Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Nowa wersja sklepu internetowego castorama.pl

2023.06.06

Klienci popularnej sieci sklepów budowlano-remontowych zyskali dostęp do nowego sklepu internetowego – zarówno na komputerach, jak i w aplikacji mobilnej. Mogą oni liczyć na większą dostępność produktów, większą wygodę i lepszą komunikację z obsługą. Co jeszcze wiemy o nowej wersji castorama.pl?

Więcej funkcjonalności dla klientów

Aplikacja mobilna castorama.pl jest spójna z wersją desktopową, co jest dużym ułatwieniem dla osób, które preferują korzystanie z urządzeń przenośnych. Sklep internetowy działa płynnie i szybko się ładuje, a wyszukiwanie produktów stało się prostsze i bardziej intuicyjne. Liczba towarów zwiększyła się do ponad 60 tys. Konsumentom podpowiada się, gdzie znajduje się najbliższy sklep stacjonarny – na podstawie kodu pocztowego. Umożliwia to zamówienia w trybie „click and collect” lub „click and delivery”.

Co jeszcze wiemy na temat castorama.pl?

Nowe rozwiązania wspierają sklepy lokalne i biorą pod uwagę zasady zrównoważonego rozwoju. Celem Castoramy jest dążenie do minimalizowania śladu węglowego przez skracanie drogi klienta do sklepu i drogi, jaką musi przebyć zamówienie, by dotrzeć do odbiorcy. Nowa platforma bazuje także na nowych mechanizmach promocyjnych. Została uruchomiona 21 maja br. i jest cały czas monitorowana, a usprawnienia są wprowadzane na bieżąco.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...