Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Znamy wyniki konkursu e-Commerce Polska awards

2022.09.23

W czwartek 22 września br. odbyła się jubileuszowa Gala Dekady prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku odnotowano rekordową liczbę zgłoszeń. Przyznano nagrody w 23 kategoriach, 6 wyróżnień oraz nagrodę dla najlepszego z najlepszych, czyli Best In. Gratulujemy laureatom!

Jubileuszowa Gala

Statuetki trafiły do firm oraz marek, które wyróżniają się innowacyjnym myśleniem, własną wizją i sukcesami w e-commerce. Audytorem konkursu jest kancelaria Porębski i Wspólnicy, a partnerami głównymi konkursu są: Allegro, Orlen Paczka, Przelewy24 oraz Tpay. Uroczysta gala odbyła się w Sound Garden w Warszawie. Wzięli w niej udział przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów powiązanych z handlem elektronicznym w Polsce. Modivo i Przelewy24 otrzymały jubileuszowe wyróżnienia dla Marki Dekady oraz Partnera Dekady.

Tegoroczni laureaci

Zwycięzcy w kategoriach dla podmiotów e-commerce:

  • Best on mobile (podmioty średnie i duże) – UrbanCity.pl & Media4U
  • Design & Usability (podmioty małe) – Sportano.pl & Strix
  • Design & Usability (podmioty średnie i duże) – CCC.eu
  • Best e-Commerce Retailer (podmioty średnie i duże) – Hebe
  • Best in CSR (podmioty małe) – YourKAYA.pl
  • Best in CSR (podmioty średnie i duże) – Oponeo.pl
  • Best e-Commerce B2B (podmioty średnie i duże) – SIG.pl
  • Best campaign, czyli Pomysł promocyjny roku (podmioty średnie i duże) – Answear.com
  • Best in Omnichannel (podmioty średnie i duże) – Empik.com
  • Best in cross-border (podmioty małe) – Astrography.com
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – Modivo
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty małe) – Jurga
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty średnie i duże) – mBank
  • Best adaptation to new digital reality B2B (podmioty średnie i duże) – TIM.pl & Fisher Polska & Custommerce
  • Best innovator in e-commerce (podmioty średnie i duże) – Modivo
  • Best marketplace (podmioty średnie i duże) – Allegro.pl

Zwycięzcy w kategoriach dla e-usług:

  • Best logistic tool – InPost
  • Best tool for e-commerce – Blik
  • Best cross-border tool/technology/service – Pay
  • Best e-commerce B2B tool/technology/service – ING Lease (Polska)
  • Best automatization tool/technology/product for e-commerce – InPost
  • Best omnichannel tool/technology/service – Future Mind

Zwycięzcy w kategoriach e-finansów:

  • Best e-payment solution – Allegro Pay
  • Best buy now pay later solution – Przelewy24
  • Best cross-border e-payment solution – PayU
  • Best e-banking implementation – Santander Bank Polska
  • Best online insurer – PZU S.A.
  • Best In – Allegro Pay

Wyróżnienia:

  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty małe) – Sundose
  • Best in CSR (podmioty małe) – PoraNaPola.pl
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – BOLF/DENLEY
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – SAVICKI
  • Best campaign (podmioty średnie i duże) – TaniaKsiazka.pl
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty średnie i duże) – Ochnik & Merce.com

Źródło zdjęcia: LI Izba Gospodarki Elektronicznej

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...