Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Znamy wyniki konkursu e-Commerce Polska awards

2022.09.23

W czwartek 22 września br. odbyła się jubileuszowa Gala Dekady prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku odnotowano rekordową liczbę zgłoszeń. Przyznano nagrody w 23 kategoriach, 6 wyróżnień oraz nagrodę dla najlepszego z najlepszych, czyli Best In. Gratulujemy laureatom!

Jubileuszowa Gala

Statuetki trafiły do firm oraz marek, które wyróżniają się innowacyjnym myśleniem, własną wizją i sukcesami w e-commerce. Audytorem konkursu jest kancelaria Porębski i Wspólnicy, a partnerami głównymi konkursu są: Allegro, Orlen Paczka, Przelewy24 oraz Tpay. Uroczysta gala odbyła się w Sound Garden w Warszawie. Wzięli w niej udział przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów powiązanych z handlem elektronicznym w Polsce. Modivo i Przelewy24 otrzymały jubileuszowe wyróżnienia dla Marki Dekady oraz Partnera Dekady.

Tegoroczni laureaci

Zwycięzcy w kategoriach dla podmiotów e-commerce:

  • Best on mobile (podmioty średnie i duże) – UrbanCity.pl & Media4U
  • Design & Usability (podmioty małe) – Sportano.pl & Strix
  • Design & Usability (podmioty średnie i duże) – CCC.eu
  • Best e-Commerce Retailer (podmioty średnie i duże) – Hebe
  • Best in CSR (podmioty małe) – YourKAYA.pl
  • Best in CSR (podmioty średnie i duże) – Oponeo.pl
  • Best e-Commerce B2B (podmioty średnie i duże) – SIG.pl
  • Best campaign, czyli Pomysł promocyjny roku (podmioty średnie i duże) – Answear.com
  • Best in Omnichannel (podmioty średnie i duże) – Empik.com
  • Best in cross-border (podmioty małe) – Astrography.com
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – Modivo
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty małe) – Jurga
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty średnie i duże) – mBank
  • Best adaptation to new digital reality B2B (podmioty średnie i duże) – TIM.pl & Fisher Polska & Custommerce
  • Best innovator in e-commerce (podmioty średnie i duże) – Modivo
  • Best marketplace (podmioty średnie i duże) – Allegro.pl

Zwycięzcy w kategoriach dla e-usług:

  • Best logistic tool – InPost
  • Best tool for e-commerce – Blik
  • Best cross-border tool/technology/service – Pay
  • Best e-commerce B2B tool/technology/service – ING Lease (Polska)
  • Best automatization tool/technology/product for e-commerce – InPost
  • Best omnichannel tool/technology/service – Future Mind

Zwycięzcy w kategoriach e-finansów:

  • Best e-payment solution – Allegro Pay
  • Best buy now pay later solution – Przelewy24
  • Best cross-border e-payment solution – PayU
  • Best e-banking implementation – Santander Bank Polska
  • Best online insurer – PZU S.A.
  • Best In – Allegro Pay

Wyróżnienia:

  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty małe) – Sundose
  • Best in CSR (podmioty małe) – PoraNaPola.pl
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – BOLF/DENLEY
  • Best in cross-border (podmioty średnie i duże) – SAVICKI
  • Best campaign (podmioty średnie i duże) – TaniaKsiazka.pl
  • Best adaptation to new digital reality B2C (podmioty średnie i duże) – Ochnik & Merce.com

Źródło zdjęcia: LI Izba Gospodarki Elektronicznej

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...