Dzisiaj mamy: Piątek, 26 Kwiecień 2024

Współpraca Grupy Amica z Exorigo-Upos

2022.12.09

Amica, największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego, stawia na omnichannel, czyli wielokanałowość. Zmiany zachodzące wewnątrz firmy wspiera Exorigo-Upos. Dzięki temu rozwiązaniu możliwa stanie się dalsza ekspansja międzynarodowa.

Rozwój na arenie międzynarodowej

Grupa Amica jest obecna na 60 rynkach. Chcąc rozwijać swoją działalność poza granicami Polski, marka nawiązała współpracę z Exorigo-Upos w zakresie wsparcia jej kanałów e-commerce oraz technologii służących do promocji sprzedaży. Głównym celem kooperacji stało się zachowanie spójnego systemu rozwiązań online i offline. Amica oferuje również nowoczesny serwis, który jest dostosowany do różnych urządzeń.

Customer Experience

Dzięki współpracy z Exorigo-Upos powstała skalowalna platforma ułatwiająca wewnętrzne zarządzanie treściami Grupy Amica i wspierająca rozwój kolejnych serwisów internetowych dla klientów zagranicznych. Bardzo ważnym elementem jest również najwyższej jakości customer experience. Ujednolicone zostały informacje produktowe.

Polecamy