ANSWEAR.com zyskało nowego CMO
W szeregach ANSWEAR.com pojawił się wybitny ekspert z branży marketingu i reklamy – Mariusz Ryciak. Został on nowym CMO (Chief marketing officer) w popularnej spółce, będzie więc zarządzał całością działań marketingowych.
Doświadczenie Mariusza Ryciaka
Ryciak działa w branży marketingu i reklamy już 26 lat. Zyskał doświadczenie w pracy po stronie agencji, których był współwłaścicielem, a także po stronie klienta, wspierając takie marki, jak Era GSM (teraz T-mobile), Sonko, Grześki, Nikon, DHL, North Fish, Costa Cafe, Black Energy, Frugo, Fitella czy 4move.
Jakie wyzwania czekają nowego CMO?
Nowy CMO ANSWEAR.com ceni niestandardowe rozwiązania (tzw. out of the box), a także działania w duchu zrównoważonego rozwoju. Kładzie także nacisk na znaczenie nowych technologii, danych oraz insightów. Czekają na niego wyzwania związane z budową „love brandu” ANSWEAR.com, realizacją strategii marketingowych i osiągnięciem pozycji lidera rynku fashion e-commerce w Europie.