Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

WPPAY od Blue Media – nowa marka na rynku płatności

2022.03.16

WPPAY to nowe narzędzie do obsługi płatności w sklepach internetowych opartych o WordPress. Zostało stworzone przez polską firmę Blue Media, we współpracy z WP Desk. Chodzi o dalszy rozwój branży e-commerce.

Narzędzie WPPAY – jak ma działać?

WPPAY powstanie dzięki pomocy WP Desk – rodzimą platformą z rozszerzeniami do WooCommerce. Jest to jedna z wtyczek systemu WordPress, która umożliwia kontrolę nad warstwą tekstową oraz wizualną danej strony. Służy do tworzenia sklepów internetowych, korzysta z niej niemal 30% platform e-commerce na całym świecie. Dzięki nowemu narzędziu właściciele takich e-biznesów (zarówno nowi, jak i już obecni na rynku) umożliwią swoim konsumentom płatności online. WPPAY ma być proste w obsłudze, a oprócz tego działać intuicyjnie i szybko.

Konkurencja na rynku płatności online

Narzędzie pozwoli korzystać z takich metod płatniczych, jak BLIK, Google Pay, Apple Pay czy zwykłe płatności kartą. Być może klienci otrzymają też wsparcie posprzedażowe. WPPAY będzie musiało zmierzyć się z konkurencją, m.in. PayU oraz Przelewy24. Wciąż nie znamy szczegółów, nie wiemy, kiedy pojawi się w polskich sklepach internetowych. Na razie zastrzeżono jego znak towarowy. To, czy zostanie ciepło przyjęte, zależy od warunków finansowych.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...