Dzisiaj mamy: Niedziela, 1 Październik 2023

New Balance rozszerza program lojalnościowy o aplikację mobilną

2021.10.28

New Balance, popularna firma istniejąca na rynku od ponad 100 lat, to kolejna marka, która oferuje swoim klientom dostęp do aplikacji mobilnej. Wynika to głównie z chęci sprostania potrzebom odbiorców: ich częstym nawykiem jest sprawdzanie promocji oraz rabatów przed odwiedzeniem sklepu.

Po co został stworzony program lojalnościowy?

Amerykański producent sportowego obuwia, odzieży i akcesoriów swój program lojalnościowy wprowadził już w 2018 roku. Został oparty na Sparta Loyalty Platform, platformie stworzonej przez krakowską firmę Spartavity. Program miał służyć sprawniejszej komunikacji z konsumentami, zwiększeniu zawartości koszyka, a także sprzedaży produktów komplementarnych. Ta sama spółka przygotowała aplikację mobilną.

Wpływ rabatów i promocji na zachowania konsumenckie

Na osoby, które pobiorą aplikację mobilną, czekają liczne rabaty, promocje i indywidualne podejście. Według badania Inmar 2019 aż 83% klientów twierdzi, że tego typu aplikacje mają znaczący wpływ na ich nawyki zakupowe, z czego 39% zdecydowało się na wcześniejsze kupno produktu ze względu na rabat, a 40% tworzy wishlisty w oparciu o dostępne promocje. Aplikację można pobrać zarówno na Androida, jak i iOSa.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

2023.09.29
Działania w mediach społecznościowych stało się nieodłączną częścią strategii marketingowej wielu firm. Instagram – jako jeden z najpopularniejszych serwisów – oferuje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Najwygodniejszym i najprostszym sposobem zarządzania firmowym kontem na tej platformie jest korzystanie z narzędzi udostępnianych przez Facebooka (Meta posiada zarówno Instagrama, jak i...
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...