Dzisiaj mamy: Czwartek, 21 Listopad 2024

Answear.com

Kaja Wrzeszcz dołącza do zespołu ANSWEAR.com

Kaja Wrzeszcz dołącza do zespołu ANSWEAR.com

2024.04.23
ANSWEAR.com wita nową Dyrektor Marketingu Wizerunkowego marki #PRM – Kaję Wrzeszcz, która zajmie się dalszym budowaniem i rozwijaniem wizerunku jednego z brandów.
Answear.com w 2023 roku – jak poradziła sobie jedna z największych platform?

Answear.com w 2023 roku – jak poradziła sobie jedna z największych platform?

2024.04.03
Answear.com, jeden z najważniejszych e-commerce’ów modowych w Europie Środkowo-Wschodniej, podsumowuje 2023 rok. Spółka odnotowała dynamiczny wzrost przychodów oraz utrzymanie solidnej rentowności, pozostając jedną z najszybciej rozwijających się platform fashion e-commerce w Europie.
Concept Store ANSWEAR w Warszawie – trwają przygotowania do jego otwarcia

Concept Store ANSWEAR w Warszawie – trwają przygotowania do jego otwarcia

2024.03.15
W Fabryce Norblina w Warszawie powstanie pierwszy Concept Store marek ANSWEAR i PRM. Na klientów czekają nowe doświadczenia zakupowe, różnorodne projekty specjalne i wydarzenia. ANSWEAR szuka obecnie nowego pracownika na stanowisko Sales Advisor, który miałby współtworzyć ten projekt.
Zmiany w Answear.com. Kim jest nowa dyrektor marketingu wizerunkowego?

Zmiany w Answear.com. Kim jest nowa dyrektor marketingu wizerunkowego?

2024.02.22
Nową dyrektor marketingu wizerunkowego w spółce Answear.com została Marta Sawicka, która poprzednio była związana z Moliera2, a wcześniej z Grey Group i Bridge2Fun.
Wyniki finansowe Answear.com – I półrocze i II kwartał 2023

Wyniki finansowe Answear.com – I półrocze i II kwartał 2023

2023.10.02
Answear.com, platforma oferująca produkty modowe oraz home & lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, odnotowała w drugim kwartale 2023 roku 15,7 mln zł zysku EBITDA i 11,4 mln zł zysku netto.
ANSWEAR.com zyskało nowego CMO

ANSWEAR.com zyskało nowego CMO

2023.06.02
W szeregach ANSWEAR.com pojawił się wybitny ekspert z branży marketingu i reklamy – Mariusz Ryciak. Został on nowym CMO (Chief marketing officer) w popularnej spółce, będzie więc zarządzał całością działań marketingowych.
Wzrosty sprzedażowe Answear.com za I kwartał 2023

Wzrosty sprzedażowe Answear.com za I kwartał 2023

2023.04.07
Ze wstępnego raportu dotyczącego sprzedaży Answear.com SA za I kwartał 2023 roku możemy się dowiedzieć, że przychody ze sprzedaży wyniosły 271 mln zł, osiągając dynamikę 1Q2023 / 1Q2022 na poziomie 52% (w porównaniu z 178 mln zł za I kwartał 2022).
Answear.com przejmuje dwie nowe marki – Sneakerstudio i PRM

Answear.com przejmuje dwie nowe marki – Sneakerstudio i PRM

2023.02.14
Answear.com, popularna platforma e-commerce oferująca produkty modowo-lifestyle’owe, przejmuje dwie marki – Sneakerstudio oraz PRM. Pierwsza z nich zajmuje się sprzedażą sneakers & streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej, a druga – premium street fashion.
Sklepy internetowe i firmy związane z e-commerce wspierają WOŚP

Sklepy internetowe i firmy związane z e-commerce wspierają WOŚP

2023.01.23
31. finał WOŚP zbliża się wielkimi krokami! Licytacje zakończą się 29 stycznia 2023 roku. Do tego dnia Polacy angażują się w pomoc i wpłacają pieniądze, które zostają przeznaczone na cele charytatywne. W tym roku celem jest zakup sprzętu do szybkiej identyfikacji bakterii, którymi zakażenie może doprowadzić do sepsy. Jesteś ciekawy,...
Sukces Answear.com w IV kwartale 2022

Sukces Answear.com w IV kwartale 2022

2023.01.16
Answear.com informuje o zwiększeniu przychodów ze sprzedaży o 39% w IV kwartale 2022 roku w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej – firma wypracowała 359 mln zł. Dynamiczny wzrost czyni ją jedną z najszybciej rozwijających się platform fashion e-commerce w Europie.