Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

TOP września od #ecomersy!

2022.10.06

Jakie teksty opublikowane we wrześniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, że Allegro Protect gwarantuje zwrot pieniędzy przez dwa lata od zakupu oraz że pierwsza Żabka Eko Smart zostanie otwarta w Poznaniu. Naszych czytelników zaciekawiły też wnioski z raportu BlueMedia, dzięki któremu mogli dowiedzieć się, że już niemal 50% Polaków płaci BLIK-iem za zakupy online. We wrześniowej TOP-ce znalazło się miejsce na wywiad z Arkadiuszem Bulcem, Specjalistą ds. Programu Partnerskiego Tpay, na temat metod płatności, które warto wdrożyć w sklepie internetowym. Pisaliśmy również o wynikach konkursu e-Commerce Polska awards. Nasi odbiorcy dowiedzieli się, jakie metody płatności można udostępnić klientom w swoim sklepie internetowym. Wspomnieliśmy też o ułatwieniach dla start upów na platformie Allegro Pay Business i o Allegro Care – nowej opcji zabezpieczenia sprzętów elektronicznych. Naszym czytelnikom przypadł do gustu tekst na temat przyszłości m-commerce i mobile trends w oczach ekspertów. Informowaliśmy także, że w Warszawie otwarto stacjonarny salon Lantre, autoryzowany sklep Apple.

Allegro Protect gwarantuje zwrot pieniędzy przez dwa lata od zakupu

Dotychczasowy Program Ochrony Kupujących na Allegro nosi teraz nazwę Allegro Protect. Zakłada on, że kupujący otrzymają zwrot wydanych środków w ciągu 48 godzin – i to przez dwa lata od dokonania zakupu. Kwota rekompensaty natomiast wzrosła do 20 tys. zł.

https://ecomersy.pl/allegro-protect-gwarantuje-zwrot-pieniedzy-przez-dwa-lata-od-zakupu

Pierwsza Żabka Eko Smart zostanie otwarta w Poznaniu. Czego możemy się spodziewać?

Żabka ma w planach wprowadzenie nowego rodzaju sklepu – Eko Smart. Pomysł został zaprezentowany podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Ułatwi on franczyzobiorcom prowadzenie swoich biznesów, ponieważ będzie łączyć rozwiązania ekologiczne z innowacjami technologicznymi.

https://ecomersy.pl/pierwsza-zabka-eko-smart-zostanie-otwarta-w-poznaniu-w-poznaniu-czego-mozemy-sie-spodziewac

Już niemal 50% Polaków płaci BLIK-iem za zakupy online. Raport BlueMedia

Z raportu przygotowanego przez Blue Media wynika, że już prawie połowa Polaków wykorzystuje BLIK-a opłacania zakupów online. Jest to obecnie najczęściej wybierana forma płatności i jedna z ulubionych metod płatniczych w Polsce. Badanie nosi tytuł „Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. Zostało przeprowadzone w czerwcu 2022 roku na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej 1059 osób.

https://ecomersy.pl/juz-niemal-50-polakow-placi-blik-iem-za-zakupy-online-raport-z-czerwca-2022

Jakie metody płatności warto wdrożyć w sklepie internetowym? - wywiad z Arkadiuszem Bulcem, Specjalistą ds. Programu Partnerskiego Tpay

W e-commerce skłonienie klienta do dodania produktu do koszyka to dopiero połowa sukcesu. Drugą jest finalizacja transakcji. O tym, jakie metody płatności warto wdrożyć w sklepie internetowym, rozmawiamy z Arkadiuszem Bulc, Specjalistą ds. Programu Partnerskiego Tpay. Polecamy wywiad, dzięki któremu dobrze zoptymalizujesz system płatności w swoim sklepie!

https://ecomersy.pl/jakie-metody-platnosci-warto-wdrozyc-w-sklepie-internetowym-wywiad-z-arkadiuszem-bulcem

Znamy wyniki konkursu e-Commerce Polska awards

W czwartek 22 września br. odbyła się jubileuszowa Gala Dekady prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku odnotowano rekordową liczbę zgłoszeń. Przyznano nagrody w 23 kategoriach, 6 wyróżnień oraz nagrodę dla najlepszego z najlepszych, czyli Best In. Gratulujemy laureatom!

https://ecomersy.pl/znamy-wyniki-konkursu-e-commerce-polska-awards

Sprawdź, jakie metody płatności możesz udostępnić klientom w swoim sklepie internetowym

Prowadząc własny sklep internetowy, trzeba mieć na względzie różne potrzeby swoich konsumentów. Jak wiadomo, coraz więcej osób wymaga od sprzedawców nowoczesnych rozwiązań z zakresu e-commerce. Wśród nich znajdują się szybkie, wygodne i bezpieczne metody płatności. Chcesz poprawić doświadczenie zakupowe klientów? Dowiedz się, jakie sposoby wprowadzić, by zwiększyć ich komfort.

https://ecomersy.pl/sprawdz-jakie-metody-platnosci-mozesz-udostepnic-klientom-w-swoim-sklepie-internetowym

Ułatwienia dla start upów na platformie Allegro Pay Business

Allegro Pay Business uruchamia nową usługę dla start upów, które już od pierwszego dnia swojej działalności zyskają limit w wysokości 3 tys. zł do wykorzystania przy płatnościach odroczonych. Środki te mogą wykorzystać na zakup wyposażenia czy innych produktów niezbędnych do funkcjonowania firmy.

https://ecomersy.pl/ulatwienia-dla-start-upow-na-platformie-allegro-pay-business

Allegro Care – nowa opcja zabezpieczenia sprzętów elektronicznych

Nowa opcja czeka na użytkowników Allegro – możliwość dodatkowego ubezpieczenia urządzeń elektronicznych, czyli Allegro Care. Ma być ona uzupełnieniem programu Allegro Protect i gwarancji. Użytkownicy zabezpieczą swoje sprzęty w łatwy sposób – wystarczą dwa kliknięcia.

https://ecomersy.pl/allegro-care-nowa-opcja-zabezpieczenia-sprzetow-elektronicznych

Przyszłość m-commerce. Mobile trends w oczach ekspertów

Cyfrowa rewolucja cały czas nabiera na sile. Według najnowszych danych, dwóch na trzech Polaków kupuje w internecie z poziomu smartfona*. Przy tym gros użytkowników skarży się na problemy pojawiające się w trakcie zakupów. Nic dziwnego, że przed m-commerce stają coraz to nowsze, większe wyzwania. O tym, jak będzie rozwijał się rynek zakupów mobilnych, powiedzieli nam: Michał Szmigielski - co-founder AtomStore, Dorota Pindel - Research & Development Director w WebTalk, Kamila Gębik - CEO Kammedia oraz Piotr Kałwa - E-commerce Success Manager w IdoSell. Spotkać ich możecie na Mobile Trends for Experts, a tymczasem zapraszamy do lektury!

https://ecomersy.pl/przyszlosc-m-commerce-mobile-trends-w-oczach-ekspertow

W Warszawie otwarto stacjonarny salon Lantre, autoryzowany sklep Apple


Lantre.pl to autoryzowany sklep Apple, w którym można kupić online wiele produktów tej marki. W Polsce pojawił się pierwszy showroom Lantre, czyli stacjonarna placówka pozwalająca na fizyczny kontakt z towarem. Jakie udogodnienia czekają na klientów warszawskiego salonu?

https://ecomersy.pl/w-warszawie-otwarto-stacjonarny-salon-lantre-autoryzo

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...