Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Sprawdź, dlaczego warto sprzedawać na Joyful.pl!

Środa, 29 Grudzień 2021

Prowadzisz butik online i nie masz pomysłu, jak dotrzeć do większej liczby klientów? Nie musisz działać samodzielnie! Wykorzystaj potencjał omnichannel, czyli sprzedaży wielokanałowej. Platforma Joyful powstała z myślą o polskich firmach z branży fashion. Mniejszym i średnim biznesom trudno się wypromować ze względu na ogromną konkurencję i gigantycznych graczy na rynku. Dlatego właśnie marketplace to idealne rozwiązanie!

Czym jest Joyful?

Portal modowy Joyful to pierwszy marketplace przeznaczony dla polskich butików i marek modowych. Platforma pośredniczy w sprzedaży między klientkami a butikami, prezentując w jednym miejscu asortyment wielu sklepów. Obecnie na portalu jest aż 50 000 modeli, ponad 60 marek i więcej niż 50 akcji promocyjnych miesięcznie. W portalu zostały zgromadzone kolekcje ze sprawdzonych e-sklepów, w których ofercie można znaleźć prawdziwe perełki, często niespotykane w sieciówkach. Ubrania, obuwie czy dodatki prezentowane na Joyful są uporządkowane za pomocą kategorii, a odwiedzające mogą łatwo znaleźć to, czego szukają. Dzięki temu zakupy stają się jeszcze prostsze.


- Promocja butiku odzieżowego w sieci to duże wyzwanie. Małe i średnie firmy nie mają budżetu pozwalającego na konkurowanie z wielkimi markami. Marketplace, taki jak Joyful, to dla nich szansa na dotarcie do tysięcy klientów – mówi Jakub Hellwig, jeden z właścicieli joyful.plNasza platforma powstała z myślą o polskich sprzedawcach z branży fasion. Działamy od ponad dwóch lat i staliśmy się marką rozpoznawalną przez Klientki. Nieustannie rośniemy i jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, rzetelnymi firmami. - dodaje.


Jak promować się na Joyful?

Na pewno kojarzysz znane powiedzenie: „reklama dźwignią handlu”. Jeżeli klienci nie będą wiedzieć o Twoim istnieniu, nie rozwiniesz swojej działalności. Promocja to jednak niełatwa sprawa, wymaga dużego zaangażowania i sporego budżetu. Dołączając do Joyful, możesz rozszerzyć zasięg swojego e-sklepu w bardzo łatwy sposób. Oprócz tego współpraca jest całkowicie darmowa! Żadne stałe opłaty nie są wymagane, jedynie prowizja od sprzedaży. Dzięki temu zyskujesz pewność, że Twój butik rzeczywiście zostanie wypromowany. Pozwól innym się poznać!

Możliwe formy promocji

Podstawową metodą na zwiększenie ruchu w swoim e-sklepie jest dołączenie do Joyful i zyskanie profesjonalnej reklamy towarów. Twoja oferta bez wątpienia trafi do tysięcy użytkowniczek portalu Joyful. Oprócz tego warto zdecydować się na artykuły sponsorowane, w których zostaną opisane Twoje produkty. Możesz również promować swój butik przy pomocy banerów, umieszczanych na stronie głównej joyful.pl. Potencjalne klientki dowiedzą się też o planowanych przez Ciebie wydarzeniach i promocjach – głównie dzięki profilom w social mediach, cieszącym się dużą popularnością. Nie zapomnij, że Twoje towary będą promowane w tekstach blogowych!


Zobacz też: Content w butiku odzieżowym, czyli jak zadbać o treści w e-sklepie


Dołącz do Joyful, a z pewnością nie pożałujesz

Cały czas wahasz się, co zrobić, nie wiesz, jaki rodzaj promocji wybrać? Joyful to sprawdzone rozwiązanie, o czym wie już szerokie grono sprzedawców. Twój asortyment zobaczy większa liczba odbiorców. Obecnie na portalu będziemy promować grudniowe i styczniowe wyprzedaże. Czy znajdzie się wśród nich Twoja oferta? Zachęć Klientki, by zrobiły zakupy właśnie w Twoim butiku. Przekonaj się, co portal modowy może zrobić dla Twojej marki. Jeśli chcesz wypromować swoją ofertę na Joyful, napisz na adres mailowy: info@joyful.pl

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...