Zmiany w Answear.com. Kim jest nowa dyrektor marketingu wizerunkowego?
Nową dyrektor marketingu wizerunkowego w spółce Answear.com została Marta Sawicka, która poprzednio była związana z Moliera2, a wcześniej z Grey Group i Bridge2Fun.
12 rynków Answear.com
Marta Sawicka w Answear.com będzie odpowiedzialna za strategię marketingową i koordynację działań komunikacyjnych na wszystkich 12 rynkach, na których działa firma (oprócz Polski są to m.in. Czechy, Bułgaria, Rumunia, Chorwacja, Włochy). W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa Answear.com zwiększyła rok do roku przychody z 233,49 do 273,21 mln zł.
Doświadczenie nowej dyrektor
Poprzednio Marta Sawicka przez 2,5 roku była dyrektorką zarządzającą e-commerce w spółce Moliera2, czyli firmie zajmującej się sprzedażą odzieży luksusowej. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowała na stanowiskach dyrektorskich w agencjach reklamowych Grey Group i Bridge2Fun. Koordynowała kampanie dla takich firm, jak Polkomtel, Kompania Piwowarska, Mastercard, Lotos i Showmax.