Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

#PrasówkaEcomersy: tydzień 25.10 - 29.10

2021.11.01

W tym tygodniu pisaliśmy o akcie oskarżenia wobec dwóch gigantów: Facebooka i Google. Oprócz tego, donieśliśmy, co wiemy o „metawersum” Marka Zuckerberga. Podzieliliśmy się rewelacjami na temat dostępności Amazona Prime i zmianach na Instagramie. W Strefie Wiedzy pojawił się artykuł na temat tajemnic Facebooka. Wiemy też, że na Messengerze można już kupić obuwie od Kuboty, a New Balance szykuje nową aplikację mobilną. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zajmie się internetowymi scamerami, a Wschodni Akcelerator Biznesu współpracuje z Kulczyk Inwestments. W Ecomersach Basic radziliśmy, jak ruszyć ze sklepem internetowym.

Akt oskarżenia wobec Facebooka i Google - więcej szczegółów

W piątek, 22 października b.r., zostały ujawnione dokumenty sądowe dotyczące rzekomej zmowy między dwoma gigantami: Google i Facebookiem. Firmy zostały oskarżone o nieuczciwą współpracę związaną z przetargami reklamowymi.

https://ecomersy.pl/akt-oskarzenia-wobec-facebooka-i-google-ujawniony

Data urodzenia niedługo będzie konieczna na Instagramie

Już niebawem na Instagramie nie będzie można ukrywać swojego wieku. Ze względów bezpieczeństwa aplikacja zacznie prosić wszystkich o uzupełnienie daty urodzenia. Trzeba będzie to zrobić, żeby dalej korzystać z serwisu.

https://ecomersy.pl/data-urodzenia-niedlugo-bedzie-konieczna-na-instagramie

Amazon Prime już jest dostępny w Polsce

Amazon Prime jest już dostępny dla polskich użytkowników. Wiąże się to z wieloma profitami. Członkowie mogą korzystać z darmowych i ekspresowych dostaw swoich zamówień oraz dostępu do platformy streamingowej, na której znajduje się mnóstwo filmów, seriali i gier.

https://ecomersy.pl/amazon-prime-juz-jest-dostepny-w-polsce

Obuwie od Kuboty możesz kupić przez Messengera

Jeżeli chcesz kupić klapki marki Kubota, już teraz możesz zapłacić za nie blikiem w aplikacji Messenger. Producent obuwia skorzystał z rozwiązania opracowanego przez Tpay i Kodę – nowego systemu operacyjnego do płatności w chatbocie.

https://ecomersy.pl/obuwie-od-kuboty-mozesz-kupic-przez-messengera

Tajemnice Facebooka. Co portal ukrywa przed użytkownikami?

Co tak naprawdę wiemy o funkcjonowaniu Facebooka? Cały czas jesteśmy zasypywani wiadomościami o nowościach i aktualizacjach, jednak od jakiegoś czasu można odnieść wrażenie, że sposób działania platformy pozostaje ukryty za mgłą. Czy rzeczywiście jest tak, że Facebook wie o nas wszystko, a my o nim właściwie nic? Warto pochylić się nad kilkoma kwestiami.

https://ecomersy.pl/tajemnice-facebooka-co-portal-ukrywa-przed-uzytkownikami

New Balance rozszerza program lojalnościowy o aplikację mobilną

New Balance, popularna firma istniejąca na rynku od ponad 100 lat, to kolejna marka, która oferuje swoim klientom dostęp do aplikacji mobilnej. Wynika to głównie z chęci sprostania potrzebom odbiorców: ich częstym nawykiem jest sprawdzanie promocji oraz rabatów przed odwiedzeniem sklepu.

https://ecomersy.pl/new-balance-rozszerza-program-lojalnosciowy-o-aplikacje-mobilna

UOKiK na tropie internetowych scamerów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów coraz uważniej przygląda się działaniom influencerów. Najpierw na celowniku znalazły się kryptoreklamy, teraz – scam, czyli oszustwa polegające na zdobyciu czyjegoś zaufania i wyłudzeniu pieniędzy.

https://ecomersy.pl/uokik-na-tropie-internetowych-scamerow

Facebook = Meta? Mark Zuckerberg przedstawił wizję „metawersum”

W czwartek podczas Facebook Content Mark Zuckerberg podzielił się ze światem wizją „metawersum” – Internetu VR, w którym wirtualna rzeczywistość ma jeszcze ściślej współgrać z realnym życiem. Spółka, do której należy Facebook zmieni nazwę na Meta, natomiast sam portal społecznościowy będzie funkcjonował pod tym samym brandem, co dotychczas.

https://ecomersy.pl/facebook-meta-mark-zuckerberg-przedstawil-wizje-metawersum

Wschodni Akcelerator Biznesu już współpracuje z Kulczyk Investments

Wschodni Akcelerator Biznesu to projekt, który pomaga startupom w rozwoju i pozyskiwaniu dofinansowań. O jego sukcesach jest coraz głośniej, nic więc dziwnego, że wzbudza zainteresowanie w kręgu inwestorów. Ostatnio jego przedstawiciele podpisali list intencyjny dotyczący współpracy z InCredibles Sebastiana Kulczyka.

https://ecomersy.pl/wschodni-akcelerator-biznesu-juz-wspolpracuje-z-kulczyk-investments

Ecomersy Basic #1: Sklep internetowy – jak zacząć?

Polski rynek e-commerce kryje w sobie mnóstwo możliwości. Coraz więcej osób zdaje sobie z tego sprawę. Jeżeli Ty również widzisz w nim ogromny potencjał i myślisz nad założeniem własnego sklepu internetowego, zostań z nami! W dzisiejszym artykule znajdziesz podstawowe informacje, które pozwolą Ci ułożyć sobie wszystko w głowie.

https://ecomersy.pl/sklep-internetowy-jak-zaczac

 

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...