Dzisiaj mamy: Piątek, 21 Czerwiec 2024

Rebranding Bakallandu i nowa kampania – „JESZ, co dobre”

2023.03.09

Bakalland, znane przedsiębiorstwo działające na rynku spożywczym, postanowiło przeprowadzić kompleksowy rebranding swojej marki, całkowicie zmieniając identyfikację wizualną. Towarzyszy mu długofalowa kampania reklamowa pod hasłem „JESZ, co dobre”, która rusza już 13 marca.

Zmiany w komunikacji w klientami

Jesienią 2022 roku pisaliśmy, że Bakalland oraz Purella połączyły się w jeden brand – FoodWell. Celem fuzji było stworzenie silnej spółki w segmencie zdrowej żywności w Polsce. Teraz Bakalland na nowo chce zyskać większą popularność wśród konsumentów, dlatego firma odświeżyła logotyp, a także ujednoliciła i unowocześniła opakowania wszystkich swoich produktów. Po kilku latach przerwy marka powraca do szerokiej kampanii marketingowej 360 stopni. Po raz pierwszy od 2017 roku Bakalland pojawi się w telewizji.

Co jeszcze wiemy o kampanii?

Kampania „JESZ, co dobre” bazuje na kreatywnym wykorzystaniu słowa „jesz”, pokazując klientom, że produkty Bakallandu doskonale sprawdzają się podczas różnych okazji. Hasło nawiązuje również do wysokiej jakości żywności marki znanej ze sprzedaży bakalii oraz zdrowych batonów. Swój przekaz firma kieruje przede wszystkim do młodych odbiorców. Kampania zakłada emisję spotu w marcu i kwietniu oraz inne działania, takie jak influencer marketing czy formaty outdoorowe.

Polecamy