AI
AI i BLIK wyznaczają kierunek świątecznych zakupów 2025
2025.12.23
Świąteczne zakupy w 2025 roku coraz wyraźniej pokazują, że polski e-commerce wchodzi w kolejny etap dojrzałości. Jak wynika z raportu DXC Technology i BLIK „Cyfrowa Gwiazdka w erze Zero Trust”, konsumenci masowo przenoszą zakupy do kanałów cyfrowych, a jednocześnie coraz większą wagę przykładają do bezpieczeństwa transakcji.
Google upraszcza integracje AI
2025.12.17
Google ogłosiło uruchomienie zarządzanych serwerów Model Context Protocol (MCP), które mają znacząco uprościć sposób, w jaki agenci sztucznej inteligencji łączą się z firmowymi usługami i danymi.
Allegro z Asystentem AI. Ułatwienie dla klientów platformy
2025.11.28
Allegro wprowadza Asystenta AI, który pomoże użytkownikom szybciej i łatwiej znaleźć idealny produkt – nowa funkcja wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji. To kolejny krok Allegro w stronę bardziej spersonalizowanych zakupów online i udogodnień dla klientów.
AI w e-commerce. Do czego będziemy wykorzystywać sztuczną inteligencję?
2023.03.23
Technologia cały czas idzie do przodu, a jej wpływy możemy obserwować w różnych dziedzinach życia. Coraz częściej mówi się o sztucznej inteligencji – już nie tylko w futurystycznych filmach czy książkach. AI przenika do e-commerce i marketingu internetowego, zmieniając oblicze sprzedaży online. Każda osoba związana z tą branżą powinna starać...
OpenAI szykuje nowe narzędzia związane ze sztuczną inteligencją
2023.03.14
OpenAI, amerykańskie laboratorium badawcze i twórca znanego chatbota ChatGPT, udostępni narzędzia, które zapewnią użytkownikom większą kontrolę nad systemem sztucznej inteligencji, co ulepszy jego użytkowanie.
