Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Crocs przejmuje Heydude i jak zawsze stawia na casual

2021.12.30

Marka Crocs ma plany w związku z firmą Heydude. Włoski producent obuwia zostanie kupiony za 2,5 mld dolarów. Na tę decyzję miała wpływ pandemia.

Dlaczego akurat Heydude?

Jak wiadomo, podczas lockdownu większość z nas spędzała dużo czasu w domu. Przyzwyczailiśmy się do wygodnych ubrań oraz butów. Crocs doskonale zdaje sobie z tego sprawę i zamierza wykorzystać ten popyt. Andrew Rees, dyrektor generalny, twierdzi, że wysoce dochodowa marka Heydude pomoże spełnić potrzeby klientów, a oprócz tego idealnie wpasowuje się w obecną strategię rozwoju.

Coraz większe przychody i sukces na rynku e-commerce

Heydude istnieje od 2008 roku. Zajmuje się produkcją casualowego obuwia damskiego, męskiego oraz dziecięcego. Znakiem rozpoznawczym tych produktów jest połączenie wygody i stylu. Warto wspomnieć, że firma świetnie radzi sobie na rynku e-commerce – aż 43% sprzedaży pochodzi z kanałów online. Szacowane przychody za 2021 mają wynieść ok. 570 mln dolarów. Jeżeli chodzi o firmę Crocs, 37% towarów zostało sprzedanych przez Internet, a jej przychody w bieżącym roku wzrosną o 62-65%. 

Źródło zdjęcia: profil na Facebooku Crocs Poland

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...