Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

TOP października od #ecomersy!

2022.11.03

Jakie teksty opublikowane w październiku szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, że mBank wprowadza nowy sposób potwierdzania płatności, biometrię behawioralną, oraz że PKO BP pojawił się w świecie metaverse jako pierwszy bank w Polsce. W w październikowej TOP-ce znalazło się też miejsce na wywiady: z Kingą Tobałą, Starszą Specjalistką ds. marketingu w Sky-Shop.pl, na temat dropshippingu w e-commerce oraz z Łukaszem Piechem, Dyrektorem E-commerce, Współwłaścicielem Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple, na temat tego, jak uwieść klasę średnią i sprzedawać produkty z wyższej półki. Pisaliśmy również o zwolnieniach w polskim oddziale Shopee. Nasi odbiorcy dowiedzieli się, że od 2023 roku influencerzy nie będą reklamować produktów ani zabiegów medycyny estetycznej. Opublikowaliśmy artykuł na temat końca Facebook live shoppingu i zastanawialiśmy się, gdzie szukać alternatyw. Wspomnieliśmy też o tym, że Uber Eats oferuje szybkie dostawy na terenie UK. Naszym czytelnikom przypadł do gustu tekst na temat kryptoznaczków i cyfrowego kolekcjonerstwa na stronie Poczty Polskiej. Informowaliśmy także, że znamy już program Mobile Trends for Experts.

Nowy sposób potwierdzania płatności w mBanku – biometria behawioralna

mBank wprowadza nową usługę, która ma na celu zabezpieczenie płatność kartą w Internecie, czyli biometrię behawioralną. To nowoczesne rozwiązanie polega na stworzeniu profilu biometrycznego klienta na podstawie sposobu używania klawiatury. Zostało opracowane we współpracy z dwoma firmami – ITCARD oraz Digital Fingerprints.

https://ecomersy.pl/nowy-sposob-potwierdzania-platnosci-w-mbanku-biometria-behawioralna

Dropshipping w e-commerce. Czy to coś dla Twojego sklepu? - wywiad z Kingą Tobałą, Starszą Specjalistką ds. marketingu w Sky-Shop.pl

Czy można prowadzić sklep bez własnego magazynu? Tak! Coraz więcej sprzedawców decyduje się na prowadzenie e-commerce w modelu dropshipping. O tym, na czym polega ta strategia i kiedy się opłaca, opowiada, Kinga Tobała, Starsza Specjalistka ds. marketingu w Sky-Shop.pl. Przeczytajcie, jak wykorzystać potencjał dropshippingu!

https://ecomersy.pl/dropshipping-w-e-commerce-czy-to-cos-dla-twojego-sklepu-wywiad-z-kinga-tobala-starsza-specjalistka-ds-marketingu-w-sky-shoppl

PKO BP w świecie metaverse jako pierwszy bank w Polsce

PKO Bank Polski wszedł do metaverse, przenosząc oddział PKO Rotunda do świata wirtualnego. Jest on teraz dostępny na platformie Decentraland i zostanie wykorzystany do badań w zakresie obecności placówek bankowych w metaświecie oraz tworzenia nowego kanału komunikacji z konsumentami.

https://ecomersy.pl/pko-bp-w-swiecie-metaverse-jako-pierwszy-bank-w-polsce

Zwolnienia w polskim oddziale Shopee

Jak donosi Spidersweb, w polskim oddziale Shopee szykują się zwolnienia. Szef tego oddziału, Ian Ho, ogłosił, że firma musi pożegnać się z częścią zespołu. Miało to miejsce podczas zebrania dla wszystkich pracowników (town hall).

https://ecomersy.pl/zwolnienia-w-polskim-oddziale-shopee

Od 2023 roku influencerzy nie będą reklamować produktów ani zabiegów medycyny estetycznej

1 stycznia 2023 roku wejdą w życie nowe przepisy, które dotyczą reklamowania przez influencerów i influencerki zabiegów oraz produktów medycyny estetycznej. Zasady te znalazły się w zapisach nowelizacji ustawy o wyrobach medycznych.

https://ecomersy.pl/od-2023-roku-influencerzy-nie-beda-reklamowac-produktow-ani-zabiegow-medycyny-estetycznej

Koniec Facebook live shopping. Gdzie szukać alternatyw?

Od 1 października 2022 roku nie jest już dostępna opcja live shoppingu na Facebooku. Usługa ta pozwalała na oznaczanie produktów w transmisjach na żywo oraz tworzenie list produktów. Na jakich innych serwisach znajdziemy podobną możliwość?

https://ecomersy.pl/koniec-facebook-live-shopping-gdzie-szukac-alternatyw

Uber Eats z szybkimi dostawami na terenie UK

Uber Eats w Wielkiej Brytanii rozszerza swoją ofertę o q-commerce, czyli ekspresowe dostawy. Klienci Iceland Express będą mogli zamawiać zakupy spożywcze poprzez aplikację. Otrzymają je nawet w ciągu 20 minut.

https://ecomersy.pl/uber-eats-z-szybkimi-dostawami-na-terenie-uk

Jak uwieść klasę średnią? Czyli o tym, jak sprzedawać produkty z wyższej półki - wywiad, którego gościem jest Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce, Współwłaściciel Lantre – Autoryzowany Sprzedawca Apple

Jak sprzedaje się produkty Apple? Czy istnieją i czym wyróżniają się sklepy internetowe premium? W jaki sposób zawalczyć o wymagających klientów? O tych i innych ciekawych kwestiach w wywiadzie dla ecomersy.pl opowiada Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce i Współwłaściciel Lantre – Autoryzowany Sprzedawca Apple.

https://ecomersy.pl/jak-uwiesc-klase-srednia-czyli-o-tym-jak-sprzedawac-produkty-z-wyzszej-polki-wywiad-ktorego-gosciem-jest-lukasz-piech-dyrektor-e-commerce-wspolwlasciciel-lantre-autoryzowany-sprzedawca-apple

Kryptoznaczki i cyfrowe kolekcjonerstwo na stronie Poczty Polskiej

18 października br. Poczta Polska uruchomiła specjalną stronę internetową: nft.poczta-polska.pl, na której kolekcjonerzy będą mogli kupować cyfrowe znaczki. Pomysł ten jest wynikiem zamiłowania do filatelistyki oraz nowoczesnych technologii.

https://ecomersy.pl/kryptoznaczki-i-cyfrowe-kolekcjonerstwo-na-stronie-poczty-polskiej

Warszawa pod znakiem mobile? Znamy już program Mobile Trends for Experts!

Największa polska konferencja poświęcona zagadnieniom mobile w biznesie zbliża się wielkimi krokami. Na stronie 2022.mobiletrends.pl organizatorzy opublikowali już pełną agendę zawierającą ponad 60 merytorycznych prelekcji. Czego możesz się dowiedzieć w trakcie najnowszej edycji Mobile Trends Conference?

https://ecomersy.pl/warszawa-pod-znakiem-mobile-znamy-juz-program-mobile-trends-for-experts

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...