Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Sukces Answear.com w IV kwartale 2022

2023.01.16

Answear.com informuje o zwiększeniu przychodów ze sprzedaży o 39% w IV kwartale 2022 roku w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej – firma wypracowała 359 mln zł. Dynamiczny wzrost czyni ją jedną z najszybciej rozwijających się platform fashion e-commerce w Europie.

Skupienie na klientach

Answear działa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, oferując klientom produkty związane z modą i home&lifestyle. Platforma może pochwalić się dobrymi wynikami sprzedażowymi oraz wysokimi dynamikami wzrostu. Wpływ na ten stan rzeczy miało przede wszystkim optymalne zatowarowanie na sezon jesień-zima 2022. Dzięki niemu spółka na bieżąco odpowiadała na potrzeby konsumentów.

Skuteczny marketing

Bardzo duże znaczenie miały również efektywne strategie marketingowe, m.in. kampanie TV skupione na wzroście świadomości marki. Skutkowały one zwiększeniem sprzedaży w najważniejszych momentach: podczas Black Friday i w okresie świątecznym. Answear.com oferuje także stały rozwój nowych kategorii produktowych home&lifestyle oraz sport&outdoor. Spółka zakończyła rok 2022 przychodami ze sprzedaży w wysokości blisko 1 mld zł.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...