Dzisiaj mamy: Środa, 1 Maj 2024

TOP września od #ecomersy!

2023.10.03

Jakie teksty opublikowane we wrześniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o Allegro Mini Przesyłce (nowej usłudze od Poczty Polskiej), o rekordowych wynikach finansowych Shoper w 2023 roku oraz o kampanii PayPo i Decathlonu. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł z serii Ecomersy Basic o tym, jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego. We wrześniowym TOP-ie znalazło się też miejsce na podsumowanie raportu SW Research dla Allegro – na temat tego, co jest ważniejsze dla Polaków: cena czy jakość. Pisaliśmy również o najważniejszych wynikach finansowych Allegro za II kwartał 2023 oraz o tym, że UOKiK sprawdza marketplace’y. Podzieliliśmy się podsumowaniem konferencji E-wolucja 2023. Informowaliśmy, że trwa rejestracja na Festiwal Marketingu. Nasi odbiorcy chętnie zapoznali się też z newsem na temat współpracy Mi-home.pl i Mokka.

Allegro Mini Przesyłka – nowa usługa od Poczty Polskiej

Allegro i Poczta Polska rozszerzyły współpracę – teraz sprzedający i kupujący na platformie mają dostęp do nowej metody dostawy, czyli Allegro Mini Przesyłki. Może ona zawierać niedrogie i małe produkty. Co jeszcze wiemy na ten temat?

https://ecomersy.pl/allegro-mini-przesylka-nowa-usluga-od-poczty-polskiej

Cena czy jakość – co jest ważniejsze dla Polaków? Raport SW Research dla Allegro

Zgodnie z raportem „Preferencje zakupowe w Internecie”, przygotowanym przez SW Research dla Allegro, dla 45% ankietowanych cena produktu stała się w ciągu ostatniego roku ważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z najnowszego badania?

https://ecomersy.pl/cena-czy-jakosc-co-jest-wazniejsze-dla-polakow-raport-sw-research-dla-allegro

Rekordowe wyniki finansowe Shoper w 2023 roku

Platforma Shoper podzieliła się wynikami finansowymi za drugi kwartał i pierwsze półrocze 2023 roku. Firma odnotowała dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kluczowych wskaźnikach.

https://ecomersy.pl/rekordowe-wyniki-finansowe-shoper-w-2023-roku

Kampania PayPo i Decathlonu zakończona sukcesem

PayPo i Decathlon stworzyły wspólną kampanię marketingową, która trwała dwa tygodnie. W tym czasie osoby nigdy wcześniej nie korzystające z usług PayPo mogły otrzymać specjalny kod promocyjny na zamówienie w Decathlonie opłacone tą metodą.

https://ecomersy.pl/kampania-paypo-i-decathlonu-zakonczona-sukcesem

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może wydawać się skomplikowany, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik, który pomoże Ci odkryć wszystkie tajemnice związane z tym tematem. Zapoznaj się z nim już dzisiaj!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-95-jak-wybrac-nazwe-dla-sklepu-internetowego

Najważniejsze wyniki finansowe Allegro za II kwartał 2023

Spółka Allegro spełnia prawie wszystkie oczekiwania na drugi kwartał 2023, wyraźnie przekraczając cele na poziomie skorygowanego zysku EBITDA. Popularna platforma zakupowa może pochwalić się sukcesami pomimo trudnej sytuacji makroekonomicznej.

https://ecomersy.pl/najwazniejsze-wyniki-finansowe-allegro-za-ii-kwartal-2023

UOKiK sprawdza marketplace’y. Komu grozi kara?

Prezes UOKiK weryfikuje, czy konsumenci są prawidłowo informowani o kwestiach przedstawionych w dyrektywie Omnibus, która weszła w życie na początku tego roku. Po jego interwencji wielu przedsiębiorców zmieniło swoje praktyki. Zarzuty usłyszały Zalando, Booking i Travelist, przez co grozi im kara do 10% obrotu.

https://ecomersy.pl/uokik-sprawdza-marketplacey-komu-grozi-kara

E-wolucja 2023 – podsumowanie konferencji

15 września 2023 roku we Wrocławiu odbyła się szósta edycja konferencji E-wolucja, czyli największej w Polsce konferencji związanej ze sprzedażą zagraniczną. Uczestnicy zebrali się w centrum Concordia Design Wrocław, a organizatorem wydarzenia była firma Global24. Z kolei wśród patronów medialnych znalazły się takie portale, jak ecomersy.pl, sprawnymarketing.pl czy biznes2biznes.com.

https://ecomersy.pl/e-wolucja-2023-podsumowanie-konferencji

Festiwal Marketingu już w przyszłym tygodniu! Trwa rejestracja

Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 15. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się już w przyszłym tygodniu, 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS.

https://ecomersy.pl/artykul-partnera-jubileuszowa-edycja-targow-festiwal-marketingu-juz-za-tydzien

Współpraca Mi-home.pl i Mokka

Sklep internetowy Mi-home.pl nawiązał współpracę z Mokka – fintechem specjalizującym się w płatnościach odroczonych. Klienci Mi-home.pl będą mogli korzystać z usługi BNPL oraz elastycznych rat.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-mi-homepl-i-mokka

Polecamy