TOP marca od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane w marcu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat rebrandingu Bakallandu i nowej kampanii „JESZ, co dobre”, nowej kampanii Dove – Detox FEEDu czy wyników finansowych platformy Erli.pl za 2022 rok. W TOP-ie z marca znalazło się też miejsce na wywiad z Ewą Dudek, CEO & Founder webePartners, na temat marketingu afiliacyjnego w sklepie internetowym. Naszym czytelnikom spodobał się artykuł z serii Ecomersy Basic: na temat tego, jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym. Pisaliśmy o możliwości wcześniejszego zakupu biletów na mecz Polska-Albania poprzez aplikację InPostu i o zmianach na Allegro w zakresie personalizacji. Informowaliśmy, że Rafał Drzewiecki został nowym country directorem TikToka w Europie Środkowo-Wschodniej. Duże zainteresowanie zdobyły wnioski z badania zleconego przez Santander Consumer Bank – na temat tego, co kupujemy w marketplace'ach. Podzieliliśmy się wiedzą na temat wymiarów grafik na Instagram i zastanawialiśmy się, czy Elon Musk pracuje nad konkurencją dla ChatGPT.
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania towarów – jeszcze zanim zdecyduje się go odesłać. W ten sposób zaoszczędzisz jego i swój czas.
https://ecomersy.pl/ecomersybasic-67-jak-zmniejszyc-liczbe-zapytan-o-zwroty-w-sklepie-internetowym
Rebranding Bakallandu i nowa kampania – „JESZ, co dobre”
Bakalland, znane przedsiębiorstwo działające na rynku spożywczym, postanowiło przeprowadzić kompleksowy rebranding swojej marki, całkowicie zmieniając identyfikację wizualną. Towarzyszy mu długofalowa kampania reklamowa pod hasłem „JESZ, co dobre”, która rusza już 13 marca.
https://ecomersy.pl/rebranding-bakallandu-i-nowa-kampania-jesz-co-dobre
Niech będzie głośno! Marketing afiliacyjny w sklepie internetowym - wywiad z Ewą Dudek, CEO & Founder webePartners
Chcesz, by Twoja marka stała się lepiej rozpoznawalna? Marketing afiliacyjny to sprawdzone narzędzie do tego, by dotrzeć do wydawców. O szczegóły tej strategii marketingowej, specjalnie dla Ecomersy, opowiada Ewa Dudek, CEO & Founder I webePartners. Zapraszamy do lektury wywiadu!
Detox FEEDu - kampania Dove zmienia spojrzenie na piękno
Marka Dove stworzyła bardzo ważną kampanię społeczną – Detox FEEDu. Dotyczy ona świadomego korzystania z mediów społecznościowych przez nastolatki, które są bardzo podatne na różnego rodzaju wpływy, zwłaszcza dotyczące ich wyglądu. Kampania jest kierowana także (a może przede wszystkim) do rodziców.
https://ecomersy.pl/kampania-spoleczna-dove-detox-feedu
Platforma Erli.pl z dobrymi wynikami za 2022 rok
Z podsumowania Erli.pl za 2022 rok wynika, że platformie udało się sprzedać 2,7 mln produktów, osiągając wynik 470 mln GMV. W porównaniu do 2021 roku, liczba zarejestrowanych użytkowników uległa podwojeniu, co przełożyło się na 2,5-krotny wzrost liczby transakcji.
https://ecomersy.pl/platforma-erlipl-z-dobrymi-wynikami-za-2022-rok
Chcesz kupić bilety na mecz Polska-Albania? Z aplikacją InPostu zrobisz to wcześniej
Od 3 marca br. użytkownicy aplikacji InPost Fresh będą mogli kupić bilety na mecz Polski z Albanią. Jest to jedna z wielu atrakcji i aktywności, które przygotował InPost – jako Sponsor Strategiczny reprezentacji Polski.
Zmiany na Allegro. Platforma stawia na personalizację
Platforma Allegro stara się dostarczać swoim użytkownikom jak najbardziej spersonalizowaną ofertę. W architekturze i funkcjonowaniu strony internetowej zostały wprowadzone zmiany – kupujących zyskają dostęp do treści, które są dopasowane do ich oczekiwań.
https://ecomersy.pl/zmiany-na-allegro-platforma-stawia-na-personalizacje
Rafał Drzewiecki nowym country directorem TikToka w Europie Środkowo-Wschodniej
Rafał Drzewiecki zastąpił Sylwię Chadę na stanowisku country directora na Europę Środkowo-Wschodnią w TikToku. Wcześniej pełnił obowiązki dyrektora marketingu właśnie w tym regionie. Współpracę z TikTokiem zaczął w 2020 roku.
https://ecomersy.pl/rafal-drzewiecki-nowym-country-directorem-tiktoka-w-europie-srodkowo-wschodniej
Co kupujemy w marketplace’ach? Nowe badanie Santander Consumer Bank
Zgodnie z najnowszym badaniem Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce” już 72% polskich e-konsumentów robi zakupy na platformach typu marketplace. Kupują tam przede wszystkim ubrania, obuwie i kosmetyki.
https://ecomersy.pl/co-kupujemy-w-marketplaceach-nowe-badanie-santander-consumer-bank
Wymiary grafik na Instagram – jakie najlepiej wybrać
Wielu z nas prowadzi firmowy profil na Instagramie, dzieląc się z obserwującymi rozmaitymi zdjęciami i grafikami. Po to właśnie został stworzony ten serwis – aby porozumiewać się obrazem. Jeżeli chcesz, by udostępniane przez Ciebie treści prezentowały się w sposób, który przyciąga wzrok, koniecznie zapoznaj się z naszym dzisiejszym artykułem.
https://ecomersy.pl/wymiary-grafik-na-instagram-jakie-najlepiej-wybrac
Elon Musk pracuje nad konkurencją dla Chat GPT? Wszystko na to wskazuje
Elon Musk postanowił wyjść naprzeciw (obecnej) konkurencji i stworzyć własny Chat GPT. W ostatnim czasie zyskuje popularność narzędzie stworzone przez OpenAI. Warto wiedzieć, że właściciel Twittera był jednym z założycieli tej spółki.
https://ecomersy.pl/elon-musk-pracuje-nad-konkurencja-dla-chat-gpt-wszystko-na-to-wskazuje