Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Nowe funkcjonalności w bramce imoje. Co się zmieniło?

2023.07.10

imoje to bramka płatnicza ING Banku Śląskiego, którą można wdrożyć w swoim sklepie internetowym i umożliwić klientom szybkie, łatwe płatności. W ostatnim czasie imoje wprowadziło parę nowych funkcjonalności. Co się zmieniło?

Zmiana metody płatności po odrzuceniu płatności

Po pierwsze, w imoje pojawiła się opcja zmiany metody płatności po odrzuceniu transakcji. Oznacza to, że będzie mógł wybrać inną metodę płatności po nieudanej próbie realizacji transakcji, która czasami zostaje odrzucona przez brak środków, blokady, limity czy niepoprawną autoryzację 3DS. Funkcjonalność ta zwiększa konwersję w sklepie internetowym, jest więc pożądana przez przedsiębiorców.

Integracja z ING Księgowość

Po drugie, imoje wprowadziło integrację z ING Księgowość, co przyspieszy pracę sklepów internetowych. Użytkownicy, którzy korzystają z imoje oraz z ING Księgowości mogą teraz połączyć obie usługi i uruchomić opcję automatycznego wystawiania faktur sprzedażowych. Po opłaceniu zamówienia płatnicy otrzymają faktury bezpośrednio na skrzynkę e-mailową.

Przelew tradycyjny w imoje

Po trzecie, do bramki imoje dodana została nowa metoda płatnicza – przelew tradycyjny. Jest ona popularna wśród płatników z sektora B2B i niektórych użytkowników, którzy są przyzwyczajeni do tego sposobu płatności. Przelew tradycyjny pozwala na realizację płatności za pomocą przelewu bankowego bądź przekazu pocztowego.

Dodatkowe funkcjonalności

Po czwarte, w imoje pojawiły się portfele elektroniczne – Google Pay i Apple Pay. Po piąte, odświeżone zostały treść i szata graficzna wiadomości e-mail dotyczących zainicjowania transakcji płatniczej. Zmiana ta dotyczy wszystkich wersji językowych.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...