Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

InPost i Uber angażują się w pomoc dla Ukrainy

2022.02.28

Od kilku dni Polacy cały czas mobilizują się do pomocy swojemu wschodniemu sąsiadowi. Wsparcie oferują nie tylko jednostki, ale też firmy. Zarówno Uber, jak i InPost zajęły się transportem rzeczy zbieranych podczas licznych zbiórek.

Pomagają zarówno jednostki, jak i firmy czy organizacje

W całym kraju organizowane są akcje pomocowe, w których biorą udział tysiące naszych rodaków. W niektórych częściach Polski zniesiono nawet zakaz handlu w niedziele, aby ułatwić nabywanie niezbędnych produktów dla uchodźców. Instrukcje dotyczące udzielania pomocy przygotowały takie miasta, jak Kraków, Łódź, Warszawa czy Rzeszów. Na oficjalnej stronie gov.pl znalazły się też informacje o stronie pomagamukrainie.gov.pl.

Zaangażowanie Ubera

Wielu pracowników Ubera pochodzi z Ukrainy, o czym firma nie zapomina. Wystosowała odpowiednie oświadczenie na ten temat, w którym obiecała też przekazać 2 mln zł na wsparcie w postaci „voucherów, darowizn, dofinansowań i innych form”. Użytkownicy aplikacji otrzymali też powiadomienie, że mogą dojechać na jedno z miejsc zbiórek bezpłatnie, przy wykorzystaniu kodu PCKWARSZAWA (działającego na terenie całego państwa). Mieszkańcy takich miast, jak Lublin czy Rzeszów dojadą Uberem do przejść granicznych i otrzymają zniżki rzędu 100 zł z kodem POMOCLUBELSKIE lub POMOCPODKARPACKIE.

InPost, Flixbus i Panek też pomagają

W pomoc zaangażował się także InPost, którego prezes, Rafał Brzoska, obiecał pomoc osobom organizującym zbiórki. Zachęca ich do kontaktu poprzez LinkedIn. Oprócz tego, wsparcia udziela też Flixbus i Panek. Uchodźcom udostępnione zostały autobusy, a 1000 aut osobowych wyłączono z floty, aby wykorzystać je do pomocy Ukraińcom.

 

źródło zdjęcia: Facebook InPost

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...