Dzisiaj mamy: Sobota, 13 Kwiecień 2024

Youtube

Jak wykorzystać potencjał YouTube Ads dla Twojego biznesu?

Jak wykorzystać potencjał YouTube Ads dla Twojego biznesu?

2024.02.27
Platformy wideo takie jak YouTube stały się obecnie nie tylko centrami rozrywki, ale również ważnymi przestrzeniami dla reklamodawców pragnących dotrzeć do szerokiej publiczności z efektywnym przekazem. YouTube, z jego miliardową bazą użytkowników, oferuje unikalną szansę na promowanie produktów i usług w dynamiczny i angażujący sposób. Dowiedzmy się, jakie możliwości YouTube...
YouTube zyska nowego CEO. Wojcicki rezygnuje z tej roli

YouTube zyska nowego CEO. Wojcicki rezygnuje z tej roli

2023.03.07
Susan Wojcicki przez ponad 9 lat pełniła funkcję CEO popularnego serwisu – YouTube’a. 16 lutego br. dotychczasowa dyrektor generalna firmy poinformowała o rezygnacji z tego stanowiska. Informacja została opublikowana następnego dnia, na blogu YouTube’a, w formie listu od Wojcicki. Wcześniej otrzymali ją pracownicy.
EcomersyBasic #62: YouTube Shorts – wykorzystaj krótkie filmy w reklamie

EcomersyBasic #62: YouTube Shorts – wykorzystaj krótkie filmy w reklamie

2023.01.27
Shorts to usługa do tworzenia, udostępniania i oglądania krótkich form video (trwających maksymalnie 60 sekund), która została wprowadzona przez serwis YouTube w 2021 roku. Filmiki przypominają materiały pojawiające się na TikToku, Instagramie czy Facebooku. Warto mieć na względzie, że tego typu content cieszy się bardzo dużą popularnością wśród odbiorców, dlatego...
Świąteczna kampania Allegro powraca – nowy spot to Listy do Mikołaja

Świąteczna kampania Allegro powraca – nowy spot to Listy do Mikołaja

2022.11.30
Nowa kampania świąteczna Allegro jest już dostępna i po raz kolejny dotyczy ważnego tematu – wdzięczności za pomoc w potrzebie i życzliwością wobec otaczających nas osób. Myślą przewodnią klipu jest „zobacz wokół siebie to, co najważniejsze”.
Wypalenie zawodowe wśród młodych twórców internetowych

Wypalenie zawodowe wśród młodych twórców internetowych

2022.11.08
Z badania przeprowadzonego przez globalną platformę Awin wynika, że aż 78% influencerów cierpi z powodu wypalenia zawodowego. Wśród dużej grupy ankietowanych znaleźli się twórcy z USA i Wielkiej Brytanii.