Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 27.12 - 31.12

Poniedziałek, 3 Styczeń 2022

Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, jakie rozwiązania szykuje firma DeliveryCouple, a także poznać plany marki Crocs, która przejmuje Heydude. Postanowiliśmy wyjaśnić też najważniejsze pojęcia związane z tworzeniem contentu w sklepie internetowym – artykuł znalazł się w Strefie Wiedzy. Przedstawiliśmy ofertę portalu Joyful i pisaliśmy, dlaczego warto nawiązać współpracę z tą platformą. Radziliśmy również, jak ułatwić płatności w e-sklepie. Z kolei w Ecomersach Basic pojawił się tekst na temat SEO w sklepie internetowym.

Roboty DeliveryCouple będą dowozić zakupy i jedzenie

Na polskim rynku mają się pojawić roboty, które zajmą się dowożeniem jedzenia i zakupów prosto pod drzwi. Firma DeliveryCouple zapowiada, że za 2-3 lata automatyczni kurierzy mogą na stałe wejść w miejski krajobraz.

https://ecomersy.pl/plany-deliverycouple-roboty-beda-dowozic-zakupy-i-przesylki

Content w e-sklepie – wyjaśniamy najważniejsze pojęcia

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak powinien wyglądać Twój content marketing? Gubisz się w gąszczu pojęć i porad, które znajdujesz w sieci? Chcielibyśmy Ci pomóc i uporządkować najważniejszą wiedzę. Zebraliśmy więc w jedno miejsce kluczowe pojęcia związane z tworzeniem treści. Przekonaj się, że to nie takie trudne!

https://ecomersy.pl/content-w-e-sklepie-wyjasniamy-najwazniejsze-pojecia

Sprawdź, dlaczego warto sprzedawać na Joyful.pl!

Prowadzisz butik online i nie masz pomysłu, jak dotrzeć do większej liczby klientów? Nie musisz działać samodzielnie! Wykorzystaj potencjał omnichannel, czyli sprzedaży wielokanałowej. Platforma Joyful powstała z myślą o polskich firmach z branży fashion. Mniejszym i średnim biznesom trudno się wypromować ze względu na ogromną konkurencję i gigantycznych graczy na rynku. Dlatego właśnie marketplace to idealne rozwiązanie!

https://ecomersy.pl/sprawdz-dlaczego-warto-sprzedawac-na-joyfulpl

Spraw, by płatności w Twoim e-sklepie były łatwiejsze

Chcesz, by proces płatności w Twoim sklepie internetowym był łatwy i intuicyjny? Możesz go usprawnić. Gwarantujemy, że jest to element, który pozytywnie wpływa na sprzedaż. Potencjalni klienci zwracają na to sporą uwagę, dlatego warto zastanowić się, co powinieneś zmienić.

https://ecomersy.pl/spraw-by-platnosci-w-twoim-e-sklepie-byly-latwiejsze

Crocs przejmuje Heydude i jak zawsze stawia na casual

Marka Crocs ma plany w związku z firmą Heydude. Włoski producent obuwia zostanie kupiony za 2,5 mld dolarów. Na tę decyzję miała wpływ pandemia.

https://ecomersy.pl/crocs-przejmuje-heydude-i-jak-zawsze-stawia-na-casual

Ecomersy Basic #10: Co to jest SEO w sklepie internetowym?

Prowadzisz własny e-sklep i zastanawiasz się, jak zdobyć nowych klientów? Kluczem do sukcesu jest odpowiednia optymalizacja, która pozwoli na zwiększenie widoczności w sieci. Ten cel można osiągnąć za pomocą SEO, czyli pozycjonowania. Sprawdź, co dokładnie mamy na myśli.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-10-co-to-jest-seo-w-sklepie-internetowym

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...