Aplikacja ERLI z milionem pobrań – po zaledwie 6 miesiącach
Aplikacja mobilna ERLI może pochwalić się milionem pobrań w ciągu zaledwie pół roku, a blisko 50% sprzedaży na platformie pochodzi właśnie z kanału mobilnego. Od momentu debiutu aplikacja zdobyła uznanie użytkowników, co widać w wysokich ocenach w sklepie Google Play i AppStore. Otrzymała również nominację do nagrody Mobile Trends Awards.
Ważny element rozwoju
Rynek m-commerce z roku na rok jest coraz więcej wart, a klienci bardzo chętnie korzystają z aplikacji mobilnych. ERLI wie o tym doskonale, dlatego platforma uczyniła rozwój swojej aplikacji istotnym elementem budowania pozycji drugiego największego marketplace'u na polskim rynku. Od samego początku aplikacja ERLI przyciągała nowych użytkowników jeszcze niższymi cenami produktów niż te oferowane na stronie internetowej, a także szeroko prowadzonymi działaniami komunikacyjnymi w kanałach własnych. W marcu br. łączna liczba pobrań aplikacji przekroczyła symboliczny próg 1 miliona pobrań, a w ciągu ostatnich trzech miesięcy średnio 7 tys. osób dziennie pobierało ją na swoje smartfony.
Dlaczego użytkownicy tak chętnie korzystają z aplikacji ERLI?
Od początku istnienia aplikacji ERLI jej użytkownicy mogli korzystać z różnych benefitów, w tym z ofert produktów w niższych cenach niż na stronie, gwarancji darmowej dostawy przy zakupach powyżej 79 zł oraz rabatu powitalnego. Obecnie nowi użytkownicy aplikacji po dokonaniu pierwszego zakupu otrzymują dodatkowo pakiet kuponów rabatujących kolejne transakcje na łączną kwotę 100 zł. Dzięki nowej formule „Rabatu na start” klienci mogą cieszyć się jeszcze lepszymi rabatami na swoje ulubione produkty, co przekłada się na realne oszczędności.