Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Amazon Prime już jest dostępny w Polsce

Środa, 27 Październik 2021

Amazon Prime jest już dostępny dla polskich użytkowników. Wiąże się to z wieloma profitami. Członkowie mogą korzystać z darmowych i ekspresowych dostaw swoich zamówień oraz dostępu do platformy streamingowej, na której znajduje się mnóstwo filmów, seriali i gier.

Taniej niż na Zachodzie

Usługa w naszym kraju jest tańsza niż na Zachodzie. Po zakończeniu 30-dniowego okresu próbnego, jej koszt wynosi 49 zł na rok bądź 10,99 na miesiąc. W Niemczech natomiast użytkownicy płacą ponad 6 razy więcej: 69€ na rok. Od połowy października b.r. polscy użytkownicy Amazon Prime mogą liczyć na dostarczenie przesyłki nawet następnego dnia. Czekają na nich produkty od znanych marek, zarówno rodzimych, jak i zagranicznych (m.in. Yope, Zelmer, Apple, LEGO, Puma czy Lenovo). Z usługi korzysta ok. 200 milionów klientów z 23 krajów.

Co dokładnie czeka na użytkowników Amazon Prime?

Ofertę Amazon Prime można podzielić na kilka kategorii: wcześniej wspominana darmowa dostawa, Prime Video, Prime Gaming i wyjątkowe okazje. Prime Video obejmuje dostęp do popularnych produkcji filmowych, takich jak Książę w Nowym Jorku 2 czy Kolejny film o Boracie, oraz serialowych, jak Fleabag czy The Boys. Wiele z nich to oryginalne produkcje Amazona. Ponadto, abonenci zdobędą darmowe nagrody w wybranych grach i subskrypcję kanału Twitch dzięki usłudze Prime Gaming. Wyjątkowe okazje z kolei obejmują różnego typu rabaty i specjalne oferty.

Rozwój Amazona

Sam Amazon pojawił się w Polsce już w 2014 roku, natomiast serwis Amazon.pl działa od marca 2021. W dostępnym katalogu znajduje się ponad 200 milionów produktów w 30 różnych kategoriach. Amazon stworzył również więcej niż 23 tysiące stałych miejsc pracy. Dotychczas otworzył 9 nowoczesnych Centrów Logistyki E-Commerce.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...