Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

Współpraca InPostu i OLX-a korzystna dla obu stron

2022.01.05

InPost i OLX zdecydowały się podjąć współpracę w zakresie logistyki przesyłek. Użytkownicy serwisu ogłoszeniowego zyskają dostęp do wszystkich paczkomatów w Polsce przez najbliższe 5 lat – właśnie na taki czas została podpisana umowa.

InPost nie przestaje się rozwijać

Rafał Brzoska, prezes InPostu, zaznacza, że partnerstwo z OLX-em jest dla jego firmy bardzo ważne. Spółka współpracuje już z większością platform sprzedażowych w naszym kraju. Z kolei paczkomaty są najczęściej wybieraną formą dostawy, dlatego można się spodziewać dużych zysków. Brzoska twierdzi również, że infrastruktura InPostu jest gotowa na nowe wyzwania.

Przesyłki na OLX-ie

Usługa Przesyłek cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników OLX-a. Jest dostępna w niemal 13 mln ogłoszeń. Michał Malewski, general manager platformy, także z nadzieją spogląda w przyszłość i wiąże duże nadzieje ze współpracą z InPostem. Paczkomaty bez wątpienia przyczynią się do wzrostu sprzedaży.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.