Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

„PKO Płacę później” – płatności odroczone PKO BP

2022.12.07

PKO Bank Polski zdecydował się na wprowadzenie usługi „PKO Płacę później”, czyli możliwości dokonania spłaty swoich zakupów po 30 dniach. Jest to odpowiedź na rosnące zainteresowanie systemem BNPL (ang. Buy Now, Pay Later).

30 dni na spłatę

Nowa usługa jest udostępniana klientom stopniowo. „PKO Płacę później” pozwala na zakupy w ramach określonego limitu, a następnie uregulowanie płatności w ciągu 30 dni. Pieniądze zostaną automatycznie pobrane z rachunku w PKO BP. Nowe narzędzie obejmuje wszystkie sklepy akceptujące metodę BLIK (zarówno internetowe, jak i stacjonarne) oraz metodę „Płacę z iPKO” (pay-by-link).

Minimalna kwota i maksymalny limit

Minimalna kwota przy płatnościach odroczonych PKO BP to 50 zł. Z kolei przyznany limit zależy od zdolności kredytowej kupującego, jednak na chwilę obecną wynosi on maksymalnie 1000 zł. Jeżeli klient nie spłaci swojego zadłużenia w ciągu 30 dni, nie będzie mógł dłużej korzystać z „PKO Płacę później”. Pobierane będą też odsetki ustawowe za opóźnienie.

Źródło zdjęcia: LinkedIn PKO Bank Polski

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...