Współpraca Grupy Amica z Exorigo-Upos
Amica, największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego, stawia na omnichannel, czyli wielokanałowość. Zmiany zachodzące wewnątrz firmy wspiera Exorigo-Upos. Dzięki temu rozwiązaniu możliwa stanie się dalsza ekspansja międzynarodowa.
Rozwój na arenie międzynarodowej
Grupa Amica jest obecna na 60 rynkach. Chcąc rozwijać swoją działalność poza granicami Polski, marka nawiązała współpracę z Exorigo-Upos w zakresie wsparcia jej kanałów e-commerce oraz technologii służących do promocji sprzedaży. Głównym celem kooperacji stało się zachowanie spójnego systemu rozwiązań online i offline. Amica oferuje również nowoczesny serwis, który jest dostosowany do różnych urządzeń.
Customer Experience
Dzięki współpracy z Exorigo-Upos powstała skalowalna platforma ułatwiająca wewnętrzne zarządzanie treściami Grupy Amica i wspierająca rozwój kolejnych serwisów internetowych dla klientów zagranicznych. Bardzo ważnym elementem jest również najwyższej jakości customer experience. Ujednolicone zostały informacje produktowe.