Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Crocs przejmuje Heydude i jak zawsze stawia na casual

2021.12.30

Marka Crocs ma plany w związku z firmą Heydude. Włoski producent obuwia zostanie kupiony za 2,5 mld dolarów. Na tę decyzję miała wpływ pandemia.

Dlaczego akurat Heydude?

Jak wiadomo, podczas lockdownu większość z nas spędzała dużo czasu w domu. Przyzwyczailiśmy się do wygodnych ubrań oraz butów. Crocs doskonale zdaje sobie z tego sprawę i zamierza wykorzystać ten popyt. Andrew Rees, dyrektor generalny, twierdzi, że wysoce dochodowa marka Heydude pomoże spełnić potrzeby klientów, a oprócz tego idealnie wpasowuje się w obecną strategię rozwoju.

Coraz większe przychody i sukces na rynku e-commerce

Heydude istnieje od 2008 roku. Zajmuje się produkcją casualowego obuwia damskiego, męskiego oraz dziecięcego. Znakiem rozpoznawczym tych produktów jest połączenie wygody i stylu. Warto wspomnieć, że firma świetnie radzi sobie na rynku e-commerce – aż 43% sprzedaży pochodzi z kanałów online. Szacowane przychody za 2021 mają wynieść ok. 570 mln dolarów. Jeżeli chodzi o firmę Crocs, 37% towarów zostało sprzedanych przez Internet, a jej przychody w bieżącym roku wzrosną o 62-65%. 

Źródło zdjęcia: profil na Facebooku Crocs Poland

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...