Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 03.01 - 07.01

Poniedziałek, 10 Styczeń 2022

Nasi czytelnicy mogli znaleźć informacje na temat sektora kosmetycznego w e-commerce oraz nowopodjętej współpracy InPostu i OLX-a. Przedstawiliśmy po krótce nowe przepisy we Francji, związane z zakazem niszczenia niesprzedanych produktów. Zaprezentowaliśmy wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito, na temat nowoczesnego marketingu automation. Polecaliśmy też najważniejsze newslettery związane z branżą marketingu i e-commerce. Informowaliśmy też o potencjalnym wejściu marki H&M do metaverse.

Sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę

Rynek e-commerce w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Tylko w 2020 roku Polacy wydali w Internecie 15,3 mld euro. Zyskuje na tym branża kosmetyczna, która cieszy się popularnością wśród klientów online. W najbliższych latach czeka ją spory wzrost w segmencie B2B.

https://ecomersy.pl/sektor-kosmetyczny-w-e-coommerce-rosnie-w-sile

Czym jest nowoczesny marketing automation? Wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito

Marketing automatyczny to narzędzie skutecznie wspierające sprzedaż. Pozwala na utrzymanie stałego dialogu z klientem nawiązanie bliższych relacji, odkrycie i wyjście naprzeciw potrzebom kupujących. O tym, jak działa marketing automatyczny, jak go wdrożyć oraz w jaki sposób zrobić to dobrze opowiada Anna Kaczmarska – SEO Samito, systemu dostarczającego kompleksowe rozwiązania customer experience dla e-commerce.

https://ecomersy.pl/czym-jest-nowoczesny-marketing-automation-wywiad-z-anna-kaczmarska-ceo-w-samito

Czy H&M wkracza do metaverse?

Pojawiła się koncepcja wirtualnego sklepu szwedzkiej marki H&M. Została opracowana przez platformę CEEK, która zajmuje się tworzeniem treści cyfrowych. Czy gigant odzieżowy zdecyduje się na takie rozwiązanie?

https://ecomersy.pl/hm-wkracza-do-swiata-metaverse

Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Interesujesz się e-commerce i marketingiem? Czytaj branżowe newslettery – to prawdziwa kopalnia wiedzy, newsów, ciekawostek i wielu innych informacji. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych newsletterów związanych z tymi dziedzinami. Dzięki nim zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi wiadomościami branżowymi, nowinkami technologicznymi, trendami i innymi informacjami. Sprawdź nasze propozycje mailingów, które regularnie dostarczają wartościowych treści.

https://ecomersy.pl/sprawdz-jakie-newslettery-o-e-commerce-i-marketingu-warto-sledzic

Współpraca InPostu i OLX-a korzystna dla obu stron

InPost i OLX zdecydowały się podjąć współpracę w zakresie logistyki przesyłek. Użytkownicy serwisu ogłoszeniowego zyskają dostęp do wszystkich paczkomatów w Polsce przez najbliższe 5 lat – właśnie na taki czas została podpisana umowa.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-inpostu-i-olx-a-korzystna-dla-obu-stron

Francja: Producenci nie mogą niszczyć niesprzedanych produtków

We Francji zostały wprowadzone nowe przepisy, które zakazują niszczenia przez producentów czy dystrybutorów niesprzedanych towarów. Chodzi przede wszystkim o ubrania, buty, meble, produkty higieniczne i kosmetyczne, sprzęt elektroniczny oraz elektryczny.

https://ecomersy.pl/francja-producenci-nie-moga-niszczyc-niesprzedanej-odziezy

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...