Nowy program Allegro – StartUp Asystent
Allegro startuje z nowym programem – StartUp Asystent, który ma wspomóc wszystkie osoby rozpoczynające sprzedaż w Internecie. Firma udzieli bezpłatnego wsparcia już na etapie rejestracji działalności, a później pomoc w jej prowadzeniu.
Korzyści dla przedsiębiorców
Platforma chce ułatwić początkującym sprzedawcom ich pierwsze kroki w świecie e-commerce. Aby skorzystać z porad ekspertów, wystarczy zapisać się na darmowe konsultacje. Oprócz przydatnych informacji, otrzymać można dodatkowe korzyści: Program powitalny i bezprowizyjną sprzedaż na Allegro nawet przez pierwsze 90 dni prowadzenia działalności. StartUp Asystent jest realizowany we współpracy z CashDirector.
Wsparcie specjalistów
StartUp Asystent wiąże się z dostępem do usług Allegro dedykowanych małym i średnim przedsiębiorcom: Allegro Pay Business (odnawialne środki na zakupy firmowe i płatności odroczone) oraz One Fulfillment (zaplecze logistyczne). Warto wspomnieć, że program zakłada kontakt online, bez wychodzenia z domu. Specjaliści udzielają wsparcia nie tylko przy zakładaniu firmy, ale również przy tworzeniu firmowego rachunku bankowego oraz rejestracji VAT i ZUS. Program oferuje też szereg wskazówek dotyczących bieżącej księgowości oraz samego prowadzenia biznesu.
Źródło zdjęcia: screen z broszury Allegro pt. "Zrównoważony rozwój"