Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 14.02 - 18.02

Poniedziałek, 21 Luty 2022

Informowaliśmy naszych czytelników o nowej usłudze od Shoper, która ma ulepszyć obsługę klienta e-sklepu, a także o nowej opcji płatności na OLX – przez PayU. Pisaliśmy o różnicach między kobietami a mężczyznami, jeśli chodzi o zakupy online. Donieśliśmy też o możliwości kupowania przez Messengera dzięki wtyczce BotPay od KODA Bots oraz o wyższych prowizjach na Allegro od 1 marca b.r. W Strefie Wiedzy znajdziesz artykuł o tym, z jakimi operatorami przesyłek można zintegrować swój sklep internetowy, z kolei w Ecomersach Basic pojawił się tekst, w którym radziliśmy, jak stworzyć angażującą grafikę do e-sklepu.

Nowa usługa od Shoper – ma ulepszyć obsługę klienta e-sklepu

Na platformie Shoper pojawiła się nowa opcja – Shoper Connect, która ma za zadanie poprawić obsługę klienta e-sklepu. Wśród różnych usług znajduje się gotowe oprogramowanie, możliwość stworzenia kampanii reklamowych, płatności bezgotówkowe czy systemy rekomendacji produktowych.

https://ecomersy.pl/nowa-usluga-shoper-connect-ma-ulepszyc-obsluge-klienta-e-sklepu

Kobiety i mężczyźni na e-zakupach

Zobacz różnicę Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała raport na temat zakupów internetowych wśród kobiet i mężczyzn, który nosi nazwę „Mr. & Mrs. E-commerce”. Badanie pokazuje, jakie są różnice w zachowaniach konsumenckich w zależności od płci.

https://ecomersy.pl/kobiety-i-mezczyzni-na-e-zakupach-zobacz-roznice

Nowa opcja płatności na OLX przez PayU

Użytkownicy znanego serwisu, OLX, zyskają możliwość płatności poprzez PayU. Nowa opcja pojawi się wraz z końcem lutego 2022 roku. Wcześniej współpraca obejmowała firmę Adyen.

https://ecomersy.pl/nowa-opcja-platnosci-na-olx-przez-payu

Wtyczka BotPay od KODA Bots pozwoli na zakup przez Messengera

Firma KODA Bots, zajmująca się automatyzacją komunikacji w procesach biznesowych, stworzyła nową wtyczkę dla sklepów internetowych – BotPay. Jej zainstalowanie i skonfigurowanie pozwoli na wygenerowanie specjalnego chatbota, zintegrowanego ze stroną danego sklepu na Facebooku. Umożliwi on dokonywanie transakcji za zakupy w Messengerze.

https://ecomersy.pl/wtyczka-botpay-od-koda-bots-pozwoli-na-zakup-przez-messengera

Sprawdź, z jakimi operatorami przesyłek możesz zintegrować swój sklep internetowy

Prowadzisz e-sklep i chcesz zapewnić swoim klientom jak najwięcej opcji dostarczania przesyłek? Przeczytaj nasz tekst, aby dowiedzieć się, z jakimi operatorami możesz go zintegrować. Na rynku pojawia się ich coraz więcej. Warto przeanalizować każdy z nich pod najważniejszymi względami: ceny oraz czasu dostawy, a także zwrócić uwagę na kilka innych aspektów.

https://ecomersy.pl/sprawdz-z-jakimi-operatorami-przesylek-mozesz-zintegrowac-swoj-sklep-internetowy

Wyższe prowizje na Allegro

Od 1 marca sprzedawcy na Allegro zapłacą więcej, a co za tym idzie – najprawdopodobniej wzrosną też ceny produktów. Wraz z początkiem nowego miesiąca wzrosną prowizje sprzedażowe, i to aż w 12 kategoriach.

https://ecomersy.pl/wyzsze-prowizje-na-allegro

Ecomersy Basic #15: Jak tworzyć angażującą grafikę do e-sklepu?

Poznaj podstawy Klienci kupują oczami. Estetyka, spójność, odpowiednia prezentacja produktu – wszystko to ma ogromny wpływ na to, jak odbierają Twój sklep klienci, a co za tym idzie – jak dobrze sprzedaje się to, co oferujesz. Dlatego warto dołożyć starań, by grafiki dla Twojego e-sklepu były jak najlepsze. Jak tworzyć grafiki, które zaangażują klientów? Tego dowiesz się z tego artykułu!

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-15-jak-tworzyc-angazujaca-grafike-do-e-sklepu-poznaj-podstawy

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...