Pomagają zarówno jednostki, jak i firmy czy organizacje

W całym kraju organizowane są akcje pomocowe, w których biorą udział tysiące naszych rodaków. W niektórych częściach Polski zniesiono nawet zakaz handlu w niedziele, aby ułatwić nabywanie niezbędnych produktów dla uchodźców. Instrukcje dotyczące udzielania pomocy przygotowały takie miasta, jak Kraków, Łódź, Warszawa czy Rzeszów. Na oficjalnej stronie gov.pl znalazły się też informacje o stronie pomagamukrainie.gov.pl.

Zaangażowanie Ubera

Wielu pracowników Ubera pochodzi z Ukrainy, o czym firma nie zapomina. Wystosowała odpowiednie oświadczenie na ten temat, w którym obiecała też przekazać 2 mln zł na wsparcie w postaci „voucherów, darowizn, dofinansowań i innych form”. Użytkownicy aplikacji otrzymali też powiadomienie, że mogą dojechać na jedno z miejsc zbiórek bezpłatnie, przy wykorzystaniu kodu PCKWARSZAWA (działającego na terenie całego państwa). Mieszkańcy takich miast, jak Lublin czy Rzeszów dojadą Uberem do przejść granicznych i otrzymają zniżki rzędu 100 zł z kodem POMOCLUBELSKIE lub POMOCPODKARPACKIE.

InPost, Flixbus i Panek też pomagają

W pomoc zaangażował się także InPost, którego prezes, Rafał Brzoska, obiecał pomoc osobom organizującym zbiórki. Zachęca ich do kontaktu poprzez LinkedIn. Oprócz tego, wsparcia udziela też Flixbus i Panek. Uchodźcom udostępnione zostały autobusy, a 1000 aut osobowych wyłączono z floty, aby wykorzystać je do pomocy Ukraińcom.

 

źródło zdjęcia: Facebook InPost

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...