Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

Instagram wprowadza zmiany w reakcjach na stories

2022.02.22

Do tej pory każda reakcja na stories publikowanym na Instagramie lądowała w wiadomościach prywatnych. Użytkownicy mogli wysłać komuś jedno z dostępnych emoji bądź odpowiedzieć indywidualnie. Teraz serwis wprowadza zmiany, które niedługo staną się dostępne na całym świecie.

Polubienia w statystykach zamiast reakcji w DM-ach

Popularni Instagramerzy często musieli mierzyć się ze spamem w swoich DM-ach (z ang. direct message). Odbiorcy często reagowali na 24-godzinne treści pojedynczymi symbolami, które wyświetlały się w wiadomościach prywatnych. Teraz na dole stories mają wyświetlać się serca, pozwalające na ich polubienie.

Korzyści wynikające z nowego rozwiązania

Nowe reakcje nie będą pojawiały się w DM-ach. Dany użytkownik zobaczy je po kliknięciu w statystyki stories. Dzięki temu ograniczony zostanie bałagan w skrzynkach odbiorczych, szczególnie wśród większych twórców. Może to również zwiększyć zaangażowanie odbiorców, którzy nie będą się obawiać, że ich reakcja wyląduje w wiadomościach prywatnych.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.