Dzisiaj mamy: Wtorek, 23 Kwiecień 2024

New Balance rozszerza program lojalnościowy o aplikację mobilną

2021.10.28

New Balance, popularna firma istniejąca na rynku od ponad 100 lat, to kolejna marka, która oferuje swoim klientom dostęp do aplikacji mobilnej. Wynika to głównie z chęci sprostania potrzebom odbiorców: ich częstym nawykiem jest sprawdzanie promocji oraz rabatów przed odwiedzeniem sklepu.

Po co został stworzony program lojalnościowy?

Amerykański producent sportowego obuwia, odzieży i akcesoriów swój program lojalnościowy wprowadził już w 2018 roku. Został oparty na Sparta Loyalty Platform, platformie stworzonej przez krakowską firmę Spartavity. Program miał służyć sprawniejszej komunikacji z konsumentami, zwiększeniu zawartości koszyka, a także sprzedaży produktów komplementarnych. Ta sama spółka przygotowała aplikację mobilną.

Wpływ rabatów i promocji na zachowania konsumenckie

Na osoby, które pobiorą aplikację mobilną, czekają liczne rabaty, promocje i indywidualne podejście. Według badania Inmar 2019 aż 83% klientów twierdzi, że tego typu aplikacje mają znaczący wpływ na ich nawyki zakupowe, z czego 39% zdecydowało się na wcześniejsze kupno produktu ze względu na rabat, a 40% tworzy wishlisty w oparciu o dostępne promocje. Aplikację można pobrać zarówno na Androida, jak i iOSa.

Polecamy