Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Współpraca InPostu z Vinted obejmie osiem krajów

Poniedziałek, 21 Luty 2022

InPost rozszerza swoją działalność – firma zdecydowała się podpisać pięcioletnią umowę partnerską z Vinted, czyli najpopularniejszą w Europie platformą handlową z odzieżą używaną.

Dwie marki w Europie

Polski operator logistyczny będzie świadczyć swoje usługi pod marką InPost w Wielkiej Brytanii, Polsce oraz Włoszech, a we Francji, Belgii, Holandii, Portugalii i Hiszpanii – jako Mondial Relay. Jako partner logistyczny litewskiej firmy, InPost umożliwi kupującym odbiór przesyłek w Paczkomatach, a sprzedającym – wysyłkę.

Wysyłka wliczona w koszty

Sprzedawcy otrzymają od firmy opłaconą etykietę wysyłkową. Koszty zostaną wliczone do ceny wystawionego przedmiotu i opłacone przez kupującego. Śledzenie przesyłki będzie możliwe poprzez konwersację z kupującym. Warto wspomnieć, że InPost ma już 3 tysiące paczkomatów w Wielkiej Brytanii, a we Francji – 300.

Żródło zdjęcia: https://www.facebook.com/Vintedpl/

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...