TOP czerwca 2022
Dużym zainteresowaniem cieszyły się wywiady – z Adrianem Stępniakiem, Country Manager Poland & CEE w Firework, na temat przyszłości e-commerce, a także z Justyną Lach, dyrektor marketingu marki YES, na temat odważnego marketingu, i z Mateuszem Osieckim, Country Manager Poland w PrestaShop, na temat marketingu w obliczu inflacji. Naszych odbiorców zaciekawił również artykuł o seniorach i o tym, jak odnajdują się w świecie e-commerce. Uwagę zdobyły też newsy: o proekologicznym magazynie Zalando w okolicach Bydgoszczy, o szwedzkiej firmie Huj!, przejęciu przez Zalando marki Highsnobiety czy opcji dokonania szybkich zakupów w Lisku przez przeglądarkę. Czytelnikom szczególnie spodobał się też artykuł z serii Ecomersy Basic o skutecznym wspieraniu pozycjonowania w sklepie internetowym.
Przyszłość e-commerce. Jak materiały wideo zmieniają sprzedaż? Wywiad z Adrianem Stępniakiem, Country Manager Poland & CEE w Firework
Jak wideo wpływa na decyzje zakupowe? Filmy przedłużają średni czas sesji nawet czterokrotnie i podnoszą wartość koszyka nawet o 50%! O tym, dlaczego warto wykorzystać filmy i streaming w e-commerce opowiada Adrian Stępniak, Country Manager Poland & CEE w Firework. Zapraszamy na wywiad, z którego dowiecie się jak stworzyć wideo, które będzie skutecznie sprzedawało.
https://ecomersy.pl/przyszlosc-e-commerce-jak-materialy-wideo-zmieniaja-sprzedaz
Proekologiczny magazyn Zalando stanął w okolicach Bydgoszczy
W Przyłękach koło Bydgoszczy powstało nowe centrum logistyczne firmy Zalando. Zostało wybudowane przez Hillwood Polska, zajmuje ponad 100 tys. mkw. powierzchni magazynowej. Wyróżnia się wieloma proekologicznymi rozwiązaniami oraz udogodnieniami dla przyszłych pracowników.
https://ecomersy.pl/proekologiczny-magazyn-zalando-stanal-w-okolicach-bydgoszczy
Odważny marketing. Jak stworzyć markę, która nie boi się komunikować tego, co ważne? Wywiad z Justyną Lach — dyrektor marketingu marki YES.
YES to marka, której działania odbijają się szerokim echem w przestrzeni publicznej. Tylko w ostatnim roku słyszeliśmy o kampanii „Jestem kobietą”, biżuterii wspierającej Ukrainę czy akcji okazującej solidarność ze społecznością LGBT+ w trakcie Miesiąca Dumy. O tym, w czym tkwi potencjał YES oraz dlaczego warto poruszać trudne tematy, opowiada w wywiadzie dla Ecomersy.pl Justyna Lach — dyrektor marketingu marki YES.
https://ecomersy.pl/odwazny-marketing-jak-stworzyc-marke-ktora-nie-boi-sie-komunikowac-tego-co-wazne
Lisek pozwoli na szybkie zakupy przez przeglądarkę
Lisek to polska marka związana z q-commerce, czyli ekspresowym handlem. Pozwala na dokonanie zakupów spożywczych, a następnie otrzymanie swojego zamówienia w ciągu kilkunastu, kilkudziesięciu minut. Teraz Lisek wprowadza nowy sposób kupowania, aby wyróżnić się wśród konkurencji.
https://ecomersy.pl/lisek-pozwoli-na-szybkie-zakupy-przez-przegladarke
Jak seniorzy odnajdują się w świecie e-commerce?
Czy starsze osoby kupują online? Okazuje się, że tak, a w dodatku całkiem dobrze radzą sobie z najnowszymi technologiami. Bardzo często możemy spotkać się z opinią, że seniorzy wybierają jedynie zakupy stacjonarne. Nic bardziej mylnego! Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu wynika jasno: osoby powyżej 60. roku życia regularnie korzystają z opcji, jakie niesie internetowy handel. I wcale nie potrzebują dodatkowych udogodnień.
https://ecomersy.pl/jak-seniorzy-odnajduja-sie-w-swiecie-e-commerce
E-commerce w obliczu inflacji. Czy jest się czego bać? Wywiad z Mateuszem Osieckim, Country Manager Poland w PrestaShop
Jak wzrastająca inflacja oddziałuje na rynek e-commerce? W jaki sposób klienci reagują na wzrosty cen? Jak prowadzić sklep internetowy w obliczu trudnej sytuacji gospodarczej? O tym w wywiadzie dla Ecomersy.pl opowiada — Mateusz Osiecki, Country Manager Poland w PrestaShop. Przeczytajcie rozmowę, w której bierzemy na tapet jeden z najważniejszych tematów w branży.
https://ecomersy.pl/e-commerce-w-obliczu-inflacji-czy-jest-sie-czego-bac
Szwedzka firma Huj! hitem w polskim internecie
Szwedzka marka Huj! zyskuje coraz większą popularność w polskim Internecie. Firma zajmuje się produkcją wegańskich past. Jej nazwa budzi sporo emocji, a użytkownicy wymyślają potencjalne hasła reklamowe.
https://ecomersy.pl/szwedzka-firma-huj-hitem-w-polskim-internecie
EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań
Sklep internetowy podobnie jak każdy biznes potrzebuje trafnego ruchu. Dobrze zaplanowane pozycjonowanie pozwoli na osiągnięcie zadowalających, a nawet doskonałych wyników. Odpowiedni dobór działań sprawi, że twój sklep internetowy wygeneruje wysoki poziom sprzedaży. Warto zastanowić się nad różnymi czynnikami, których być może nie ma w strategii SEO, a które w znaczący sposób mogą wpłynąć na wyniki pozycjonowania.
Zalando przejmuje markę Highsnobiety
Zalando, jedna z najbardziej popularnych odzieżowych platform e-commerce, przejęła markę modową Highsnobiety, kupując większościowy pakiet udziałów firmy. Celem ma być objęcie pozycji lidera w zakresie angażowania i inspirowania klientów.
https://ecomersy.pl/zalando-przejmuje-marke-highsnobiety