Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Crocs przejmuje Heydude i jak zawsze stawia na casual

Czwartek, 30 Grudzień 2021

Marka Crocs ma plany w związku z firmą Heydude. Włoski producent obuwia zostanie kupiony za 2,5 mld dolarów. Na tę decyzję miała wpływ pandemia.

Dlaczego akurat Heydude?

Jak wiadomo, podczas lockdownu większość z nas spędzała dużo czasu w domu. Przyzwyczailiśmy się do wygodnych ubrań oraz butów. Crocs doskonale zdaje sobie z tego sprawę i zamierza wykorzystać ten popyt. Andrew Rees, dyrektor generalny, twierdzi, że wysoce dochodowa marka Heydude pomoże spełnić potrzeby klientów, a oprócz tego idealnie wpasowuje się w obecną strategię rozwoju.

Coraz większe przychody i sukces na rynku e-commerce

Heydude istnieje od 2008 roku. Zajmuje się produkcją casualowego obuwia damskiego, męskiego oraz dziecięcego. Znakiem rozpoznawczym tych produktów jest połączenie wygody i stylu. Warto wspomnieć, że firma świetnie radzi sobie na rynku e-commerce – aż 43% sprzedaży pochodzi z kanałów online. Szacowane przychody za 2021 mają wynieść ok. 570 mln dolarów. Jeżeli chodzi o firmę Crocs, 37% towarów zostało sprzedanych przez Internet, a jej przychody w bieżącym roku wzrosną o 62-65%. 

Źródło zdjęcia: profil na Facebooku Crocs Poland

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...