Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Znamy wyniki konkursu e-Commerce Polska awards

2022.09.23

W czwartek 22 września br. odbyła się jubileuszowa Gala Dekady prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku odnotowano rekordową liczbę zgłoszeń. Przyznano nagrody w 23 kategoriach, 6 wyróżnień oraz nagrodę dla najlepszego z najlepszych, czyli Best In. Gratulujemy laureatom!

Jubileuszowa Gala

Statuetki trafiły do firm oraz marek, które wyróżniają się innowacyjnym myśleniem, własną wizją i sukcesami w e-commerce. Audytorem konkursu jest kancelaria Porębski i Wspólnicy, a partnerami głównymi konkursu są: Allegro, Orlen Paczka, Przelewy24 oraz Tpay. Uroczysta gala odbyła się w Sound Garden w Warszawie. Wzięli w niej udział przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów powiązanych z handlem elektronicznym w Polsce. Modivo i Przelewy24 otrzymały jubileuszowe wyróżnienia dla Marki Dekady oraz Partnera Dekady.

Tegoroczni laureaci

Zwycięzcy w kategoriach dla podmiotów e-commerce:

  • Best on mobile (podmioty średnie i duże) – UrbanCity.pl & Media4U
  • Design & Usability (podmioty małe) – Sportano.pl & Strix
  • Design & Usability (podmioty średnie i duże) – CCC.eu
  • Best e-Commerce Retailer (podmioty średnie i duże) – Hebe
  • Best in CSR (podmioty małe) – YourKAYA.pl
  • Best in CSR (podmioty średnie i duże) – Oponeo.pl
  • Best e-Commerce B2B (podmioty średnie i duże) – SIG.pl
  • Best campaign, czyli Pomysł promocyjny roku (podmioty średnie i duże) – Answear.com
  • Best in Omnichannel (podmioty średnie i duże) – Empik.com
  • Best in cross-border (podmioty małe) – Astrography.com
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – Modivo
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty małe) – Jurga
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty średnie i duże) – mBank
  • Best adaptation to new digital reality B2B (podmioty średnie i duże) – TIM.pl & Fisher Polska & Custommerce
  • Best innovator in e-commerce (podmioty średnie i duże) – Modivo
  • Best marketplace (podmioty średnie i duże) – Allegro.pl

Zwycięzcy w kategoriach dla e-usług:

  • Best logistic tool – InPost
  • Best tool for e-commerce – Blik
  • Best cross-border tool/technology/service – Pay
  • Best e-commerce B2B tool/technology/service – ING Lease (Polska)
  • Best automatization tool/technology/product for e-commerce – InPost
  • Best omnichannel tool/technology/service – Future Mind

Zwycięzcy w kategoriach e-finansów:

  • Best e-payment solution – Allegro Pay
  • Best buy now pay later solution – Przelewy24
  • Best cross-border e-payment solution – PayU
  • Best e-banking implementation – Santander Bank Polska
  • Best online insurer – PZU S.A.
  • Best In – Allegro Pay

Wyróżnienia:

  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty małe) – Sundose
  • Best in CSR (podmioty małe) – PoraNaPola.pl
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – BOLF/DENLEY
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – SAVICKI
  • Best campaign (podmioty średnie i duże) – TaniaKsiazka.pl
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty średnie i duże) – Ochnik & Merce.com

Źródło zdjęcia: LI Izba Gospodarki Elektronicznej

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...