Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Współpraca Shopera z Comperią. Wtyczka Comfino w sklepach internetowych

2022.11.08

Shoper podejmuje współpracę ze spółką Comperia, która jest operatorem Comfino – tzw. marketplace’u płatności. Sklepy korzystające z oprogramowania firmy Shoper będą mogły zaoferować swoim klientom nowoczesne formy płatności: odroczone płatności oraz raty (także 0%) dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców.

Prosta instalacja

Zarówno Shoper, jak i Comperia zapewniają, że uruchomienie usługi Comfino nie sprawi sprzedawcom żadnych kłopotów. Działa ona bowiem jak wtyczka – wystarczy ją zainstalować, aby konsumenci mogli opłacać swoje zamówienia na różne sposoby. Co więcej, konkretni użytkownicy otrzymają spersonalizowane propozycje, jakimi metodami finansować swoje zakupy. Wszystko dzięki algorytmom sztucznej inteligencji i nauczaniu maszynowemu.

Ułatwienie dla sprzedawców

Główną zaletą tego usługi Comfino jest to, że sklepy internetowe nie muszą już kontaktować się z poszczególnymi bankami, firmami pożyczkowymi czy dostawcami płatności. Od teraz wdrożą różne sposoby płatności poprzez szybką konfigurację z poziomu panelu administracyjnego. Nie muszą posiadać żadnej wiedzy programistycznej. Wtyczkę pobiorą przez platformę typu SaaS lub na stronie Comfino.pl.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...