Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

WPPAY od Blue Media – nowa marka na rynku płatności

Środa, 16 Marzec 2022

WPPAY to nowe narzędzie do obsługi płatności w sklepach internetowych opartych o WordPress. Zostało stworzone przez polską firmę Blue Media, we współpracy z WP Desk. Chodzi o dalszy rozwój branży e-commerce.

Narzędzie WPPAY – jak ma działać?

WPPAY powstanie dzięki pomocy WP Desk – rodzimą platformą z rozszerzeniami do WooCommerce. Jest to jedna z wtyczek systemu WordPress, która umożliwia kontrolę nad warstwą tekstową oraz wizualną danej strony. Służy do tworzenia sklepów internetowych, korzysta z niej niemal 30% platform e-commerce na całym świecie. Dzięki nowemu narzędziu właściciele takich e-biznesów (zarówno nowi, jak i już obecni na rynku) umożliwią swoim konsumentom płatności online. WPPAY ma być proste w obsłudze, a oprócz tego działać intuicyjnie i szybko.

Konkurencja na rynku płatności online

Narzędzie pozwoli korzystać z takich metod płatniczych, jak BLIK, Google Pay, Apple Pay czy zwykłe płatności kartą. Być może klienci otrzymają też wsparcie posprzedażowe. WPPAY będzie musiało zmierzyć się z konkurencją, m.in. PayU oraz Przelewy24. Wciąż nie znamy szczegółów, nie wiemy, kiedy pojawi się w polskich sklepach internetowych. Na razie zastrzeżono jego znak towarowy. To, czy zostanie ciepło przyjęte, zależy od warunków finansowych.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...