Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

PKO BP w świecie metaverse jako pierwszy bank w Polsce

2022.10.07

PKO Bank Polski wszedł do metaverse, przenosząc oddział PKO Rotunda do świata wirtualnego. Jest on teraz dostępny na platformie Decentraland i zostanie wykorzystany do badań w zakresie obecności placówek bankowych w metaświecie oraz tworzenia nowego kanału komunikacji z konsumentami.

PKO Rotunda

Wcześniej wspominana PKO Rotunda to jeden z najbardziej znanych budynków w Warszawie. Teraz znajduje się w metaversum, a użytkownicy mogą zapoznać się z wystawą polskiej sztuki współczesnej, związanej z historią banku. Aby zobaczyć jej najważniejsze punkty, warto wziąć udział w grywalizacji, zbierając cyfrowe kropki. Oprócz tego do dyspozycji odwiedzających są roboty, które udzielają potrzebnych informacji. PKO Rotunda została dostosowana do obecnych trendów obowiązujących w metaverse, a projekt wspierał SI-Consulting.

Cele testów

PKO BP zaznacza, że obecnie zamierza prowadzić testy związane z nowoczesnymi technologiami. Priorytetem jest wdrożenie bardziej skutecznych szkoleń dla pracowników. W ciągu najbliżej dekady bank zamierza też rozwijać kwestie związane z identyfikacją tożsamości klientów w metaverse oraz integracją produktów. Warto zaznaczyć, że na razie wirtualne światy dominują w środowisku gier komputerowych, jednak coraz więcej jednostek biznesowych wypróbowuje rozwiązania z tego zakresu.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...