Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Wschodni Akcelerator Biznesu już współpracuje z Kulczyk Investments

2021.10.29

Wschodni Akcelerator Biznesu to projekt, który pomaga startupom w rozwoju i pozyskiwaniu dofinansowań. O jego sukcesach jest coraz głośniej, nic więc dziwnego, że wzbudza zainteresowanie w kręgu inwestorów. Ostatnio jego przedstawiciele podpisali list intencyjny dotyczący współpracy z InCredibles Sebastiana Kulczyka.

Wydarzenie Startup MeetUp!

Dzięki nowej umowie startupy, które są wspierane przez WAB, mogą korzystać z pomocy Kulczyk Investments i programu mentoringowego. Wybrani spotkali się z ekspertami i inwestorami podczas ważnego wydarzenia: Startup MeetUp!. Odbyło się ono 27 września 2021 roku, w Puławskim Parku Naukowo-Technologicznym (siedziba WAB). Wygrany startup wziął udział w warsztatach, dyskusjach, spotkaniach ze specjalistami i doradcami.

Nadal jest szansa na wzięcie udziału w konkursie

Zaledwie parę dni wcześniej miał miejsce tzw. Demo Day, czyli dzień kończący inkubację kilkunastu startupów, spośród których wybrano zwycięzcę. Zyskał on możliwość zaprezentowania swojego projektu na globalnej konferencji Infoshare. Warto pamiętać, że nadal trwa nabór kolejnych starupów, który zakończy się 30 października 2021. Jest więc jeszcze trochę czasu na przygotowania. Przedsiębiorcy z regionu Polski Wschodniej mają swoją szansę!

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...