#PrasówkaEcomersy (05.12 - 09.12)
Informowaliśmy o współpracy Klarny i Legii Warszawy, podzieliliśmy się również wynikami finansowymi Allegro za trzeci kwartał 2022. Zastanawialiśmy się, jak stworzyć automat paczkowy dostępny dla wszystkich – na podstawie raportu Allegro i Fundacji Avalon. Pisaliśmy, czym jest unikalna propozycja sprzedaży i dlaczego musisz ją mieć. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że PKO BP wprowadza płatności odroczone – „PKO Płacę później” oraz że pierwsze zakupy na platformie wszystko.pl dokonane przez prezesa spółki. Wspominaliśmy, że Tchibo stawia na intensywny rozwój i walczy o dalsze wzrosty. Radziliśmy też, jak dobierać hasztagi na Instagramie. Informowaliśmy, że Dyrektywa Omnibus zacznie obowiązywać 1 stycznia 2023. Opublikowaliśmy też artykuł „Essa i real time marketing" i newsa na temat współpracy Grupy Amica z Exorigo-Upos.
Współpraca Klarny i Legii Warszawy
Klarna i Legia Warszawa podejmują współpracę – jest to pierwsze partnerstwo fintechu i klubu sportowego w Polsce. Klarna zostanie wzbogacona o segment wydarzeń sportowych.
https://ecomersy.pl/wspolpraca-klarny-i-legii-warszawy
Wyniki finansowe Allegro za trzeci kwartał 2022
Allegro może pochwalić się kolejnymi sukcesami, jeżeli chodzi o wyniki finansowe za trzeci kwartał 2022 roku. Wartość sprzedaży brutto dla polskiej części biznesu przyspieszyła wzrost do 21% rok do roku, osiągając kwotę 12 mld PLN. Wartość ta zwiększyła się we wszystkich kluczowych kategoriach.
https://ecomersy.pl/wyniki-finansowe-allegro-za-trzeci-kwartal-2022
Jak stworzyć automat paczkowy dostępny dla wszystkich? Raport Allegro i Fundacji Avalon
Marka Allegro we współpracy z Fundacją Avalon przygotowała raport pt. „Daj się! Czyli jak tworzyć dostępny automat paczkowy”, w którym zawarte zostały informacje, jak powinien wyglądać automat paczkowy przyjazny dla każdego. Może on okazać się bardzo przydatnym poradnikiem dla wielu przedsiębiorców. Warto wspomnieć, że One Box by Allegro dopasowuje się do wszystkich wymienionych poniżej reguł.
Czym jest unikalna propozycja sprzedaży i dlaczego musisz ją mieć?
Wysoka jakość? Atrakcyjne ceny? Darmowa wysyłka? Brzmi dobrze, ale… nie wystarczy. Gdy konkurujesz z innymi e-biznesami o klienta, musisz wziąć pod uwagę to, że ma on w zasięgu ręki mnóstwo podobnych ofert. By przyciągnąć go do siebie, musisz zaoferować coś więcej – coś, co wyróżni Twój produkt lub usługę spośród nich. Tym czymś jest USP, czyli unikalna propozycja sprzedaży.
https://ecomersy.pl/czym-jest-unikalna-propozycja-sprzedazy-i-dlaczego-musisz-ja-miec
„PKO Płacę później” – płatności odroczone PKO BP
PKO Bank Polski zdecydował się na wprowadzenie usługi „PKO Płacę później”, czyli możliwości dokonania spłaty swoich zakupów po 30 dniach. Jest to odpowiedź na rosnące zainteresowanie systemem BNPL (ang. Buy Now, Pay Later).
https://ecomersy.pl/pko-place-pozniej-platnosci-odroczone-pko-bp
Pierwsze zakupy na platformie wszystko.pl dokonane przez prezesa spółki
Kilka miesięcy został zapowiedziany start nowej platformy sprzedażowej spółki Comarch – wszystko.pl. Na początku grudnia ruszyły pierwsze testy. Podczas spotkania pracowników sektora Comarch ERP prezes firmy, Zbigniew Rymarczyk, zaprezentował nowy marketplace i dokonał pierwszego zakupu.
https://ecomersy.pl/pierwsze-zakupy-na-platformie-wszystkopl-dokonane-przez-prezesa-spolki
Tchibo stawia na intensywny rozwój i walczy o dalsze wzrosty
Firma Tchibo dzieli się swoimi planami na rok 2023, które obejmują modernizację strony internetowej, nową aplikację i nowe formy dostawy. Bardzo ważny dla tej marki jest model omnichannel, czyli połączenie sprzedaży online i sprzedaży tradycyjnej.
https://ecomersy.pl/tchibo-stawia-na-intensywny-rozwoj-i-walczy-o-dalsze-wzrosty
Jak dobierać hasztagi na Instagramie?
Większość z nas zdaje sobie sprawę, że Instagram słynie z hasztagów, czyli słów lub wyrażeń poprzedzonych symbolem # (przykład: #zakupy, #marketinginternetowy). W przypadku tego serwisu są one niezbędne, aby zdobyć rozpoznawalność i większe zasięgi. Użytkownicy wyszukują interesujące ich treści właśnie po hasztagach, przy czym dzielą się one na „najpopularniejsze” i „najnowsze”. Instagram od zawsze znany był z możliwości dotarcia do wielu rozmaitych odbiorców. Jak więc wykorzystać moc hasztagów? Zostań z nami, aby się dowiedzieć.
https://ecomersy.pl/jak-dobierac-hasztagi-na-instagramie
Uwaga! Dyrektywa Omnibus zacznie obowiązywać 1 stycznia 2023
6 grudnia prezydent podpisał Ustawę z dnia 1 grudnia 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw. Tym samym Omnibus wejdzie w życie już za niecały miesiąc – wraz z rozpoczęciem nowego roku, czyli 1 stycznia 2023. Jej najważniejszy zapis dotyczy konieczności informowania klientów o najniższej cenie towaru lub usługi, która obowiązywała w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
https://ecomersy.pl/dyrektywa-omnibus-zacznie-obowiazywac-1-stycznia-2023-ecomersy
Essa i real time marketing
Śledzimy kampanie RTM! Młodzieżowym Słowem Roku 2022 w została „essa” – tak zdecydowali internauci. Wyraz oznacza coś, co przychodzi łatwo, kiedy ktoś jest wyluzowany, często występuje też jako okrzyk radości. Na odpowiedź marek nie trzeba było długo czekać. Jesteście ciekawi, jak na młodzieżowe słowo roku zareagowały social media? O co warto poszerzyć naszą listę?
https://ecomersy.pl/essa-i-real-time-marketing
Współpraca Grupy Amica z Exorigo-Upos
Amica, największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego, stawia na omnichannel, czyli wielokanałowość. Zmiany zachodzące wewnątrz firmy wspiera Exorigo-Upos. Dzięki temu rozwiązaniu możliwa stanie się dalsza ekspansja międzynarodowa.