Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

TOP czerwca od #ecomersy!

2023.07.04

Jakie teksty opublikowane w czerwcu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat nowego CMO w ANSWEAR.com, planach PayU dotyczących zmiany właściciela czy oficjalnego sklepu Kerfusia. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł na temat AI w e-commerce. W czerwcowym TOP-ie znalazło się też miejsce na wnioski z badania Future Mind o korzystaniu z mobile przez młodzież oraz badania Autopay na temat sposobów płatności za zakupy online. Pisaliśmy również o współpracy Shopify i Przelewy24 i o nowej wersji sklepu internetowego castorama.pl. Nasi odbiorcy chętnie zapoznawali się z newsami na temat tego, że nowi klienci PragmaGO szybciej otrzymają pieniądze oraz tego, że Wittchen rośnie i planuje kolejne inwestycje.

AI w e-commerce. Do czego możesz wykorzystać sztuczną inteligencję?

Sztuczna inteligencja staje się coraz ważniejszym i coraz bardziej powszechnym elementem naszego życia – dowodzi tego popularność ChatuGPT. AI wykorzystywane jest zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, ten temat może Cię zainteresować, zwłaszcza w kontekście automatyzacji różnych procesów. Sprawdź, co warto wiedzieć na temat sztucznej inteligencji w e-commerce.

https://ecomersy.pl/ai-w-e-commerce-do-czego-mozesz-wykorzystac-sztuczna-inteligencje

Młodzież szuka okazji na mobile. Raport Future Mind

Smartfon młodzieży zdaje kleić się do ich dłoni – wedle najświeższego badania aż 2/3 z nich poszukuje najświeższych informacji o aktualnych promocjach właśnie na swoim prywatnym telefonie. Jedni wykorzystują ogólnodostępne witryny, inni – dedykowane rozwiązania i aplikacje, które samodzielnie przeszukują sieć i informują na bieżąco o aktualnych obniżkach.

https://ecomersy.pl/mlodziez-szuka-okazji-na-mobile-raport-future-mind

PayU planuje zmianę właściciela

Puls Biznesu donosi, że już w najbliższych dniach gigant z branży płatności PayU może zmienić właściciela. Operator płatności ma przejść w ręce jednego z 58 nabywców, którzy zgłosili chęć zakupu firmy. Transakcja ma obejmować działalność PayU tylko w części Państw, w których obecnie funkcjonuje.

https://ecomersy.pl/payu-planuje-zmiane-wlasciciela

ANSWEAR.com zyskało nowego CMO

W szeregach ANSWEAR.com pojawił się wybitny ekspert z branży marketingu i reklamy – Mariusz Ryciak. Został on nowym CMO (Chief marketing officer) w popularnej spółce, będzie więc zarządzał całością działań marketingowych.

https://ecomersy.pl/answearcom-zyskalo-nowego-cmo

Oficjalny sklep Kerfusia już działa

Mamy dobrą wiadomość dla fanów Kerfusia – w Internecie działa już sklep internetowy z produktami z jego podobizną. Kerfuś to nie tylko popularny asystent zakupów w Carrefour, ale również gwiazda sieci. Klienci mogą kupować artykuły sygnowane przez Kerfusia od 12 czerwca br. na stronie https://www.carrefour.pl/promocje/official-store-kerfus.

https://ecomersy.pl/oficjalny-sklep-kerfusia-juz-dziala

Współpraca Shopify i Przelewy24

W Shopify App Store jest już dostępny moduł płatności Przelewy24 – w sklepach internetowych, które korzystają z usług, klienci mogą płacić na formatce Przelewy24. Kupujący mają do wyboru szybki przelew online, BLIK, kartę płatniczą czy płatność odroczoną P24NOW.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-shopify-i-przelewy24

Jak Polacy płacą za zakupy online? Badanie Autopay

Z najnowszego badania „Finanse w czasach inflacji” zrealizowanego przez Autopay wynika, że brak możliwości wyboru ulubionej formy płatności to dla większości klientów powód do rezygnacji z zakupów w danym sklepie internetowym. Polacy nie lubią formalności i oczekują wygodnych, nowoczesnych rozwiązań.

https://ecomersy.pl/jak-polacy-placa-za-zakupy-online-badanie-autopay

Nowi klienci PragmaGO szybciej otrzymają pieniądze

Polskie przedsiębiorstwo faktoringowe PragmaGO wprowadza innowacyjne rozwiązanie – maksymalne skrócenie czasu na uruchomienie finansowania. Każdy przedsiębiorca, który po raz pierwszy korzysta z faktoringu online w PragmaGO, otrzyma szybki przelew jeszcze przed podpisaniem cesji przez odbiorcę faktury.

https://ecomersy.pl/nowi-klienci-pragmago-szybciej-otrzymaja-pieniadze

Wittchen rośnie i planuje kolejne inwestycje

Wittchen, marka znana ze sprzedaży galanterii skórzanej, butów i torebek, cały czas się rozwija. Obecnie aż 52% przychodów spółki pochodzi z sektora e-commerce. Rosną także zyski ze sprzedaży stacjonarnej. W najbliższych latach Wittchen planuje wielomilionowe inwestycje, które wpłyną na dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży.

https://ecomersy.pl/wittchen-rosnie-i-planuje-kolejne-inwestycje

Nowa wersja sklepu internetowego castorama.pl

Klienci popularnej sieci sklepów budowlano-remontowych zyskali dostęp do nowego sklepu internetowego – zarówno na komputerach, jak i w aplikacji mobilnej. Mogą oni liczyć na większą dostępność produktów, większą wygodę i lepszą komunikację z obsługą. Co jeszcze wiemy o nowej wersji castorama.pl?

https://ecomersy.pl/nowa-wersja-sklepu-internetowego-castoramapl

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...