Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

#PrasówkaEcomersy: tydzień 03.01 - 07.01

2022.01.10

Nasi czytelnicy mogli znaleźć informacje na temat sektora kosmetycznego w e-commerce oraz nowopodjętej współpracy InPostu i OLX-a. Przedstawiliśmy po krótce nowe przepisy we Francji, związane z zakazem niszczenia niesprzedanych produktów. Zaprezentowaliśmy wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito, na temat nowoczesnego marketingu automation. Polecaliśmy też najważniejsze newslettery związane z branżą marketingu i e-commerce. Informowaliśmy też o potencjalnym wejściu marki H&M do metaverse.

Sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę

Rynek e-commerce w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Tylko w 2020 roku Polacy wydali w Internecie 15,3 mld euro. Zyskuje na tym branża kosmetyczna, która cieszy się popularnością wśród klientów online. W najbliższych latach czeka ją spory wzrost w segmencie B2B.

https://ecomersy.pl/sektor-kosmetyczny-w-e-coommerce-rosnie-w-sile

Czym jest nowoczesny marketing automation? Wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito

Marketing automatyczny to narzędzie skutecznie wspierające sprzedaż. Pozwala na utrzymanie stałego dialogu z klientem nawiązanie bliższych relacji, odkrycie i wyjście naprzeciw potrzebom kupujących. O tym, jak działa marketing automatyczny, jak go wdrożyć oraz w jaki sposób zrobić to dobrze opowiada Anna Kaczmarska – SEO Samito, systemu dostarczającego kompleksowe rozwiązania customer experience dla e-commerce.

https://ecomersy.pl/czym-jest-nowoczesny-marketing-automation-wywiad-z-anna-kaczmarska-ceo-w-samito

Czy H&M wkracza do metaverse?

Pojawiła się koncepcja wirtualnego sklepu szwedzkiej marki H&M. Została opracowana przez platformę CEEK, która zajmuje się tworzeniem treści cyfrowych. Czy gigant odzieżowy zdecyduje się na takie rozwiązanie?

https://ecomersy.pl/hm-wkracza-do-swiata-metaverse

Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Interesujesz się e-commerce i marketingiem? Czytaj branżowe newslettery – to prawdziwa kopalnia wiedzy, newsów, ciekawostek i wielu innych informacji. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych newsletterów związanych z tymi dziedzinami. Dzięki nim zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi wiadomościami branżowymi, nowinkami technologicznymi, trendami i innymi informacjami. Sprawdź nasze propozycje mailingów, które regularnie dostarczają wartościowych treści.

https://ecomersy.pl/sprawdz-jakie-newslettery-o-e-commerce-i-marketingu-warto-sledzic

Współpraca InPostu i OLX-a korzystna dla obu stron

InPost i OLX zdecydowały się podjąć współpracę w zakresie logistyki przesyłek. Użytkownicy serwisu ogłoszeniowego zyskają dostęp do wszystkich paczkomatów w Polsce przez najbliższe 5 lat – właśnie na taki czas została podpisana umowa.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-inpostu-i-olx-a-korzystna-dla-obu-stron

Francja: Producenci nie mogą niszczyć niesprzedanych produtków

We Francji zostały wprowadzone nowe przepisy, które zakazują niszczenia przez producentów czy dystrybutorów niesprzedanych towarów. Chodzi przede wszystkim o ubrania, buty, meble, produkty higieniczne i kosmetyczne, sprzęt elektroniczny oraz elektryczny.

https://ecomersy.pl/francja-producenci-nie-moga-niszczyc-niesprzedanej-odziezy

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...