Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

Nowe funkcjonalności w BaseLinkerze. Twórcy stawiają na AI

2023.07.14

W BaseLinkerze, narzędziu do integracji e-commerce i zarządzania sprzedażą, pojawił się pierwszy zestaw funkcjonalności opartych na AI. Mają one służyć automatyzacji powtarzalnych czynności i pozwolić na większą oszczędność czasu. Jakie dokładnie opcje pojawiły się w BaseLinkerze?

Kategorie i parametry na Allegro

Pierwszą funkcjonalnością bazującą na sztucznej inteligencji jest dopasowanie kategorii Allegro. Podczas wystawiania oferty w serwisie musimy wypełnić rubrykę „kategoria”. Do tej pory w BaseLinkerze możliwe było powiązanie kategorii z magazynu z kategorią Allegro, jednak i wtedy działanie to zajmowało sporo czasu. Teraz model AI sam dopasuje odpowiednią kategorię Allegro na podstawie danych produktu. BaseLinker wypełni także wiele innych parametrów, analizując opisy i cechy produktu w magazynie.

Nazwy i opisy produktów

Moduł AI w BaseLinkerze umożliwia także tworzenie oryginalnych nazw i opisów produktów w dowolnym języku – i to przy pomocy jednego kliknięcia. Kolejną funkcją jest tworzenie listy parametrów produktu – algorytm sam ją wygeneruje w oparciu o wszystkie dane produktowe, jakie posiada. Sztuczna inteligencja generuje również pola specjalne. Zajmie się też wycinaniem tła ze zdjęć produktowych.

Tłumaczenia

BaseLinker od dawna oferuje integrację z DeepL, czyli narzędziem tłumaczącym. Nowe funkcje AI pozwalają na generowanie jeszcze lepszych tekstów w dowolnym języku. Tworzone są oryginalne opisy, nazwy i parametry, które nie są tylko dosłownym przekładem. Wszystkie wymienione wcześniej czynności można zlecić systemowi jako grupową operację.

Źródło zdjęcia: https://www.linkedin.com/company/baselinkerpolska

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...