Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 14.03 - 18.03

Poniedziałek, 21 Marzec 2022

Informowaliśmy, że serwis Ebay nie chce dłużej współpracować z Rosją, pisaliśmy także o rosnącej liczbie Polaków korzystających ze zbliżeniowych płatności mobilnych. Pokrótce przedstawiliśmy narzędzie Social Insider i WPPAY od Blue Media, czyli nową markę na rynku płatności. Śledziliśmy też prognozy dla rynku e-commerce i zastanawialiśmy się, czy czekają nas spadki. Donieśliśmy również, że firma Epic Games kupuje sklep muzyczny, Bandcamp. W Ecomersach Basic znalazł się artykuł na temat fulfilmentu.
 

Coraz więcej osób w Polsce korzysta ze zbliżeniowych płatności mobilnych

Cyfrowe portfele płatnicze stają się coraz popularniejszą formą płatności w Polsce. Najbardziej znane są Apple Pay oraz Google Pay. Tylko w 2021 roku przybyło ponad 2,5 mln nowych kart dodanych do zbliżeniowych płatności mobilnych.

https://ecomersy.pl/coraz-wiecej-osob-w-polsce-korzysta-ze-zblizeniowych-platnosci-mobilnych

Ebay nie chce współpracować z Rosją

Serwis eBay postanowił dołączyć do grona firm, które ograniczają swoją działalność w Rosji. Zawieszone zostały transakcje z rosyjskich adresów. Powodem ma być zarówno chęć wyrażenia wsparcia dla Ukrainy, jak i problem z dostawami oraz płatnościami.

https://ecomersy.pl/znane-marketplacey-nie-chca-wspolpracowac-z-rosja

Poznaj narzędzie Social Insider

Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy albo jesteś w jakiś sposób związany z branżą e-commerce, bez wątpienia wielokrotnie zastanawiałeś się nad tym, jak radzi sobie Twoja konkurencja. Na pewno wiesz, że warto cały czas pozostawać na bieżąco i podglądać, jak radzą sobie inni. Na tej podstawie można wyciągać mnóstwo wniosków: co robić, a czego unikać. Bardzo pomocne może okazać się narzędzie Social Insider. Czym właściwie jest?

 https://ecomersy.pl/poznaj-narzedzie-social-insider

WPPAY od Blue Media – nowa marka na rynku płatności

WPPAY to nowe narzędzie do obsługi płatności w sklepach internetowych opartych o WordPress. Zostało stworzone przez polską firmę Blue Media, we współpracy z WP Desk. Chodzi o dalszy rozwój branży e-commerce.

https://ecomersy.pl/wppay-od-blue-media-nowa-marka-na-rynku-platnosci

Czy czekają nas spadki?

Śledzimy prognozy dla e-commerce Od dawna pisaliśmy o tym, że branża e-commerce w Polsce radzi sobie coraz lepiej. Eksperci przewidują nawet dwucyfrowy wzrost. Obecna sytuacja w Ukrainie wiąże się jednak z dużą dozą niepewności, opóźnieniami i zwiększeniem kosztów.

https://ecomersy.pl/czy-czekaja-nas-spadki-sledzimy-prognozy-dla-e-commerce

Epic Games kupuje sklep muzyczny – Bandcamp

Epic Games, amerykański producent i wydawca gier komputerowych, postanowił wykupić niezależny e-sklep muzyczny – Bandcamp. Ma on wciąż działać jako „samodzielny sklep i społeczność muzyczna”, jednak teraz nastawiony na ekspansję międzynarodową oraz nowe funkcje.

https://ecomersy.pl/epic-games-kupuje-sklep-muzyczny-bandcamp

Ecomersy Basic #20: Czym jest fulfilment?

Być może obiło Ci się o uszy pojęcie fulfilment. Zastanawiałeś się kiedyś, co to znaczy i w jaki sposób łączy się z rynkiem e-commerce? Wszystko Ci wyjaśnimy! Fulfilment to całkowita realizacja procesu zamówienia przez zewnętrzną firmę. Mówimy tutaj o spakowaniu przesyłki, wysłaniu jej i dostarczeniu klientowi. Zajmują się nim przede wszystkim przedsiębiorstwa związane z logistyką.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-20-czym-jest-fulfilment

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...