Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

#PrasówkaEcomersy (07.10-10.11)

2022.11.14

Pisaliśmy, że Allegro Smart! będzie droższe oraz że młodzi twórcy internetowi mierzą się z wypaleniem zawodowym. Wspomnieliśmy również o współpracy Shopera z Comperią. Zastanawialiśmy się, czy warto wsprowadzić nawigację fasetową w sklepie internetowym. Opublikowaliśmy wywiad z Piotrem Kałwą, E-commerce Success Managerem w IdoSell, na temat tego, jak przygotować sklep na Black Friday 2022. Podzieliliśmy się też listą laureatów Effie Awards 2022. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się o nowym programie Allegro – StartUp Asystent. Opublikowaliśmy artykuł o tym, czym jest automatyzacja pozycjonowania.

Allegro Smart! będzie droższe

Użytkownicy Allegro Smart! powinni przygotować się na nadchodzące podwyżki. Od 21 listopada br. roczny abonament wzrośnie do 59,90 zł (obecnie kosztuje 49 zł). To nie wszystko – zwiększy się również minimalna kwota, od której zamówienie będzie darmowe.

https://ecomersy.pl/allegro-smart-bedzie-drozsze

Wypalenie zawodowe wśród młodych twórców internetowych

Z badania przeprowadzonego przez globalną platformę Awin wynika, że aż 78% influencerów cierpi z powodu wypalenia zawodowego. Wśród dużej grupy ankietowanych znaleźli się twórcy z USA i Wielkiej Brytanii.

https://ecomersy.pl/wypalenie-zawodowe-wsrod-mlodych-tworcow-internetowych

Współpraca Shopera z Comperią. Wtyczka Comfino w sklepach internetowych

Shoper podejmuje współpracę ze spółką Comperia, która jest operatorem Comfino – tzw. marketplace’u płatności. Sklepy korzystające z oprogramowania firmy Shoper będą mogły zaoferować swoim klientom nowoczesne formy płatności: odroczone płatności oraz raty (także 0%) dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-shopera-z-comperia-wtyczka-comfino-w-sklepach-internetowych

Nawigacja fasetowa w sklepie internetowym – dlaczego warto?

Prowadzisz własny sklep internetowy i chcesz ułatwić swoim klientom poruszanie się po Twojej stronie? Pomocna może okazać się nawigacja fasetowa, czyli możliwość wyszukiwania produktów w oparciu o konkretne wytyczne. Nazwa ta pochodzi od wyrażenia „faseta”, w języku informatycznym oznaczającego jeden z aspektów danych, według których da się je filtrować. Zobacz, jakie korzyści przyniesie wprowadzenie tego rozwiązania.

https://ecomersy.pl/nawigacja-fasetowa-w-sklepie-internetowym-dlaczego-warto

Black Friday 2022. Jak przygotować sklep na święto wyprzedaży? - wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa, E-commerce Success Manager w IdoSell

Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Święto wyprzedaży co roku elektryzuje branżę e-commerce. Czy tym razem spełnią się oczekiwania sprzedawców? Jak wzrastająca inflacja wpłynie na sprzedaż? Co zrobić, by jak najlepiej wykorzystać czas obniżek? Zapraszamy na wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa, E-commerce Success Manager w IdoSell. Bądźcie gotowi na Czarny Piątek!

https://ecomersy.pl/black-friday-2022-jak-przygotowac-sklep-na-swieto-wyprzedazy-wywiad-ktorego-gosciem-jest-piotr-kalwa-idosell-e-commerce-success-manager-w-idosell

Rozdano Effie Awards 2022 - poznajcie laureatów!

8 listopada ogłoszono zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland, jednego z największych konkursów marketingowych. Uroczysta gala odbyła się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Nagrody zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

https://ecomersy.pl/rozdano-effie-awards-2022-poznajcie-laureatow

Nowy program Allegro – StartUp Asystent

Allegro startuje z nowym programem – StartUp Asystent, który ma wspomóc wszystkie osoby rozpoczynające sprzedaż w Internecie. Firma udzieli bezpłatnego wsparcia już na etapie rejestracji działalności, a później pomoc w jej prowadzeniu.

https://ecomersy.pl/nowy-program-allegro-startup-asystent

Czym jest automatyzacja pozycjonowania?

Dzięki nowoczesnym technologiom coraz więcej czynności w sklepie internetowym możemy poddać automatyzacji. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoszczędzić sporo czasu i zaangażować się w inne czynności, które musimy wykonać sami, a przy tym zwiększyć efektywność. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie, wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z innowacyjnych narzędzi do automatyzacji SEO. Zostań z nami, aby dowiedzieć się więcej.

https://ecomersy.pl/czym-jest-automatyzacja-pozycjonowania

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...