Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 25.10 - 29.10

Poniedziałek, 1 Listopad 2021

W tym tygodniu pisaliśmy o akcie oskarżenia wobec dwóch gigantów: Facebooka i Google. Oprócz tego, donieśliśmy, co wiemy o „metawersum” Marka Zuckerberga. Podzieliliśmy się rewelacjami na temat dostępności Amazona Prime i zmianach na Instagramie. W Strefie Wiedzy pojawił się artykuł na temat tajemnic Facebooka. Wiemy też, że na Messengerze można już kupić obuwie od Kuboty, a New Balance szykuje nową aplikację mobilną. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zajmie się internetowymi scamerami, a Wschodni Akcelerator Biznesu współpracuje z Kulczyk Inwestments. W Ecomersach Basic radziliśmy, jak ruszyć ze sklepem internetowym.

Akt oskarżenia wobec Facebooka i Google - więcej szczegółów

W piątek, 22 października b.r., zostały ujawnione dokumenty sądowe dotyczące rzekomej zmowy między dwoma gigantami: Google i Facebookiem. Firmy zostały oskarżone o nieuczciwą współpracę związaną z przetargami reklamowymi.

https://ecomersy.pl/akt-oskarzenia-wobec-facebooka-i-google-ujawniony

Data urodzenia niedługo będzie konieczna na Instagramie

Już niebawem na Instagramie nie będzie można ukrywać swojego wieku. Ze względów bezpieczeństwa aplikacja zacznie prosić wszystkich o uzupełnienie daty urodzenia. Trzeba będzie to zrobić, żeby dalej korzystać z serwisu.

https://ecomersy.pl/data-urodzenia-niedlugo-bedzie-konieczna-na-instagramie

Amazon Prime już jest dostępny w Polsce

Amazon Prime jest już dostępny dla polskich użytkowników. Wiąże się to z wieloma profitami. Członkowie mogą korzystać z darmowych i ekspresowych dostaw swoich zamówień oraz dostępu do platformy streamingowej, na której znajduje się mnóstwo filmów, seriali i gier.

https://ecomersy.pl/amazon-prime-juz-jest-dostepny-w-polsce

Obuwie od Kuboty możesz kupić przez Messengera

Jeżeli chcesz kupić klapki marki Kubota, już teraz możesz zapłacić za nie blikiem w aplikacji Messenger. Producent obuwia skorzystał z rozwiązania opracowanego przez Tpay i Kodę – nowego systemu operacyjnego do płatności w chatbocie.

https://ecomersy.pl/obuwie-od-kuboty-mozesz-kupic-przez-messengera

Tajemnice Facebooka. Co portal ukrywa przed użytkownikami?

Co tak naprawdę wiemy o funkcjonowaniu Facebooka? Cały czas jesteśmy zasypywani wiadomościami o nowościach i aktualizacjach, jednak od jakiegoś czasu można odnieść wrażenie, że sposób działania platformy pozostaje ukryty za mgłą. Czy rzeczywiście jest tak, że Facebook wie o nas wszystko, a my o nim właściwie nic? Warto pochylić się nad kilkoma kwestiami.

https://ecomersy.pl/tajemnice-facebooka-co-portal-ukrywa-przed-uzytkownikami

New Balance rozszerza program lojalnościowy o aplikację mobilną

New Balance, popularna firma istniejąca na rynku od ponad 100 lat, to kolejna marka, która oferuje swoim klientom dostęp do aplikacji mobilnej. Wynika to głównie z chęci sprostania potrzebom odbiorców: ich częstym nawykiem jest sprawdzanie promocji oraz rabatów przed odwiedzeniem sklepu.

https://ecomersy.pl/new-balance-rozszerza-program-lojalnosciowy-o-aplikacje-mobilna

UOKiK na tropie internetowych scamerów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów coraz uważniej przygląda się działaniom influencerów. Najpierw na celowniku znalazły się kryptoreklamy, teraz – scam, czyli oszustwa polegające na zdobyciu czyjegoś zaufania i wyłudzeniu pieniędzy.

https://ecomersy.pl/uokik-na-tropie-internetowych-scamerow

Facebook = Meta? Mark Zuckerberg przedstawił wizję „metawersum”

W czwartek podczas Facebook Content Mark Zuckerberg podzielił się ze światem wizją „metawersum” – Internetu VR, w którym wirtualna rzeczywistość ma jeszcze ściślej współgrać z realnym życiem. Spółka, do której należy Facebook zmieni nazwę na Meta, natomiast sam portal społecznościowy będzie funkcjonował pod tym samym brandem, co dotychczas.

https://ecomersy.pl/facebook-meta-mark-zuckerberg-przedstawil-wizje-metawersum

Wschodni Akcelerator Biznesu już współpracuje z Kulczyk Investments

Wschodni Akcelerator Biznesu to projekt, który pomaga startupom w rozwoju i pozyskiwaniu dofinansowań. O jego sukcesach jest coraz głośniej, nic więc dziwnego, że wzbudza zainteresowanie w kręgu inwestorów. Ostatnio jego przedstawiciele podpisali list intencyjny dotyczący współpracy z InCredibles Sebastiana Kulczyka.

https://ecomersy.pl/wschodni-akcelerator-biznesu-juz-wspolpracuje-z-kulczyk-investments

Ecomersy Basic #1: Sklep internetowy – jak zacząć?

Polski rynek e-commerce kryje w sobie mnóstwo możliwości. Coraz więcej osób zdaje sobie z tego sprawę. Jeżeli Ty również widzisz w nim ogromny potencjał i myślisz nad założeniem własnego sklepu internetowego, zostań z nami! W dzisiejszym artykule znajdziesz podstawowe informacje, które pozwolą Ci ułożyć sobie wszystko w głowie.

https://ecomersy.pl/sklep-internetowy-jak-zaczac

 

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...