Dzisiaj mamy: Piątek, 26 Kwiecień 2024

#PrasówkaEcomersy: tydzień 21.02 - 25.02

2022.02.28

Pisaliśmy o nowej współpracy InPostu z firmą Vinted, która obejmie aż osiem krajów, a także o międzynarodowej ekspansji Allegro, już niedługo dostępnego dla członków Unii Europejskiej. Podpowiadaliśmy, na jaki rodzaj działalności e-commerce warto postawić. Opublikowaliśmy też wywiad z Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste, na temat tego, skąd można wziąć kapitał na marketing w e-commerce. Informowaliśmy o zmianach w reakcjach na Instagramowych stories oraz Rolkach na Facebooku. Nasi czytelnicy dowiedzieli się również, że prawie połowa firm kosmetycznych zajmuje się e-eksportem i że platforma Shoper osiągnęła najlepsze wyniki finansowe w historii. Z kolei w Ecomersach Basic pojawił się artykuł związany z brand marketingiem i jego znaczeniem dla sklepu internetowego.

Współpraca InPostu z Vinted obejmie osiem krajów

InPost rozszerza swoją działalność – firma zdecydowała się podpisać pięcioletnią umowę partnerską z Vinted, czyli najpopularniejszą w Europie platformą handlową z odzieżą używaną.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-inpostu-z-vinted-obejmie-osiem-krajow

Kilka pomysłów na działalność e-commerce

Myślisz o tym, by założyć własną działalność w branży e-commerce? Na pewno słyszałeś o tym, jak dynamicznie się rozwija, cały czas rozszerzając się o nowe podmioty. Początek nowego roku to świetny czas, by zacząć realizować swoje plany. Nie pozwól, by skończyło się tylko na marzeniach! Podpowiemy Ci, w co najbardziej opłaca się zainwestować w 2022 roku. Zostań z nami.

https://ecomersy.pl/kilka-pomyslow-na-dzialalnosc-e-commerce

Instagram wprowadza zmiany w reakcjach na stories

Do tej pory każda reakcja na stories publikowanym na Instagramie lądowała w wiadomościach prywatnych. Użytkownicy mogli wysłać komuś jedno z dostępnych emoji bądź odpowiedzieć indywidualnie. Teraz serwis wprowadza zmiany, które niedługo staną się dostępne na całym świecie.

https://ecomersy.pl/instagram-wprowadza-zmiany-w-reakcjach-na-stories

Skąd wziąć kapitał na marketing w e-commerce?

Wywiad z Michaelem Kacprzakiem, CPO i współzałożycielem Booste Prowadzenie i skalowanie biznesów e-commerce wymaga inwestycji w marketing. Skąd pozyskać na nie środki? Dobrym pomysłem może być finansowanie w modelu revenue-based financing. O szczegóły tego rozwiązania zapytaliśmy Michaela Kacprzaka, CPO i współzałożyciela Booste. W materiale znajdziecie odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pozyskania, wykorzystania i spłaty środków.

https://ecomersy.pl/skad-wziac-kapital-na-marketing-w-e-commerce-wywiad-z-michaelem-kacprzakiem-cpo-i-wspolzalozyciel-booste

Allegro będzie dostępne dla członków Unii Europejskiej

Allegro zdecydowało się wyjść ze swoją ofertą poza Polskę, umożliwiając korzystanie z platformy europejskim klientom oraz sprzedawcom. Osoby przebywające na terenie Unii Europejskiej (z wyjątkiem Cypru i Malty) będą mogły korzystać z anglojęzycznej wersji i płacić w euro.

https://ecomersy.pl/allegro-bedzie-dostepne-dla-czlonkow-unii-europejskiej

Prawie połowa firm kosmetycznych zajmuje się e-eksportem

Z raportu Santander Bank pt. „E-commerce B2B – perspektywa branży kosmetycznej” wynika, że niemal połowa firm kosmetycznych sprzedaje przy wykorzystaniu e-eksportu. U ponad 50% z nich wynosi on mniej niż 5% przychodów online, z kolei u 17% – udział przekracza 10%.

https://ecomersy.pl/prawie-polowa-firm-kosmetycznych-zajmuje-sie-e-eksportem

Platforma Shoper z najlepszymi wynikami finansowymi w historii

Shoper może się pochwalić najlepszymi wynikami finansowymi w historii spółki. Zarówno przychody, jak i skorygowany zysk EBITDA i obroty na platformie rosły w bardzo szybkim tempie.

https://ecomersy.pl/platforma-shoper-z-najlepszymi-wynikami-finansowymi-w-historii

Facebook wprowadza nową opcję – Rolki

Możliwość tworzenia rolek pojawiła się na Instagramie już jakiś czas temu. Teraz stała się dostępna również na Facebooku w Polsce. Jednak czy na użytkowników czekają dokładnie takie same opcje? https://ecomersy.pl/facebook-wprowadza-nowa-opcje-rolki

Ecomersy Basic #17: Znaczenie brand marketingu dla sklepu internetowego

W naszych poprzednich tekstach dużo pisaliśmy o content marketingu, jednak nie wspominaliśmy jeszcze o tzw. brand marketingu. Czym jest i na czym właściwie polega? To wszystko wyjaśnimy Ci w kolejnym artykule z serii Ecomersy Basic. Warto na początku zastanowić się, co kryje się pod pojęciem „brand”. Słowo to oznacza markę, czyli… No właśnie.
https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-17

Polecamy