Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

#PrasówkaEcomersy: tydzień 21.02 - 25.02

2022.02.28

Pisaliśmy o nowej współpracy InPostu z firmą Vinted, która obejmie aż osiem krajów, a także o międzynarodowej ekspansji Allegro, już niedługo dostępnego dla członków Unii Europejskiej. Podpowiadaliśmy, na jaki rodzaj działalności e-commerce warto postawić. Opublikowaliśmy też wywiad z Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste, na temat tego, skąd można wziąć kapitał na marketing w e-commerce. Informowaliśmy o zmianach w reakcjach na Instagramowych stories oraz Rolkach na Facebooku. Nasi czytelnicy dowiedzieli się również, że prawie połowa firm kosmetycznych zajmuje się e-eksportem i że platforma Shoper osiągnęła najlepsze wyniki finansowe w historii. Z kolei w Ecomersach Basic pojawił się artykuł związany z brand marketingiem i jego znaczeniem dla sklepu internetowego.

Współpraca InPostu z Vinted obejmie osiem krajów

InPost rozszerza swoją działalność – firma zdecydowała się podpisać pięcioletnią umowę partnerską z Vinted, czyli najpopularniejszą w Europie platformą handlową z odzieżą używaną.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-inpostu-z-vinted-obejmie-osiem-krajow

Kilka pomysłów na działalność e-commerce

Myślisz o tym, by założyć własną działalność w branży e-commerce? Na pewno słyszałeś o tym, jak dynamicznie się rozwija, cały czas rozszerzając się o nowe podmioty. Początek nowego roku to świetny czas, by zacząć realizować swoje plany. Nie pozwól, by skończyło się tylko na marzeniach! Podpowiemy Ci, w co najbardziej opłaca się zainwestować w 2022 roku. Zostań z nami.

https://ecomersy.pl/kilka-pomyslow-na-dzialalnosc-e-commerce

Instagram wprowadza zmiany w reakcjach na stories

Do tej pory każda reakcja na stories publikowanym na Instagramie lądowała w wiadomościach prywatnych. Użytkownicy mogli wysłać komuś jedno z dostępnych emoji bądź odpowiedzieć indywidualnie. Teraz serwis wprowadza zmiany, które niedługo staną się dostępne na całym świecie.

https://ecomersy.pl/instagram-wprowadza-zmiany-w-reakcjach-na-stories

Skąd wziąć kapitał na marketing w e-commerce?

Wywiad z Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste Prowadzenie i skalowanie biznesów e-commerce wymaga inwestycji w marketing. Skąd pozyskać na nie środki? Dobrym pomysłem może być finansowanie w modelu revenue-based financing. O szczegóły tego rozwiązania zapytaliśmy Michaela Kacprzaka, CPO i współzałożyciela Booste. W materiale znajdziecie odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pozyskania, wykorzystania i spłaty środków.

https://ecomersy.pl/skad-wziac-kapital-na-marketing-w-e-commerce-wywiad-z-michaelem-kacprzakiem-cpo-i-wspolzalozyciel-booste

Allegro będzie dostępne dla członków Unii Europejskiej

Allegro zdecydowało się wyjść ze swoją ofertą poza Polskę, umożliwiając korzystanie z platformy europejskim klientom oraz sprzedawcom. Osoby przebywające na terenie Unii Europejskiej (z wyjątkiem Cypru i Malty) będą mogły korzystać z anglojęzycznej wersji i płacić w euro.

https://ecomersy.pl/allegro-bedzie-dostepne-dla-czlonkow-unii-europejskiej

Prawie połowa firm kosmetycznych zajmuje się e-eksportem

Z raportu Santander Bank pt. „E-commerce B2B – perspektywa branży kosmetycznej” wynika, że niemal połowa firm kosmetycznych sprzedaje przy wykorzystaniu e-eksportu. U ponad 50% z nich wynosi on mniej niż 5% przychodów online, z kolei u 17% – udział przekracza 10%.

https://ecomersy.pl/prawie-polowa-firm-kosmetycznych-zajmuje-sie-e-eksportem

Platforma Shoper z najlepszymi wynikami finansowymi w historii

Shoper może się pochwalić najlepszymi wynikami finansowymi w historii spółki. Zarówno przychody, jak i skorygowany zysk EBITDA i obroty na platformie rosły w bardzo szybkim tempie.

https://ecomersy.pl/platforma-shoper-z-najlepszymi-wynikami-finansowymi-w-historii

Facebook wprowadza nową opcję – Rolki

Możliwość tworzenia rolek pojawiła się na Instagramie już jakiś czas temu. Teraz stała się dostępna również na Facebooku w Polsce. Jednak czy na użytkowników czekają dokładnie takie same opcje? https://ecomersy.pl/facebook-wprowadza-nowa-opcje-rolki

Ecomersy Basic #17: Znaczenie brand marketingu dla sklepu internetowego

W naszych poprzednich tekstach dużo pisaliśmy o content marketingu, jednak nie wspominaliśmy jeszcze o tzw. brand marketingu. Czym jest i na czym właściwie polega? To wszystko wyjaśnimy Ci w kolejnym artykule z serii Ecomersy Basic. Warto na początku zastanowić się, co kryje się pod pojęciem „brand”. Słowo to oznacza markę, czyli… No właśnie.
https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-17

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...