Dzisiaj mamy: Piątek, 19 Kwiecień 2024

Sukces Answear.com w IV kwartale 2022

2023.01.16

Answear.com informuje o zwiększeniu przychodów ze sprzedaży o 39% w IV kwartale 2022 roku w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej – firma wypracowała 359 mln zł. Dynamiczny wzrost czyni ją jedną z najszybciej rozwijających się platform fashion e-commerce w Europie.

Skupienie na klientach

Answear działa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, oferując klientom produkty związane z modą i home&lifestyle. Platforma może pochwalić się dobrymi wynikami sprzedażowymi oraz wysokimi dynamikami wzrostu. Wpływ na ten stan rzeczy miało przede wszystkim optymalne zatowarowanie na sezon jesień-zima 2022. Dzięki niemu spółka na bieżąco odpowiadała na potrzeby konsumentów.

Skuteczny marketing

Bardzo duże znaczenie miały również efektywne strategie marketingowe, m.in. kampanie TV skupione na wzroście świadomości marki. Skutkowały one zwiększeniem sprzedaży w najważniejszych momentach: podczas Black Friday i w okresie świątecznym. Answear.com oferuje także stały rozwój nowych kategorii produktowych home&lifestyle oraz sport&outdoor. Spółka zakończyła rok 2022 przychodami ze sprzedaży w wysokości blisko 1 mld zł.

Polecamy