Platforma Erli.pl z dobrymi wynikami za 2022 rok
Z podsumowania Erli.pl za 2022 rok wynika, że platformie udało się sprzedać 2,7 mln produktów, osiągając wynik 470 mln GMV. W porównaniu do 2021 roku, liczba zarejestrowanych użytkowników uległa podwojeniu, co przełożyło się na 2,5-krotny wzrost liczby transakcji.
Młody marketplace
Erli.pl to marketplace, który istnieje od marca 2020 roku. W 2022 grono sprzedawców zwiększyło się o niemal ¾ – do 15 tys. zarejestrowanych sklepów. Najpopularniejszą kategorią zakupową stały się „Dom i ogród”, które w ubiegłym roku odnotowały dwukrotny wzrost liczby oferowanych produktów. Erli.pl może się pochwalić także 97-procentowym wzrostem rdr. liczby użytkowników (do 1,4 mln kupujących). W samym 2022 roku na platformie pojawiło się 5 tys. nowych sprzedawców.
Korzyści dla sprzedawców na Erli.pl
Model wprowadzony przez Erli zakłada pakiet korzyści dla sprzedających – niższe prowizje, brak opłat za procesowanie płatności, dopłaty do kosztów logistycznych w ofercie ERLI Pro (we współpracy z InPostem), a także darmowy kreator sklepu internetowego z własną subdomeną w pakiecie ERLI Shop. Sprzedawcy mają też dostęp do programu ERLI Campaigns, który pozwala obniżyć koszty reklamy.