Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Współpraca Shopera z Comperią. Wtyczka Comfino w sklepach internetowych

2022.11.08

Shoper podejmuje współpracę ze spółką Comperia, która jest operatorem Comfino – tzw. marketplace’u płatności. Sklepy korzystające z oprogramowania firmy Shoper będą mogły zaoferować swoim klientom nowoczesne formy płatności: odroczone płatności oraz raty (także 0%) dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców.

Prosta instalacja

Zarówno Shoper, jak i Comperia zapewniają, że uruchomienie usługi Comfino nie sprawi sprzedawcom żadnych kłopotów. Działa ona bowiem jak wtyczka – wystarczy ją zainstalować, aby konsumenci mogli opłacać swoje zamówienia na różne sposoby. Co więcej, konkretni użytkownicy otrzymają spersonalizowane propozycje, jakimi metodami finansować swoje zakupy. Wszystko dzięki algorytmom sztucznej inteligencji i nauczaniu maszynowemu.

Ułatwienie dla sprzedawców

Główną zaletą tego usługi Comfino jest to, że sklepy internetowe nie muszą już kontaktować się z poszczególnymi bankami, firmami pożyczkowymi czy dostawcami płatności. Od teraz wdrożą różne sposoby płatności poprzez szybką konfigurację z poziomu panelu administracyjnego. Nie muszą posiadać żadnej wiedzy programistycznej. Wtyczkę pobiorą przez platformę typu SaaS lub na stronie Comfino.pl.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...