Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Sprawdź, dlaczego warto sprzedawać na Joyful.pl!

2021.12.29

Prowadzisz butik online i nie masz pomysłu, jak dotrzeć do większej liczby klientów? Nie musisz działać samodzielnie! Wykorzystaj potencjał omnichannel, czyli sprzedaży wielokanałowej. Platforma Joyful powstała z myślą o polskich firmach z branży fashion. Mniejszym i średnim biznesom trudno się wypromować ze względu na ogromną konkurencję i gigantycznych graczy na rynku. Dlatego właśnie marketplace to idealne rozwiązanie!

Czym jest Joyful?

Portal modowy Joyful to pierwszy marketplace przeznaczony dla polskich butików i marek modowych. Platforma pośredniczy w sprzedaży między klientkami a butikami, prezentując w jednym miejscu asortyment wielu sklepów. Obecnie na portalu jest aż 50 000 modeli, ponad 60 marek i więcej niż 50 akcji promocyjnych miesięcznie. W portalu zostały zgromadzone kolekcje ze sprawdzonych e-sklepów, w których ofercie można znaleźć prawdziwe perełki, często niespotykane w sieciówkach. Ubrania, obuwie czy dodatki prezentowane na Joyful są uporządkowane za pomocą kategorii, a odwiedzające mogą łatwo znaleźć to, czego szukają. Dzięki temu zakupy stają się jeszcze prostsze.


- Promocja butiku odzieżowego w sieci to duże wyzwanie. Małe i średnie firmy nie mają budżetu pozwalającego na konkurowanie z wielkimi markami. Marketplace, taki jak Joyful, to dla nich szansa na dotarcie do tysięcy klientów – mówi Jakub Hellwig, jeden z właścicieli joyful.plNasza platforma powstała z myślą o polskich sprzedawcach z branży fasion. Działamy od ponad dwóch lat i staliśmy się marką rozpoznawalną przez Klientki. Nieustannie rośniemy i jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, rzetelnymi firmami. - dodaje.


Jak promować się na Joyful?

Na pewno kojarzysz znane powiedzenie: „reklama dźwignią handlu”. Jeżeli klienci nie będą wiedzieć o Twoim istnieniu, nie rozwiniesz swojej działalności. Promocja to jednak niełatwa sprawa, wymaga dużego zaangażowania i sporego budżetu. Dołączając do Joyful, możesz rozszerzyć zasięg swojego e-sklepu w bardzo łatwy sposób. Oprócz tego współpraca jest całkowicie darmowa! Żadne stałe opłaty nie są wymagane, jedynie prowizja od sprzedaży. Dzięki temu zyskujesz pewność, że Twój butik rzeczywiście zostanie wypromowany. Pozwól innym się poznać!

Możliwe formy promocji

Podstawową metodą na zwiększenie ruchu w swoim e-sklepie jest dołączenie do Joyful i zyskanie profesjonalnej reklamy towarów. Twoja oferta bez wątpienia trafi do tysięcy użytkowniczek portalu Joyful. Oprócz tego warto zdecydować się na artykuły sponsorowane, w których zostaną opisane Twoje produkty. Możesz również promować swój butik przy pomocy banerów, umieszczanych na stronie głównej joyful.pl. Potencjalne klientki dowiedzą się też o planowanych przez Ciebie wydarzeniach i promocjach – głównie dzięki profilom w social mediach, cieszącym się dużą popularnością. Nie zapomnij, że Twoje towary będą promowane w tekstach blogowych!


Zobacz też: Content w butiku odzieżowym, czyli jak zadbać o treści w e-sklepie


Dołącz do Joyful, a z pewnością nie pożałujesz

Cały czas wahasz się, co zrobić, nie wiesz, jaki rodzaj promocji wybrać? Joyful to sprawdzone rozwiązanie, o czym wie już szerokie grono sprzedawców. Twój asortyment zobaczy większa liczba odbiorców. Obecnie na portalu będziemy promować grudniowe i styczniowe wyprzedaże. Czy znajdzie się wśród nich Twoja oferta? Zachęć Klientki, by zrobiły zakupy właśnie w Twoim butiku. Przekonaj się, co portal modowy może zrobić dla Twojej marki. Jeśli chcesz wypromować swoją ofertę na Joyful, napisz na adres mailowy: info@joyful.pl

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...