Dzisiaj mamy: Niedziela, 19 Maj 2024

TOP kwietnia od #ecomersy!

2024.05.06

Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat sprawy Allegro vs. Google, pierwszych subskrypcjach BLIK-iem oraz rekordowej liczbie pobrań aplikacji ERLI (milion po sześciu miesiącach). Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł o udanej współpracy z agencją e-commerce oraz wywiad z Joanną Górą na temat sprzedaży kosmetyków naturalnych w sieci. W kwietniowym TOP-ie znalazło się też miejsce na wyniki różnych badań, m.in. ranking blogów w e-commerce agencji Elephate oraz wnioski na temat popularności marketplace’ów wśród Polaków Santander Consumer Banku. Pisaliśmy również o małym sklepie Ikea w Gliwicach – studio i centrum zamówień. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że InPost Pay zdobył pierwszy milion użytkowników oraz że automaty paczkowe Poczty Polskiej prawdopodobnie będą się nazywać Pocztomatami.

Ranking blogów w e-commerce – edycja 2024. Raport Elephate

Agencja Elephate ogłosiła premierę najnowszego raportu dotyczącego branży handlu internetowego: „Ranking blogów w e-commerce”, edycja 2024. Eksperci poddali analizie 524 sklepy online z 32 branż, a głównym celem stało się wskazanie tych marek, które najskuteczniej wykorzystują strategie SEO i content-marketingowe, by pozyskać ruch organiczny i rozwijać biznes przy pomocy blogowania.

https://ecomersy.pl/ranking-blogow-w-e-commerce-edycja-2024-raport-elephante

Allegro vs. Google. Pierwsze postanowienia sądu

W Sądzie Okręgowym w Warszawie toczy się sprawa, którą rozpoczęło Allegro, pozywając giganta technologicznego Google. Ostateczny wyrok jeszcze nie zapadł, ale sąd już teraz zdecydował o wprowadzeniu czterech zakazów dla Google.

https://ecomersy.pl/allegro-vs-google-pierwsze-postanowienia-sadu

Jak sprzedać kosmetyki naturalne w sieci? Rozmowa z Joanną Górą, współzałożycielką Polish Nature

Jak skutecznie sprzedawać kosmetyki naturalne w Internecie? O tym, jakie działania warto podejmować, jak docierać do klientek i w jaki sposób promować naturalną pielęgnację, a także o połączeniu działań w sklepie stacjonarnym i internetowym rozmawiamy dziś z Joanną Górą – współzałożycielką i prezes Polish Nature. Dowiemy się też, jakie perspektywy rozwoju czekają ten nietuzinkowy warszawski multibrand. Zapraszamy do lektury!

https://ecomersy.pl/jak-sprzedac-kosmetyki-naturalne-w-sieci-rozmowa-z-joanna-gora-wspolzalozycielka-polish-nature

Aplikacja ERLI z milionem pobrań – po zaledwie 6 miesiącach

Aplikacja mobilna ERLI może pochwalić się milionem pobrań w ciągu zaledwie pół roku, a blisko 50% sprzedaży na platformie pochodzi właśnie z kanału mobilnego. Od momentu debiutu aplikacja zdobyła uznanie użytkowników, co widać w wysokich ocenach w sklepie Google Play i AppStore. Otrzymała również nominację do nagrody Mobile Trends Awards.

https://ecomersy.pl/aplikacja-erli-z-milionem-pobran-po-zaledwie-6-miesiacach

Your KAYA i startup technologiczny Juo wprowadziły pilotażowo pierwsze subskrypcje BLIKIEM

Model subskrypcyjny cieszy się nieustannie rosnącą popularnością. O ile do subskrypcji towarów cyfrowych jesteśmy przyzwyczajeni, o tyle subskrypcje w ecommerce to stosunkowo świeży trend. Nie powinno jednak nikogo dziwić, że globalny rynek subskrypcji towarów konsumenckich powiększa się z każdym rokiem. Przykładami marek, które z sukcesem zastosowały model subskrypcyjny dla swoich produktów są choćby AG1, producent suplementów diety, czy On, szwajcarska marka odzieżowa, która jest sponsorem m.in. Igi Świątek, oferująca swoim klientom m. in. specjalistyczne obuwie do biegania w subskrypcji.

https://ecomersy.pl/your-kaya-i-startup-technologiczny-juo-wprowadzily-pilotazowo-pierwsze-subskrypcje-blikiem

Mały sklep Ikea w Gliwicach – studio i centrum zamówień

W Gliwicach pojawił się nowy format sklepu sieci Ikea – jest to bardziej kameralny obiekt, w którym klienci zaprojektują swoje wnętrza i zrobią drobne zakupy. Do tej pory wszystkie budynki Ikei były duże i rozbudowane, więc to spora zmiana.

https://ecomersy.pl/maly-sklep-ikea-w-gliwicach-studio-i-centrum-zamowien

Jak powinna wyglądać udana współpraca z agencją e-commerce?

Wiele sklepów internetowych decyduje się na współpracę z profesjonalnymi agencjami e-commerce, które oferują kompleksowe usługi marketingowe. Udane partnerstwo może przynosić liczne korzyści, takie jak optymalizacja witryny, zwiększenie konwersji, rozwój strategii promocyjnych czy integracja nowych funkcji. Jednak aby taka współpraca była naprawdę efektywna, trzeba przestrzegać wcześniej ustalonych zasad. Powinny one być jasne na każdym etapie współpracy. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się, jakie elementy są niezbędne do osiągnięcia wspólnego sukcesu i jak maksymalnie wykorzystać potencjał kooperacji z agencją e-commerce.

https://ecomersy.pl/jak-powinna-wygladac-udana-wspolpraca-z-agencja-e-commerce

Popularność marketplace’ów wśród Polaków – nowe badanie Santander Consumer Bank

Z najnowszego raportu pt. „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci” przygotowanego przez Santander Consumer Bank wynika, że 86% osób kupuje na platformach typu marketplace. Dotyczy to wszystkich grup wiekowych, jednak najczęściej robią to najmłodsi i pięćdziesięciolatkowie (91%), a najrzadziej najstarsi z przebadanej grupy (74%).

https://ecomersy.pl/popularnosc-marketplaceow-wsrod-polakow-nowe-badanie-santander-consumer-bank

Pocztomaty – czy tak będziemy nazywać automaty paczkowe Poczty Polskiej?

W Biuletynie Urzędu Patentowego pojawiła się ważna informacja. Poczta Polska zgłosiła do rejestracji logotyp Pocztomat, a wśród usług, które mają być świadczone pod tą nazwą, znajdują się m.in. maszyny do nadawania i odbierania przesyłek. Co jeszcze wiemy na ten temat?

https://ecomersy.pl/pocztomaty-czy-tak-bedziemy-nazywac-automaty-paczkowe-poczty-polskiej

InPost Pay z pierwszym milionem użytkowników

InPost Pay, usługa łącząca płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku, zebrała już milion użytkowników. Nowoczesna opcja została doceniona zarówno przez odbiorców, jak i ekspertów z branży – InPost Pay został nagrodzony w konkursie Mobile Trends Awards 2023, zdobywając statuetkę w kategorii Fintech, a w kategorii głównej Kapituła Konkursu przyznała aplikacji drugie miejsce.

https://ecomersy.pl/inpost-pay-z-pierwszym-milionem-uzytkownikow

Polecamy