Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Instagram wprowadza zmiany w reakcjach na stories

Wtorek, 22 Luty 2022

Do tej pory każda reakcja na stories publikowanym na Instagramie lądowała w wiadomościach prywatnych. Użytkownicy mogli wysłać komuś jedno z dostępnych emoji bądź odpowiedzieć indywidualnie. Teraz serwis wprowadza zmiany, które niedługo staną się dostępne na całym świecie.

Polubienia w statystykach zamiast reakcji w DM-ach

Popularni Instagramerzy często musieli mierzyć się ze spamem w swoich DM-ach (z ang. direct message). Odbiorcy często reagowali na 24-godzinne treści pojedynczymi symbolami, które wyświetlały się w wiadomościach prywatnych. Teraz na dole stories mają wyświetlać się serca, pozwalające na ich polubienie.

Korzyści wynikające z nowego rozwiązania

Nowe reakcje nie będą pojawiały się w DM-ach. Dany użytkownik zobaczy je po kliknięciu w statystyki stories. Dzięki temu ograniczony zostanie bałagan w skrzynkach odbiorczych, szczególnie wśród większych twórców. Może to również zwiększyć zaangażowanie odbiorców, którzy nie będą się obawiać, że ich reakcja wyląduje w wiadomościach prywatnych.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...