Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Współpraca InPostu i OLX-a korzystna dla obu stron

Środa, 5 Styczeń 2022

InPost i OLX zdecydowały się podjąć współpracę w zakresie logistyki przesyłek. Użytkownicy serwisu ogłoszeniowego zyskają dostęp do wszystkich paczkomatów w Polsce przez najbliższe 5 lat – właśnie na taki czas została podpisana umowa.

InPost nie przestaje się rozwijać

Rafał Brzoska, prezes InPostu, zaznacza, że partnerstwo z OLX-em jest dla jego firmy bardzo ważne. Spółka współpracuje już z większością platform sprzedażowych w naszym kraju. Z kolei paczkomaty są najczęściej wybieraną formą dostawy, dlatego można się spodziewać dużych zysków. Brzoska twierdzi również, że infrastruktura InPostu jest gotowa na nowe wyzwania.

Przesyłki na OLX-ie

Usługa Przesyłek cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników OLX-a. Jest dostępna w niemal 13 mln ogłoszeń. Michał Malewski, general manager platformy, także z nadzieją spogląda w przyszłość i wiąże duże nadzieje ze współpracą z InPostem. Paczkomaty bez wątpienia przyczynią się do wzrostu sprzedaży.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...