Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

New Balance rozszerza program lojalnościowy o aplikację mobilną

Czwartek, 28 Październik 2021

New Balance, popularna firma istniejąca na rynku od ponad 100 lat, to kolejna marka, która oferuje swoim klientom dostęp do aplikacji mobilnej. Wynika to głównie z chęci sprostania potrzebom odbiorców: ich częstym nawykiem jest sprawdzanie promocji oraz rabatów przed odwiedzeniem sklepu.

Po co został stworzony program lojalnościowy?

Amerykański producent sportowego obuwia, odzieży i akcesoriów swój program lojalnościowy wprowadził już w 2018 roku. Został oparty na Sparta Loyalty Platform, platformie stworzonej przez krakowską firmę Spartavity. Program miał służyć sprawniejszej komunikacji z konsumentami, zwiększeniu zawartości koszyka, a także sprzedaży produktów komplementarnych. Ta sama spółka przygotowała aplikację mobilną.

Wpływ rabatów i promocji na zachowania konsumenckie

Na osoby, które pobiorą aplikację mobilną, czekają liczne rabaty, promocje i indywidualne podejście. Według badania Inmar 2019 aż 83% klientów twierdzi, że tego typu aplikacje mają znaczący wpływ na ich nawyki zakupowe, z czego 39% zdecydowało się na wcześniejsze kupno produktu ze względu na rabat, a 40% tworzy wishlisty w oparciu o dostępne promocje. Aplikację można pobrać zarówno na Androida, jak i iOSa.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...