Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Nowy program Allegro – StartUp Asystent

2022.11.10

Allegro startuje z nowym programem – StartUp Asystent, który ma wspomóc wszystkie osoby rozpoczynające sprzedaż w Internecie. Firma udzieli bezpłatnego wsparcia już na etapie rejestracji działalności, a później pomoc w jej prowadzeniu.

Korzyści dla przedsiębiorców

Platforma chce ułatwić początkującym sprzedawcom ich pierwsze kroki w świecie e-commerce. Aby skorzystać z porad ekspertów, wystarczy zapisać się na darmowe konsultacje. Oprócz przydatnych informacji, otrzymać można dodatkowe korzyści: Program powitalny i bezprowizyjną sprzedaż na Allegro nawet przez pierwsze 90 dni prowadzenia działalności. StartUp Asystent jest realizowany we współpracy z CashDirector.

Wsparcie specjalistów

StartUp Asystent wiąże się z dostępem do usług Allegro dedykowanych małym i średnim przedsiębiorcom: Allegro Pay Business (odnawialne środki na zakupy firmowe i płatności odroczone) oraz One Fulfillment (zaplecze logistyczne). Warto wspomnieć, że program zakłada kontakt online, bez wychodzenia z domu. Specjaliści udzielają wsparcia nie tylko przy zakładaniu firmy, ale również przy tworzeniu firmowego rachunku bankowego oraz rejestracji VAT i ZUS. Program oferuje też szereg wskazówek dotyczących bieżącej księgowości oraz samego prowadzenia biznesu.

Źródło zdjęcia: screen z broszury Allegro pt. "Zrównoważony rozwój"

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...