Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Sprawdź, dlaczego warto sprzedawać na Joyful.pl!

2021.12.29

Prowadzisz butik online i nie masz pomysłu, jak dotrzeć do większej liczby klientów? Nie musisz działać samodzielnie! Wykorzystaj potencjał omnichannel, czyli sprzedaży wielokanałowej. Platforma Joyful powstała z myślą o polskich firmach z branży fashion. Mniejszym i średnim biznesom trudno się wypromować ze względu na ogromną konkurencję i gigantycznych graczy na rynku. Dlatego właśnie marketplace to idealne rozwiązanie!

Czym jest Joyful?

Portal modowy Joyful to pierwszy marketplace przeznaczony dla polskich butików i marek modowych. Platforma pośredniczy w sprzedaży między klientkami a butikami, prezentując w jednym miejscu asortyment wielu sklepów. Obecnie na portalu jest aż 50 000 modeli, ponad 60 marek i więcej niż 50 akcji promocyjnych miesięcznie. W portalu zostały zgromadzone kolekcje ze sprawdzonych e-sklepów, w których ofercie można znaleźć prawdziwe perełki, często niespotykane w sieciówkach. Ubrania, obuwie czy dodatki prezentowane na Joyful są uporządkowane za pomocą kategorii, a odwiedzające mogą łatwo znaleźć to, czego szukają. Dzięki temu zakupy stają się jeszcze prostsze.


- Promocja butiku odzieżowego w sieci to duże wyzwanie. Małe i średnie firmy nie mają budżetu pozwalającego na konkurowanie z wielkimi markami. Marketplace, taki jak Joyful, to dla nich szansa na dotarcie do tysięcy klientów – mówi Jakub Hellwig, jeden z właścicieli joyful.plNasza platforma powstała z myślą o polskich sprzedawcach z branży fasion. Działamy od ponad dwóch lat i staliśmy się marką rozpoznawalną przez Klientki. Nieustannie rośniemy i jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, rzetelnymi firmami. - dodaje.


Jak promować się na Joyful?

Na pewno kojarzysz znane powiedzenie: „reklama dźwignią handlu”. Jeżeli klienci nie będą wiedzieć o Twoim istnieniu, nie rozwiniesz swojej działalności. Promocja to jednak niełatwa sprawa, wymaga dużego zaangażowania i sporego budżetu. Dołączając do Joyful, możesz rozszerzyć zasięg swojego e-sklepu w bardzo łatwy sposób. Oprócz tego współpraca jest całkowicie darmowa! Żadne stałe opłaty nie są wymagane, jedynie prowizja od sprzedaży. Dzięki temu zyskujesz pewność, że Twój butik rzeczywiście zostanie wypromowany. Pozwól innym się poznać!

Możliwe formy promocji

Podstawową metodą na zwiększenie ruchu w swoim e-sklepie jest dołączenie do Joyful i zyskanie profesjonalnej reklamy towarów. Twoja oferta bez wątpienia trafi do tysięcy użytkowniczek portalu Joyful. Oprócz tego warto zdecydować się na artykuły sponsorowane, w których zostaną opisane Twoje produkty. Możesz również promować swój butik przy pomocy banerów, umieszczanych na stronie głównej joyful.pl. Potencjalne klientki dowiedzą się też o planowanych przez Ciebie wydarzeniach i promocjach – głównie dzięki profilom w social mediach, cieszącym się dużą popularnością. Nie zapomnij, że Twoje towary będą promowane w tekstach blogowych!


Zobacz też: Content w butiku odzieżowym, czyli jak zadbać o treści w e-sklepie


Dołącz do Joyful, a z pewnością nie pożałujesz

Cały czas wahasz się, co zrobić, nie wiesz, jaki rodzaj promocji wybrać? Joyful to sprawdzone rozwiązanie, o czym wie już szerokie grono sprzedawców. Twój asortyment zobaczy większa liczba odbiorców. Obecnie na portalu będziemy promować grudniowe i styczniowe wyprzedaże. Czy znajdzie się wśród nich Twoja oferta? Zachęć Klientki, by zrobiły zakupy właśnie w Twoim butiku. Przekonaj się, co portal modowy może zrobić dla Twojej marki. Jeśli chcesz wypromować swoją ofertę na Joyful, napisz na adres mailowy: info@joyful.pl

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...