Dzisiaj mamy: Sobota, 18 Maj 2024

TOP czerwca od #ecomersy!

2023.07.04

Jakie teksty opublikowane w czerwcu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat nowego CMO w ANSWEAR.com, planach PayU dotyczących zmiany właściciela czy oficjalnego sklepu Kerfusia. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł na temat AI w e-commerce. W czerwcowym TOP-ie znalazło się też miejsce na wnioski z badania Future Mind o korzystaniu z mobile przez młodzież oraz badania Autopay na temat sposobów płatności za zakupy online. Pisaliśmy również o współpracy Shopify i Przelewy24 i o nowej wersji sklepu internetowego castorama.pl. Nasi odbiorcy chętnie zapoznawali się z newsami na temat tego, że nowi klienci PragmaGO szybciej otrzymają pieniądze oraz tego, że Wittchen rośnie i planuje kolejne inwestycje.

AI w e-commerce. Do czego możesz wykorzystać sztuczną inteligencję?

Sztuczna inteligencja staje się coraz ważniejszym i coraz bardziej powszechnym elementem naszego życia – dowodzi tego popularność ChatuGPT. AI wykorzystywane jest zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, ten temat może Cię zainteresować, zwłaszcza w kontekście automatyzacji różnych procesów. Sprawdź, co warto wiedzieć na temat sztucznej inteligencji w e-commerce.

https://ecomersy.pl/ai-w-e-commerce-do-czego-mozesz-wykorzystac-sztuczna-inteligencje

Młodzież szuka okazji na mobile. Raport Future Mind

Smartfon młodzieży zdaje kleić się do ich dłoni – wedle najświeższego badania aż 2/3 z nich poszukuje najświeższych informacji o aktualnych promocjach właśnie na swoim prywatnym telefonie. Jedni wykorzystują ogólnodostępne witryny, inni – dedykowane rozwiązania i aplikacje, które samodzielnie przeszukują sieć i informują na bieżąco o aktualnych obniżkach.

https://ecomersy.pl/mlodziez-szuka-okazji-na-mobile-raport-future-mind

PayU planuje zmianę właściciela

Puls Biznesu donosi, że już w najbliższych dniach gigant z branży płatności PayU może zmienić właściciela. Operator płatności ma przejść w ręce jednego z 58 nabywców, którzy zgłosili chęć zakupu firmy. Transakcja ma obejmować działalność PayU tylko w części Państw, w których obecnie funkcjonuje.

https://ecomersy.pl/payu-planuje-zmiane-wlasciciela

ANSWEAR.com zyskało nowego CMO

W szeregach ANSWEAR.com pojawił się wybitny ekspert z branży marketingu i reklamy – Mariusz Ryciak. Został on nowym CMO (Chief marketing officer) w popularnej spółce, będzie więc zarządzał całością działań marketingowych.

https://ecomersy.pl/answearcom-zyskalo-nowego-cmo

Oficjalny sklep Kerfusia już działa

Mamy dobrą wiadomość dla fanów Kerfusia – w Internecie działa już sklep internetowy z produktami z jego podobizną. Kerfuś to nie tylko popularny asystent zakupów w Carrefour, ale również gwiazda sieci. Klienci mogą kupować artykuły sygnowane przez Kerfusia od 12 czerwca br. na stronie https://www.carrefour.pl/promocje/official-store-kerfus.

https://ecomersy.pl/oficjalny-sklep-kerfusia-juz-dziala

Współpraca Shopify i Przelewy24

W Shopify App Store jest już dostępny moduł płatności Przelewy24 – w sklepach internetowych, które korzystają z usług, klienci mogą płacić na formatce Przelewy24. Kupujący mają do wyboru szybki przelew online, BLIK, kartę płatniczą czy płatność odroczoną P24NOW.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-shopify-i-przelewy24

Jak Polacy płacą za zakupy online? Badanie Autopay

Z najnowszego badania „Finanse w czasach inflacji” zrealizowanego przez Autopay wynika, że brak możliwości wyboru ulubionej formy płatności to dla większości klientów powód do rezygnacji z zakupów w danym sklepie internetowym. Polacy nie lubią formalności i oczekują wygodnych, nowoczesnych rozwiązań.

https://ecomersy.pl/jak-polacy-placa-za-zakupy-online-badanie-autopay

Nowi klienci PragmaGO szybciej otrzymają pieniądze

Polskie przedsiębiorstwo faktoringowe PragmaGO wprowadza innowacyjne rozwiązanie – maksymalne skrócenie czasu na uruchomienie finansowania. Każdy przedsiębiorca, który po raz pierwszy korzysta z faktoringu online w PragmaGO, otrzyma szybki przelew jeszcze przed podpisaniem cesji przez odbiorcę faktury.

https://ecomersy.pl/nowi-klienci-pragmago-szybciej-otrzymaja-pieniadze

Wittchen rośnie i planuje kolejne inwestycje

Wittchen, marka znana ze sprzedaży galanterii skórzanej, butów i torebek, cały czas się rozwija. Obecnie aż 52% przychodów spółki pochodzi z sektora e-commerce. Rosną także zyski ze sprzedaży stacjonarnej. W najbliższych latach Wittchen planuje wielomilionowe inwestycje, które wpłyną na dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży.

https://ecomersy.pl/wittchen-rosnie-i-planuje-kolejne-inwestycje

Nowa wersja sklepu internetowego castorama.pl

Klienci popularnej sieci sklepów budowlano-remontowych zyskali dostęp do nowego sklepu internetowego – zarówno na komputerach, jak i w aplikacji mobilnej. Mogą oni liczyć na większą dostępność produktów, większą wygodę i lepszą komunikację z obsługą. Co jeszcze wiemy o nowej wersji castorama.pl?

https://ecomersy.pl/nowa-wersja-sklepu-internetowego-castoramapl

Polecamy