Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

TOP lipca od #ecomersy!

2023.08.01

Jakie teksty opublikowane w lipcu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat strajku pracowników Amazona, nowych funkcjonalności w bramce imoje czy miniapek dla użytkowników Allegro. Naszym czytelnikom spodobały się także dłuższe artykuły: na temat tworzenia nazw produktów w sklepie internetowym, słów kluczowych w tekście SEO oraz sposobów na skrócenie ścieżki zakupowej. W czerwcowym TOP-ie znalazło się też miejsce na tekst o nowych funkcjonalnościach w narzędziu BaseLinker czy rosnącej liczbie sklepów internetowych w Polsce. Pisaliśmy również, że Google Analytics 4 weszło w życie. Nasi odbiorcy chętnie zapoznali się również z poradnikiem na temat sprzedaży na Allegro bez firmy.

Strajk pracowników Amazona. Zaczął się podczas Prime Day

Niemiecki związek zawodowy Verdi ogłosił strajk pracowników Amazona, który ma potrwać 3 dni. Mają wziąć w nim udział osoby zatrudnione w niemieckich centrach dystrybucyjnych. Okazją stała się wielka wyprzedaż – Amazon Prime Day 2023.

https://ecomersy.pl/strajk-pracownikow-amazona-zaczal-sie-podczas-prime-day

EcomersyBasic #84: Jak maksymalnie skrócić ścieżkę zakupową?

Od momentu, w którym klient zdecyduje się odwiedzić Twój sklep internetowy, do dokonania transakcji i finalizacji zakupu, jest długa droga. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że nie wystarczy wzbudzić zainteresowania odbiorcy – trzeba go jeszcze przekonać do skorzystania z naszych usług. Świadomość istnienia marki to oczywiście pierwszy krok do sukcesu, jednak później trzeba przejść kilka kolejnych kroków. Dlatego właśnie cały ten proces nazywamy ścieżką zakupową – w nawiązaniu do przebycia wyznaczonej drogi. Dowiedz się, jak maksymalnie skrócić tę ścieżkę, by zachęcić do siebie klientów.

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-84-jak-maksymalnie-skrocic-sciezke-zakupowa

Nowe funkcjonalności w bramce imoje. Co się zmieniło?

imoje to bramka płatnicza ING Banku Śląskiego, którą można wdrożyć w swoim sklepie internetowym i umożliwić klientom szybkie, łatwe płatności. W ostatnim czasie imoje wprowadziło parę nowych funkcjonalności. Co się zmieniło?

https://ecomersy.pl/nowe-funkcjonalnosci-w-bramce-imoje-co-sie-zmienilo

Nowe funkcjonalności w BaseLinkerze. Twórcy stawiają na AI

W BaseLinkerze, narzędziu do integracji e-commerce i zarządzania sprzedażą, pojawił się pierwszy zestaw funkcjonalności opartych na AI. Mają one służyć automatyzacji powtarzalnych czynności i pozwolić na większą oszczędność czasu. Jakie dokładnie opcje pojawiły się w BaseLinkerze?

https://ecomersy.pl/nowe-funkcjonalnosci-w-baselinkerze-tworcy-stawiaja-na-ai

Jak tworzyć nazwy produktów w sklepie internetowym?

O odpowiednie nazwy produktów w sklepie internetowym warto zadbać z dwóch względów: dzięki temu stają się łatwiejsze do znalezienia przez klientów, a przy tym zostają lepiej wypromowane i zoptymalizowane pod SEO. Mogą na nie trafić osoby, które jeszcze nie znają Twojej oferty – prosto z wyników wyszukiwania Google (co nazywamy ruchem organicznym). Zobacz, w jaki sposób tworzyć nazwy produktów, aby spełniały wszystkie wymagania!

https://ecomersy.pl/jak-tworzyc-nazwy-produktow-w-sklepie-internetowym

Coraz więcej sklepów internetowych w Polsce

Jak informuje „Rzeczpospolita”, zgodnie z najnowszymi danymi wywiadowni Dun & Bradstreet Poland tylko w pierwszym półroczu 2023 roku powstało 3,9 tys. nowych sklepów internetowych. Jeżeli ten trend się utrzyma, w grudniu będzie działać aż 65 tys. biznesów online.

https://ecomersy.pl/coraz-wiecej-sklepow-internetowych-w-polsce

Słowa kluczowe w tekście SEO. Jak znaleźć frazy, które będą skuteczne?

Internet rządzi się swoimi prawami. Z jednej strony daje mnóstwo radości i pomaga w poszerzaniu horyzontów, a przy tym stanowi podstawę generowania dochodu w każdej firmie działającej w e-commerce. Z drugiej strony jednak właściciel witryny musi zawalczyć o widoczność, aby jego strona www, w tym sklep czy portfolio, nie zaginęły w gąszczu konkurencji. A ta rośnie w zasadzie z dnia na dzień. Słowa kluczowe są jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce Google, dlatego warto poznać ich specyfikę nieco bliżej, a przy tym także zaplanować je przy użyciu wyselekcjonowanych narzędzi.

https://ecomersy.pl/slowa-kluczowe-w-tekscie-seo-jak-znalezc-frazy-ktore-beda-skuteczne

Już jest – Google Analytics 4 weszło w życie

Wraz z początkiem lipca br. Google wycofało wcześniejszą wersję Analytics (UA) i wprowadziło nową – Analytics 4 (GA4). Oznacza to, że marketingowcy będą pracować z nowym narzędziem i nowymi funkcjami. Google Analytics służy do analizy serwisów internetowych.

https://ecomersy.pl/juz-jest-google-analytics-4-weszlo-w-zycie

Miniapki dla użytkowników Allegro

W obrębie aplikacji mobilnej Allegro dostępne są miniapki, które mają pomóc w codziennych zakupach i uprościć różne procesy, takie jak porównywanie cen czy wyszukiwanie produktów. Wśród nowych wdrożeń pojawił się m.in. czytnik cen czy opcja planowania zakupów cyklicznych.

https://ecomersy.pl/miniapki-dla-uzytkownikow-allegro

Sprzedajesz na Allegro bez firmy? O tym musisz wiedzieć!

Czy wiesz, że aby zostać sprzedawcą na Allegro, nie musisz prowadzić działalności gospodarczej? Możliwość zarobienia pieniędzy bez wychodzenia z domu kusi wiele osób, jednak nie wszyscy chcą zajmować się tym „na pełen etat” (wiele osób traktuje tę opcję jako dodatkowe źródło zarobku). Oznacza to, że nie opłaca im się zakładać firmy. Dowiedz się, jak wygląda sprzedaż na Allegro bez działalności od strony prawnej. Zapraszamy do lektury!

https://ecomersy.pl/sprzedajesz-na-allegro-bez-firmy-o-tym-musisz-wiedziec

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...