Zmiany na Allegro. Platforma stawia na personalizację
Platforma Allegro stara się dostarczać swoim użytkownikom jak najbardziej spersonalizowaną ofertę. W architekturze i funkcjonowaniu strony internetowej zostały wprowadzone zmiany – kupujących zyskają dostęp do treści, które są dopasowane do ich oczekiwań.
Nowa wersja strony głównej
Niemal 42% wszystkich wizyt na Allegro zaczyna się od strony głównej. Od teraz każdy kupujący będzie widział ją inaczej – w zależności od indywidualnych potrzeb. Można na niej znaleźć więcej karuzel produktowych, które opierają się na poprzednich wyszukiwaniach użytkowników i wcześniejszej aktywności w serwisie, rozmaitych inspiracji oraz kampanii promocyjnych. Dzięki temu każdy odbiorca szybciej trafi na interesujące go produkty, a konwersja ofert partnerów Allegro się podwyższy.
Bardziej estetyczna witryna
Wygląd strony głównej został także uproszczony – ograniczono bowiem listę widocznych elementów i skoncentrowano się na najbardziej efektywnych formatach reklamowych. Dzięki temu prezentowane treści stały się czytelniejsze i przyjemniejsze dla oka. Zmiany te były testowane przez użytkowników na przestrzeni ostatnich miesięcy. Dla wszystkich kupujących zostały wprowadzone w marcu br.