TOP listopada od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane w listopadzie szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o nowej odsłonie sklepu online Krakowskiego Kredensu, o gwarancji darmowego zwrotu na Erli.pl oraz o zwycięzcach w e-Commerce Polska Awards 2024. Naszym czytelnikom spodobał się także wywiad z Klaudią Kozioł-Szymulą, Managing Associate w Kancelarii DKLAW, na temat prawa w e-commerce i przygotowania sklepu internetowego do Black Friday. W listopadowym TOP-ie znalazło się też miejsce na artykuł ostrzegający przed phishingiem oraz poradnik last minute na temat Black Friday. Pisaliśmy również, że Empik stawia na automatyzację i że usługa Click to Pay pojawiła się u kolejnego operatora płatności. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że InPost oferuje przesyłki międzynarodowe z paczkomatu do paczkomatu.
Krakowski Kredens w nowej odsłonie – udoskonalony sklep online
Nowa wersja sklepu internetowego marki Krakowski Kredens zostanie uruchomiona jeszcze w listopadzie 2024, co oznacza, że klienci będą mogli odkrywać smaki przeszłości w nowoczesnej odsłonie. W przyszłym roku pojawią się również punkty stacjonarne.
https://ecomersy.pl/krakowski-kredens-w-nowej-odslonie-udoskonalony-sklep-online
Gwarancja darmowego zwrotu na Erli.pl – element przedświątecznej strategii
Marketplace Erli.pl, który pod względem popularności depcze po piętach Allegro, wprowadził gwarancję darmowego zwrotu. W ten sposób platforma chce zachęcić klientów do zakupów przedświątecznych właśnie na Erli. Usługa kosztuje 1,99 zł – jak to dokładnie działa?
https://ecomersy.pl/gwarancja-darmowego-zwrotu-na-erlipl-element-przedswiatecznej-strategii
Znamy zwycięzców e-Commerce Polska Awards 2024
Po raz dwunasty przyznano nagrody w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska Awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja przejdzie do historii jako rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi.
https://ecomersy.pl/znamy-zwyciezcow-e-commerce-polska-awards-2024
Prawo w e-commerce. Jak przygotować sklep do Black Friday? Rozmowa z Klaudią Kozioł-Szymulą, Managing Associate w Kancelarii DKLAW
Black Friday to jeden z najgorętszych okresów w handlu, ale także czas, gdy konsumenci są narażeni na potencjalnie nieuczciwe praktyki cenowe. Dyrektywa Omnibus, wprowadzona na początku 2023 roku, miała przeciwdziałać takim działaniom, nakładając na sprzedawców obowiązek informowania o najniższej cenie towaru z ostatnich 30 dni. Klaudia Kozioł-Szymula, Managing Associate w Kancelarii DKLAW w rozmowie z Ecomersy.pl opowiada o tym, jak przepisy te zmieniły rynek, jakie są najczęstsze błędy sprzedawców oraz jak unikać wysokich kar za nieprzestrzeganie transparentności cenowej. Zapraszamy do lektury!
Empik stawia na automatyzację. Skorzysta z usług RELEX
Grupa Empik, czyli polski lider omnichannel, planuje wdrożenie kompleksowej strategii planowania przestrzeni, sklepów i uzupełniania zapasów w oparciu o kompleksowe rozwiązania RELEX. Oznacza to, że Empik coraz bardziej kieruje się w stronę automatyzacji i sztucznej inteligencji.
https://ecomersy.pl/empik-stawia-na-automatyzacje-skorzysta-z-uslug-relex
Czy masz już plan na Black Friday? Poradnik last minute
Black Friday zbliża się wielkimi krokami – czy Twój sklep internetowy jest już gotowy na ten wyjątkowy dzień? Czarny Piątek to najważniejsze wydarzenie zakupowe w roku, które wymaga odpowiedniego planu. Właśnie wtedy klienci poszukują największych zniżek, a ruch w e-commerce sięga zenitu. Trzy tygodnie przed Black Friday to ostatni moment, by podjąć działania – nasz poradnik last minute pomoże Ci w prostych krokach przygotować sklep na wzmożoną aktywność i zapewnić użytkownikom jak najlepsze doświadczenia. Spraw, by Czarny Piątek 2024 był owocny!
https://ecomersy.pl/czy-masz-juz-plan-na-black-friday-poradnik-last-minute
Click to Pay u kolejnego operatora płatności. Jeszcze szybsze zakupy online
PayU, znany polski operator płatności internetowych, udostępnił swoim klientom usługę Click to Pay, która pozwala skrócić proces płatności kartą w sklepach internetowych. To już trzeci integrator płatności internetowych, który wprowadził do swojego portfolio tę opcję.
https://ecomersy.pl/click-to-pay-u-kolejnego-operatora-platnosci-jeszcze-szybsze-zakupy-online
Nagroda specjalna dla Patrycji Sass-Staniszewskiej
Podczas gali XII edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, po raz pierwszy w historii przyznano nagrodę specjalną za wybitne osiągnięcia w budowaniu silnej gospodarki cyfrowej w Polsce i Unii Europejskiej. Pamiątkowa statuetka trafiła do Patrycji Sass-Staniszewskiej, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
https://ecomersy.pl/nagroda-specjalna-dla-patrycji-sass-staniszewskiej
Uwaga! Phishing. Nie daj się oszukać!
Cyfrowe zagrożenia są tak samo niebezpieczne jak te, na które napotykamy w codziennym życiu, a często zdarza się, że bywają dużo bardziej podstępne. W sieci możemy być mniej uważni, z czego chętnie korzystają cyberprzestępcy. Zwykle też nie znamy dokładnych schematów działania internetowych oszustów, którzy żerują na niewiedzy. Jednym z najpopularniejszych typów ataków online jest tzw. phishing. Próba wyłudzenia danych zaczyna się niewinnie: od fałszywej wiadomości od banku, prośby o potwierdzenie hasła, kuszącego linku z nagrodą. Jak skutecznie się przed nim chronić, zwłaszcza jeżeli prowadzisz sklep internetowy? Sprawdź!
https://ecomersy.pl/uwaga-phishing-nie-daj-sie-oszukac
Przesyłki międzynarodowe w InPost. Tańsze niż u konkurencji?
InPost wprowadził do swojego portfolio całkiem nową usługę – dostawy międzynarodowe z Paczkomatu do Paczkomatu. Są dostępne między Polską a sześcioma (wkrótce siedmioma) europejskimi rynkami i oznaczają szybsze, łatwiejsze wysyłanie paczek.
https://ecomersy.pl/przesylki-miedzynarodowe-w-inpost-tansze-niz-u-konkurencji