Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Santander

Co kupujemy w marketplace’ach Nowe badanie Santander Consumer Bank

Co kupujemy w marketplace’ach Nowe badanie Santander Consumer Bank

2023.03.07
Zgodnie z najnowszym badaniem Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce” już 72% polskich e-konsumentów robi zakupy na platformach typu marketplace. Kupują tam przede wszystkim ubrania, obuwie i kosmetyki.
Najnowsze badanie Santandera. Polacy cenią sobie korzystanie z marketplace’ów

Najnowsze badanie Santandera. Polacy cenią sobie korzystanie z marketplace’ów

2023.02.17
Według badania „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce” przeprowadzonego przez Santander Consumer Bank platformy typu marketplace stają się coraz bardziej popularne w naszym kraju. Korzysta z nich już 72% Polaków. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z najnowszego raportu?
TOP stycznia od #ecomersy!

TOP stycznia od #ecomersy!

2023.02.02
Jakie teksty opublikowane w styczniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, że mPay nie będzie już współpracować z Zaorskim i Dzikim Trenerem, wycofaniu się Shopee z Polski oraz zmianach w niemieckim prawie. W styczniowym TOP-ie znalazło się też miejsce na prasówkę z tygodnia od...
Jak kupujemy w sieci? Wnioski z najnowszego badania zleconego przez Santander

Jak kupujemy w sieci? Wnioski z najnowszego badania zleconego przez Santander

2023.01.18
Z raportu Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022” wynika, że polski konsumenci oczekują gwarantowanej darmowej dostawy podczas zakupów online. Badanie zostało zrealizowane przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych w październiku 2022 roku na zlecenie Santandera.
Najlepsze kampanie na Święta 2022

Najlepsze kampanie na Święta 2022

2022.12.14
Jakie kampanie świąteczne marki przygotowały dla nas w tym roku? Śledziliśmy je z przyjemnością, podobnie jak wielu klientów! Internauci uwielbiają grudniowy klimat, dlatego właśnie takie reklamy cieszą się ogromną popularnością. Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy w jedno miejsce dziesięć – naszym zdaniem – najciekawszych spotów świątecznych. Zapoznaj się z nimi już...
Polaków bardziej interesuje live shopping niż metaverse - wnioski z badań Santander

Polaków bardziej interesuje live shopping niż metaverse - wnioski z badań Santander

2022.12.12
Z badania zleconego przez Santander Consumer Bank wynika, że ponad 80% Polaków nie wykazuje zainteresowania zakupami w metaverse. Ankietowani są jednak chętni na kupowanie poprzez media społecznościowe, np. podczas transmisji live na Facebooku. Raport pt. „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022” został zrealizowany przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych...