Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Rebranding Bakallandu i nowa kampania – „JESZ, co dobre”

2023.03.09

Bakalland, znane przedsiębiorstwo działające na rynku spożywczym, postanowiło przeprowadzić kompleksowy rebranding swojej marki, całkowicie zmieniając identyfikację wizualną. Towarzyszy mu długofalowa kampania reklamowa pod hasłem „JESZ, co dobre”, która rusza już 13 marca.

Zmiany w komunikacji w klientami

Jesienią 2022 roku pisaliśmy, że Bakalland oraz Purella połączyły się w jeden brand – FoodWell. Celem fuzji było stworzenie silnej spółki w segmencie zdrowej żywności w Polsce. Teraz Bakalland na nowo chce zyskać większą popularność wśród konsumentów, dlatego firma odświeżyła logotyp, a także ujednoliciła i unowocześniła opakowania wszystkich swoich produktów. Po kilku latach przerwy marka powraca do szerokiej kampanii marketingowej 360 stopni. Po raz pierwszy od 2017 roku Bakalland pojawi się w telewizji.

Co jeszcze wiemy o kampanii?

Kampania „JESZ, co dobre” bazuje na kreatywnym wykorzystaniu słowa „jesz”, pokazując klientom, że produkty Bakallandu doskonale sprawdzają się podczas różnych okazji. Hasło nawiązuje również do wysokiej jakości żywności marki znanej ze sprzedaży bakalii oraz zdrowych batonów. Swój przekaz firma kieruje przede wszystkim do młodych odbiorców. Kampania zakłada emisję spotu w marcu i kwietniu oraz inne działania, takie jak influencer marketing czy formaty outdoorowe.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...