Tchibo stawia na intensywny rozwój i walczy o dalsze wzrosty
Firma Tchibo dzieli się swoimi planami na rok 2023, które obejmują modernizację strony internetowej, nową aplikację i nowe formy dostawy. Bardzo ważny dla tej marki jest model omnichannel, czyli połączenie sprzedaży online i sprzedaży tradycyjnej.
Optymalizacja kosztów
Tchibo cały czas stara się optymalizować koszty centralne i logistyczne. Dzięki wygenerowanym oszczędnościom firma może oferować klientom produkty w atrakcyjnych cenach, nie tracąc jednocześnie na jakości produktów i usług.
Sprzedaż online i sprzedaż offline
Bardzo istotną kwestią jest maksymalne uproszczenie procesu zakupowego. Tchibo spodziewa się dalszych wzrostów w kanale e-commerce, jednak nie w takim stopniu, jak w latach 2020-2021. Zauważyć można ponownie rosnące zainteresowanie kupowaniem w centrach handlowych.
Źródło zdjęcia: screen https://www.tchibo.pl/