Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Wypalenie zawodowe wśród młodych twórców internetowych

2022.11.08

Z badania przeprowadzonego przez globalną platformę Awin wynika, że aż 78% influencerów cierpi z powodu wypalenia zawodowego. Wśród dużej grupy ankietowanych znaleźli się twórcy z USA i Wielkiej Brytanii.

Źle się dzieje na Instagramie

W porównaniu z innymi serwisami społecznościowymi, największy stres i niepokój odczuwają influencerzy działający na Instagramie – 71% respondentów działających na tej platformie zadeklarowało, że doświadcza wypalenia, a 50% określa poziom wypalenia jako znaczący. Ponad połowa (56%) osób biorących udział w badaniu stwierdziła, że na ten stan rzeczy mocno wpłynęła pandemia. 53% przyznaje, że ich pasja do tworzenia treści internetowych zmniejszyła się w ciągu ostatniego roku.

Źródła wypalenia zawodowego

66% respondentów uważa, że wypalenie zawodowe negatywnie wpływa na ich zdrowie psychiczne, a niemal połowa z nich (49%) wykorzystuje alternatywne źródła dochodu, by złagodzić stres oraz lęk. Najczęściej wskazywanym powodem wypalenia (wskazało na niego 72% badanych) są nieustanne zmiany na platformie. Na drugim miejscu znalazł się problem z jakością/kreatywnością (64%). Zasoby dostarczane przez serwis są niewystarczające i mało pomocne według 54%.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...